Ärsyttää...

Tosifani-90

No ei daaa. Mua ärsyttää tollaset pissikset jotka tykkää vaan Billiest sixku se on ihQ. Eikö teille muza ja sen sanoma meinaa mitää. Mä ainaki koen Bulevard of brouken dreams piisin omakseni eikä mua kiinnosta kuinka söpö laulaja on. Daa miettikää ny vähä!!!!!!!!!!!11111111

9

802

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gffani

      tosi on

    • gdfani

      tosi on

    • minä

      toi se vasta ärsyttävää on. pissikset tulee tänne kommentoimaa toisia pissiksiä... mihinköhän tämä maailma on menossa... ja minusta vähän tuntuu ettet ole edes kuullut muita biisejä kuin BLVD. of broken dreamsin.. se ei nimittäin ole "aitoa" green daytä... vanha tuotos on paljon parempaa... no joo,juttuni alkavat jo mennä aiheen vierestä, joten tähän on hyvä lopettaa... ainiin! se kirjoitetaan muuten boulevard of broken dreams...

      • StJimmy

        Minullekin musa merkkaa eniten, ja vanha tuotanto on parempaa, nykyään gd on enemmän ja enemmän kuin joku helkkarin teinibändi, esimerkkinä Good Charlotte ja Simple Plan, vaikkei bj, mike ja tre mitään poikasia enää olekaan..juups.


    • Sally.

      Mua ärsyttää nämä "fanit" joiden mielestä American Idiot ei ole "oikeaa" Green Daytä. No mitä vitun muutakaan se on?! Se on Green Daytä siinä missä Dookie ja Kerplunk:kin. Teidän "fanien" nyt vaan täytyy ymmärtää, että ajat muuttuu. Mä en tajua, että American Idiot poljetaan maan syvimpään rakoon ja sitte sanotaa "joo hei, vähä Dookie on hyvä, mä rakastan Basket Casea! Amarican Idiot ei oo oikeeta GDtä!". Se on NIIN naurettavaa, ettei mitään rajaa. Ja Warningko on sitä oikeaa ja rokkaavaa GDtä tai Shenanigans?! Green Day tosiaanki on teinibändi nykyää ja Billietä ihQtetaan, mutta sekö nyt on sitte Billien vika? Antakaa nyt vaan sen Billien ja American Idiotin olla ja kasvakaa ite aikuisiks...

      • miss_green

        Onko joku tässä sanonut että ihQ:tus olis Billie Joen vika?


      • Sally.
        miss_green kirjoitti:

        Onko joku tässä sanonut että ihQ:tus olis Billie Joen vika?

        Kukaan ei oo sanonu nii. Mutta sanoinpa nyt vaa, että se ei oo sen vika, eikä kyllä Trén tai Mikenkaan.


      • St. Jimmy

        Kukaan ei oo ikinä puhunu enemmän ASIAA. Nää pissikset täällä alkaa käydä jotenkin mun hermoille... IHQU sitä IHQU tätä...! Sanotaan nyt vaikkei pissiksiä ollakaan että DAA!!!!


    • ööp

      jaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      250
      2266
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      84
      1881
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1555
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      132
      1322
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1190
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1145
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      990
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe