...tällä palstalla.
Olisipa täällä sellainen palsta, jossa esikoislestadiolaiset saisivat keskustella rauhassa ja rakkaudessa siitä ihanimmasta ja kalleimmasta asiasta jota me olemme saaneet tuntea ja kokea. Niin ettei siellä olisi korpit kraakkumassa ja kylvämässä kaikkea sontaa Herran peltomaahan.
Voi tätä touhua...
6
880
Vastaukset
Mikäli mielestäsi täällä esiintyy jotakin sopimatonta, laita siitä vihje sheriffille, niin asia tulee harkintaan.
Toisaalta, kaikkea esikoisuuden linjasta poikkeavaa ei voida poistaa, koska se olisi sensuuria. Sananvapaus tulee olla hyvän maun ja laillisuuden rajoille asti.
Mikäli olet uskossasi tyytyväinen, ei kai sitä joku nettikirjoitus pysty horjuttamaan???
Antoisia keskusteluhetkiä toivottelen.- ei Rauhan yhdistyksestä
Keskinäisen kehumisen kerhoja ovat seurat, täällä on mahdollisuus tutustua myös kriittisempiin ja mahdollisesti omista totutuista poikkeaviin näkemyksiin. Kritiikki auttaa uskonkin uudistamisessa!
- näin on
Rakkauden kaksoiskäsky ja monet muut paikat raamatussa eivät anna mahdollisuutta pahan puhumiselle veljistä, sisarista, saarnaajista, eikä seurakunnasta. Kaikki on neuvottu kääntämään parhain päin. Täällä kirjoittaa niin tietäväisiä omia ajatuksiaan totena, eivätkä kuitenkaan vastaa kun kysytään tarkemmin asiasta, sillä eivät pysty. Eivät tiedä edes alussa mainitsemiani raamatun opetuksia, mutta ovat kuitenkin neuvomassa toisia. Viha kristillisyyttä ja sen uskollisia työntekijöitä ja totuuden apulaisia kohtaan on sokaissut heidät.
- emily
näin on kirjoitti:
Rakkauden kaksoiskäsky ja monet muut paikat raamatussa eivät anna mahdollisuutta pahan puhumiselle veljistä, sisarista, saarnaajista, eikä seurakunnasta. Kaikki on neuvottu kääntämään parhain päin. Täällä kirjoittaa niin tietäväisiä omia ajatuksiaan totena, eivätkä kuitenkaan vastaa kun kysytään tarkemmin asiasta, sillä eivät pysty. Eivät tiedä edes alussa mainitsemiani raamatun opetuksia, mutta ovat kuitenkin neuvomassa toisia. Viha kristillisyyttä ja sen uskollisia työntekijöitä ja totuuden apulaisia kohtaan on sokaissut heidät.
Ihan kuin olisit ittekin kuulostanut katkeralta "kritisoijille".
Tutkikoon kukin enemmän itteään ja tuomitkoon vähemmän muita. Käsittääkseni tuomitsemis-tehtävää ei ole annettu meille.
Vaikka on uskossa ei tartte tyhmä olla. Saa puuttua epäkohtiin. Pitäskö ne painaa villasella ja antaa jonkun näin on -tyypin sanella faktana näkemyksensä. - kääntämään
näin on kirjoitti:
Rakkauden kaksoiskäsky ja monet muut paikat raamatussa eivät anna mahdollisuutta pahan puhumiselle veljistä, sisarista, saarnaajista, eikä seurakunnasta. Kaikki on neuvottu kääntämään parhain päin. Täällä kirjoittaa niin tietäväisiä omia ajatuksiaan totena, eivätkä kuitenkaan vastaa kun kysytään tarkemmin asiasta, sillä eivät pysty. Eivät tiedä edes alussa mainitsemiani raamatun opetuksia, mutta ovat kuitenkin neuvomassa toisia. Viha kristillisyyttä ja sen uskollisia työntekijöitä ja totuuden apulaisia kohtaan on sokaissut heidät.
Miten kaikki on neuvottu kääntään parhain päin raamatussa?
Raamatussa kehotetaan puhumaan rakkaudella toisista ihmisistä (hyvää ja totta), mutta ei me voida parhaalla tahdollakaan saada muutettua huonoa käytöstä hyväks.
Pitäiskös sanoa, kun on joku vaikkapa sanonut: et pääse taivaaseen kun tanssit, pitäskö siis sanoa: tuo ihminen ei KOSKAAN tuomitse ketään.
- Leeviläinen
..tällä palstalla.
Olisipa täällä sellainen palsta, jossa esikoislestadiolaiset saisivat keskustella rauhassa ja rakkaudessa siitä ihanimmasta ja kalleimmasta asiasta jota me olemme saaneet tuntea ja kokea. Niin ettei siellä olisi korpit kraakkumassa ja kylvämässä kaikkea sontaa Herran peltomaahan.
Olihan teillä ihan oikea oma palsta, joku ruukku.com??, rekistöröintineen päivineen?, mutta mikä nyt on tämän esikoislestadiolaisen ruukku-foorumin kohtalo? Lopetettuko? Ja nyt on esikoislestadiolaisten siedettävä näitä Suomi24:n palstalle pääseviä, kaltaisiani häiriköitä? Sheriffi kyllä huolenpitää sensuurista! Kraak!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381