Anna Erikssonin uusin hitti sai hämähäkit hiipimään selkäpiitä pitkin.
Se nyt vain on niin hyvä.
Kyllä pojat tietää...
Anna Eriksson
5
1790
Vastaukset
En muista kuulleeni mitään "Kaikista kasvoista" levyn jälkeen. Voitko informoida?
- hymy
Anna Erikssonilta ilmestyy uusi levy 26.10.Levyn nimi on "Sinusta sinuun".Ja tuolta levyltä on julkaistu yksi sinkkubiisi "Ei se mennyt niin",jota on soitettu ainakin iskelmässä!!
hymy kirjoitti:
Anna Erikssonilta ilmestyy uusi levy 26.10.Levyn nimi on "Sinusta sinuun".Ja tuolta levyltä on julkaistu yksi sinkkubiisi "Ei se mennyt niin",jota on soitettu ainakin iskelmässä!!
Onko mitään aikaa jolloin iskelmäradiota kannattaa kuunnella erityisesti jotta kuulee ton biisin? Itse olen lähinnä illat klo 21- ja launtaina sekä sunnuntaina kotona.
Toisaalta...kyllä jaksan odottaa 26.10 asti...ehkä...
Just viikko pari sitten ostin Annan kokoelman sekä "Kaikista kasvoista". Oon kyllä kuullut Annan kaikki albumit.- hymy
UnOpened82 kirjoitti:
Onko mitään aikaa jolloin iskelmäradiota kannattaa kuunnella erityisesti jotta kuulee ton biisin? Itse olen lähinnä illat klo 21- ja launtaina sekä sunnuntaina kotona.
Toisaalta...kyllä jaksan odottaa 26.10 asti...ehkä...
Just viikko pari sitten ostin Annan kokoelman sekä "Kaikista kasvoista". Oon kyllä kuullut Annan kaikki albumit.Itsekin jo kovasti odottelen tota Annan uutta levyä!!
En tiedä tarkempaa aikaa jolloin Iskelmästä mahdollisesti soitettaisiin tuo "Ei se mennyt niin"-kappale.Paitsi tuo kappale kyllä nousi lauantaina Iskelmän listalla kahdeksanneksi eli keskiviikkona,muistaakseni klo:18:n jälkeen tulee kahdeksan kärjessä-listaohjelma eli silloin se pitäisi radiosta tulla ja samoin tuo ohjelma tulee myös sunnuntai-iltana n. klo:20! hymy kirjoitti:
Itsekin jo kovasti odottelen tota Annan uutta levyä!!
En tiedä tarkempaa aikaa jolloin Iskelmästä mahdollisesti soitettaisiin tuo "Ei se mennyt niin"-kappale.Paitsi tuo kappale kyllä nousi lauantaina Iskelmän listalla kahdeksanneksi eli keskiviikkona,muistaakseni klo:18:n jälkeen tulee kahdeksan kärjessä-listaohjelma eli silloin se pitäisi radiosta tulla ja samoin tuo ohjelma tulee myös sunnuntai-iltana n. klo:20!Kello 18 meni ohi viime iltana, mutta onneksi aukaisin radion 19:30 jälkeen edes. Sieltä tuli vähän ennen klo 20:tä biisi "Lintu", joka mielestäni oli erittäin loistava kappale: mielenkiintoiset sanoitukset ja Annan ääni pääsi oikeuksiinsa. Kyllä toi biisi nyt vähäksi aikaa riittää, jos uuteen levyyn kun ei enää niin hirveästi aikaa ole. Ajatellin kyllä kuunnella iskelmää sunnuntaina jos vaikka sieltä sattuu tulemaan "Ei se mennyt niin". Melko varmasti tulee ostettua uusi levy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422214- 241740
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271425- 1081247
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151219- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107864Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846