Keskustelusta täällä!

imprezza898

Kyllä täällä näköjään saa hyviä keskustelu aikaan,kun sopiva aihe löytyy.Hyvä esimerkki "kauhutarinoita Porista".Se aiha näköjään kiinnosti aika monia.Ainakin kun kattoo lukeneitten määrää(4352).Ja luku todennäköisesti kasvaa aina tonne 6 000:een veikkaisin ainakin,jos ei jopa enemmän.

Katselin noita keskusteluja n.10 sivua taakse päin ja huomasin,että suurimmat lukija luvut on keskusteluissa,jotka koski baareja,asuinalueita,pahoinpitelyjä ja muita rikoksia.Esim bandidos keskustelu kävi kiivaana(yli 14 000 lukiaa)ja kiinnostavin aihe taisi olla musiikki.Varsinkin dingo oli ylivoimaisesti mielenkiintoisin(yli 19 000 lukiaa).Erilaiset myymälät kiinnosti monia,kuten tuleva gigantti.

Autoliike palin veti kanssa hyvät luvut,mutta se mitä otsikon alla puhuttiin,niin on eri asia.Sitä voitte käydä vilkaisemassa.

10

692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä tällä palstalla toisinaan osataan keskustella hyvinkin asiallisesti ja jopa tärkeistä asioista. Itse uskon, että suurin osa palstan lukijoista ja kirjoittajista ovat erittäin fiksua väkeä ja sitten vaim muutama häirikkö yrittää pilata palstaa. En todellakaan usko, että häirikköjen tai asiattomien viestien kirjoittajien joukko olisi suuri, mutta sitäkin ahkerampi se varmasti on.

    • imprezza898

      Meni hieman yli arvion kaviä määrät "kauhukertomuksia porista"

      • arvioit

        pikkasen meni joo. Aika uskomatonta!?


      • vaan
        arvioit kirjoitti:

        pikkasen meni joo. Aika uskomatonta!?

        sen otsikon "klikkailua" niin saat "lukijoita"..


      • KATEELLINEN!
        vaan kirjoitti:

        sen otsikon "klikkailua" niin saat "lukijoita"..

        Joo jatkan. Ja vaihdan välil sormee ku meinaa tulla kipeeks toi keskari täst klikkailust.


      • ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;...
        KATEELLINEN! kirjoitti:

        Joo jatkan. Ja vaihdan välil sormee ku meinaa tulla kipeeks toi keskari täst klikkailust.

        Hanki elämä.


      • ymmärrän .
        ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;... kirjoitti:

        Hanki elämä.

        mitäs jos itse hankkiutuisit jonnekin viihtymään.
        Lakkais toi paha olo paremmin


      • ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;...
        ymmärrän . kirjoitti:

        mitäs jos itse hankkiutuisit jonnekin viihtymään.
        Lakkais toi paha olo paremmin

        Hanki elämä..................................


      • terveisiä!!
        ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;... kirjoitti:

        Hanki elämä..................................

        ..ja edelleen: me hoitoon.


    • junalla tullut

      Pori on hyvä paikka asua.

      Monasti muualta tulleet eivät tunne kaupungin historiaa, ja siksi he lukevat kaiken !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      277
      674
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe