Salon Paras dj?

Trance182

Kuka on mielestänne Salon parhain dj?

Top 4 mun mielestä:
Gravel
Sputnik
Unicorn
Teddy

siinähän tais ne kaikki deejiit ollakin mitä salossa on.

14

2328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paras

      on Kimmo Star!!!

      • Paikalla ollut

        Jes jes yhdyn edelliseen mielipiteeseen !!!

        KIMMO * STAR ON ***** ARVOINEN TJ


    • jolpo

      Saku on aikas hyvä...

      • 70-luku

        Salossa ei ole ollut ainuttakaan hyvää deejiitä sitten Penan Saluunan kultavuosien 70-luvun.


      • Trance182
        70-luku kirjoitti:

        Salossa ei ole ollut ainuttakaan hyvää deejiitä sitten Penan Saluunan kultavuosien 70-luvun.

        no kuka se 70_luvun pulpukka deejii on mahtaako enää ees soittaa? sille saattais olla keikkaa tiedossa jos veivaa vielä lättyjä...
        noi mun nimeämät deejiit on aika ug...ei soita kun house/trance/bileissä :)
        Onhan Kimmo Star luonut aika uran jo salo skenessä..moni tunnistaa...
        Ja Saku on Saku. Hyvä tyyppi mut kapee skaala.(ysäri)


    • TurboKameli

      Kyl kimmo star osaa homman hienosti..
      Ottaa kaik huomioon. =)

      • neitonen från åkemestat

        mun mielestä toi Riku joka hoitaa ääni&metelin karaokea, on ollut deejiinä joskus vuonna öö. Oiskohan tää Pulpukan vanha DJ.


      • _äm

        DJ Dimestä. aka Timo Aallosta. Veti muinoin Pulpukassa, nykyään sillä on oma valofima. www. halolighting.org


      • ???))??

        Mitäs mielt porukka on nikosta, siis rannikost?Se huivipäinen joka pulperis josku soitti????

        Se on must tosi kakru..ja nii olevinaa..


      • Trance182
        ???))?? kirjoitti:

        Mitäs mielt porukka on nikosta, siis rannikost?Se huivipäinen joka pulperis josku soitti????

        Se on must tosi kakru..ja nii olevinaa..

        Dj Rannikko on täysi vitsi!! =D


      • mies
        Trance182 kirjoitti:

        Dj Rannikko on täysi vitsi!! =D

        gravel on ehdottomasti paras, hyvää musaa ja hyvä jätkä.


      • wanhukselle, kyl stara viel jaksaa.....!
        ;-)


      • Trance182 kirjoitti:

        Dj Rannikko on täysi vitsi!! =D

        kylläkin DjIce tai DiceJ
        Riippuen millä tuulella on....


    • Unicornia(mixaa) varmaan laskea mukaan, kun vähentänyt duunin/tms takia keikkaa!?
      Tänäkin vuonna Venetsialaiset oli ainoot...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe