Kuka on mielestänne Salon parhain dj?
Top 4 mun mielestä:
Gravel
Sputnik
Unicorn
Teddy
siinähän tais ne kaikki deejiit ollakin mitä salossa on.
Salon Paras dj?
14
2328
Vastaukset
- paras
on Kimmo Star!!!
- Paikalla ollut
Jes jes yhdyn edelliseen mielipiteeseen !!!
KIMMO * STAR ON ***** ARVOINEN TJ
- jolpo
Saku on aikas hyvä...
- 70-luku
Salossa ei ole ollut ainuttakaan hyvää deejiitä sitten Penan Saluunan kultavuosien 70-luvun.
- Trance182
70-luku kirjoitti:
Salossa ei ole ollut ainuttakaan hyvää deejiitä sitten Penan Saluunan kultavuosien 70-luvun.
no kuka se 70_luvun pulpukka deejii on mahtaako enää ees soittaa? sille saattais olla keikkaa tiedossa jos veivaa vielä lättyjä...
noi mun nimeämät deejiit on aika ug...ei soita kun house/trance/bileissä :)
Onhan Kimmo Star luonut aika uran jo salo skenessä..moni tunnistaa...
Ja Saku on Saku. Hyvä tyyppi mut kapee skaala.(ysäri)
- TurboKameli
Kyl kimmo star osaa homman hienosti..
Ottaa kaik huomioon. =)- neitonen från åkemestat
mun mielestä toi Riku joka hoitaa ääni&metelin karaokea, on ollut deejiinä joskus vuonna öö. Oiskohan tää Pulpukan vanha DJ.
- _äm
DJ Dimestä. aka Timo Aallosta. Veti muinoin Pulpukassa, nykyään sillä on oma valofima. www. halolighting.org
- ???))??
Mitäs mielt porukka on nikosta, siis rannikost?Se huivipäinen joka pulperis josku soitti????
Se on must tosi kakru..ja nii olevinaa.. - Trance182
???))?? kirjoitti:
Mitäs mielt porukka on nikosta, siis rannikost?Se huivipäinen joka pulperis josku soitti????
Se on must tosi kakru..ja nii olevinaa..Dj Rannikko on täysi vitsi!! =D
- mies
Trance182 kirjoitti:
Dj Rannikko on täysi vitsi!! =D
gravel on ehdottomasti paras, hyvää musaa ja hyvä jätkä.
Trance182 kirjoitti:
Dj Rannikko on täysi vitsi!! =D
kylläkin DjIce tai DiceJ
Riippuen millä tuulella on....
Unicornia(mixaa) varmaan laskea mukaan, kun vähentänyt duunin/tms takia keikkaa!?
Tänäkin vuonna Venetsialaiset oli ainoot...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416