Keskustelusta täällä!

imprezza898

Kyllä täällä näköjään saa hyviä keskustelu aikaan,kun sopiva aihe löytyy.Hyvä esimerkki "kauhutarinoita Porista".Se aiha näköjään kiinnosti aika monia.Ainakin kun kattoo lukeneitten määrää(4352).Ja luku todennäköisesti kasvaa aina tonne 6 000:een veikkaisin ainakin,jos ei jopa enemmän.

Katselin noita keskusteluja n.10 sivua taakse päin ja huomasin,että suurimmat lukija luvut on keskusteluissa,jotka koski baareja,asuinalueita,pahoinpitelyjä ja muita rikoksia.Esim bandidos keskustelu kävi kiivaana(yli 14 000 lukiaa)ja kiinnostavin aihe taisi olla musiikki.Varsinkin dingo oli ylivoimaisesti mielenkiintoisin(yli 19 000 lukiaa).Erilaiset myymälät kiinnosti monia,kuten tuleva gigantti.

Autoliike palin veti kanssa hyvät luvut,mutta se mitä otsikon alla puhuttiin,niin on eri asia.Sitä voitte käydä vilkaisemassa.

10

692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä tällä palstalla toisinaan osataan keskustella hyvinkin asiallisesti ja jopa tärkeistä asioista. Itse uskon, että suurin osa palstan lukijoista ja kirjoittajista ovat erittäin fiksua väkeä ja sitten vaim muutama häirikkö yrittää pilata palstaa. En todellakaan usko, että häirikköjen tai asiattomien viestien kirjoittajien joukko olisi suuri, mutta sitäkin ahkerampi se varmasti on.

    • imprezza898

      Meni hieman yli arvion kaviä määrät "kauhukertomuksia porista"

      • arvioit

        pikkasen meni joo. Aika uskomatonta!?


      • vaan
        arvioit kirjoitti:

        pikkasen meni joo. Aika uskomatonta!?

        sen otsikon "klikkailua" niin saat "lukijoita"..


      • KATEELLINEN!
        vaan kirjoitti:

        sen otsikon "klikkailua" niin saat "lukijoita"..

        Joo jatkan. Ja vaihdan välil sormee ku meinaa tulla kipeeks toi keskari täst klikkailust.


      • ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;...
        KATEELLINEN! kirjoitti:

        Joo jatkan. Ja vaihdan välil sormee ku meinaa tulla kipeeks toi keskari täst klikkailust.

        Hanki elämä.


      • ymmärrän .
        ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;... kirjoitti:

        Hanki elämä.

        mitäs jos itse hankkiutuisit jonnekin viihtymään.
        Lakkais toi paha olo paremmin


      • ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;...
        ymmärrän . kirjoitti:

        mitäs jos itse hankkiutuisit jonnekin viihtymään.
        Lakkais toi paha olo paremmin

        Hanki elämä..................................


      • terveisiä!!
        ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;... kirjoitti:

        Hanki elämä..................................

        ..ja edelleen: me hoitoon.


    • junalla tullut

      Pori on hyvä paikka asua.

      Monasti muualta tulleet eivät tunne kaupungin historiaa, ja siksi he lukevat kaiken !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe