Laitoin tänä aamuna (3.10.) netin kautta hakemuksen Espoon kaupungin venepaikkoihin. Minulla ei itselläni ole mitään kokemusta noista venesatamista; itse asun Leppävaarassa, ja laitoin hakemukseeni seuraavat 3 satamaa etusijalle:
1, Laajalahti
2. Otsolahti
3. Haukilahti
Laitoin siis oman asuinalueeni 3 lähintä satamaa listalle. Jos jollain on jotakin kommentoitavaa näistä venestamista, niin olisin kiitollinen; tarvittaessa hakuehtoja voidaan vielä muuttaa hakemukseeni. Olisiko joku satama noiden kolmen sataman ulkopuolelta vielä jollakin tavalla parempi?
Espoon kaupungin venepaikat
4
2038
Vastaukset
- Töks
Laajalahti on tuulille altis, erityisesti itätuuli. Kestää puoli tuntia päästä lahdelta "merelle". Palveluvarustus melko vaatimaton. Läheinen sinulle leppävaaralaisena.
Otso- ja Haukilahti ovat varsin suojaisia. Otsolahdessa kuppila, Haukilahdessa kahvila ja ravintola.
Kaikki kolme ovat hyvin haluttuja satamia, joten voi olla, ettei onnistu ensimmäisellä kerralla. Tyydy kauempana olevaan ja hae seuraavina syksyinä venepaikan vaihtoa. - sailor*
Kuten edellinen kirjoittajakin jo sanoi, niin kaikki nuo satamat ovat aika suosittuja, joten tuskin saat paikkaa ensi vuodelle.
Pistä kolmanneksi esim. svinö, niin luultavasti saat paikan. Tänäkin kesänä taisi olla pari vapaata paikkaa. - kuru
Kysy Helsingistä. Itse asuin aikanaan samoin Leppävaarassa ja vene oli Munkkiniemessä Ramsayn rannassa. Hauskaa että Helsinki palveli tässäkin asiassa paremmin espoolaista kuin Espoo, sain paikan heti ekalla kerralla kun Espoossa se tuntuu olevan kovin vaikeata.
- Jube
Paljonko paikka maksoi Ramsayn rannassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216665Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562285- 1471867
- 851261
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971042- 72970
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.87942Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843- 32840
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147767