Mun mielestä Eini on tosi hyvä! Etenkin uudet biisit saa syttymään! Einin Eka on kuitenkin mun lempparini. Muita Eini-faneja?
Eini rulettaa!
6
552
Vastaukset
- Loviisa
Minä ainakin tykkään todella paljon - sekä vanhoista että uudesta kappaleesta!
Siinä on "vanha rouva", joka on edelleen voimissaan ja vauhdissa - keikoilla on mahtava meno päällä!!!- Nimetön
keikalle torstai-iltana lähtevällä laivalla. Toivon että soittaa mahdollisemman monelta levyltä uusia kappaleita.
Nimetön kirjoitti:
keikalle torstai-iltana lähtevällä laivalla. Toivon että soittaa mahdollisemman monelta levyltä uusia kappaleita.
Siis soittaa mahdollisimman monelta levyltä biisejä SEKÄ uusia kappaleita.
Kellot käy
On onnemme yhteinen
ois kivoja kuulla...saa nähdä miten käypi...- Janssonska
Eini on fiksu ja ammattinsa osaava lady! Hänestä ei ole koskaan mitään paskajuttuja liikkeellä eikä keiku aikakausilehtien palstoilla antamassa sohvannurkka-haastatteluja. Kerrassaan fiksu nainen ja keikoillakin aina kohtelias!
Janssonska kirjoitti:
Eini on fiksu ja ammattinsa osaava lady! Hänestä ei ole koskaan mitään paskajuttuja liikkeellä eikä keiku aikakausilehtien palstoilla antamassa sohvannurkka-haastatteluja. Kerrassaan fiksu nainen ja keikoillakin aina kohtelias!
Olinkin torstaina-perjantaina keikalla. Tosi hyvä keikka olikin..tai siis kaksi keikkaa. Sain nimmarin levyn kanteen ja korttiin. Juttelin jotain hänen kanssaan. Upeaa!!! Hän on tosi miellyttävä (monella tavalla)!!!
- *SuklaaRae*
UnOpened82 kirjoitti:
Olinkin torstaina-perjantaina keikalla. Tosi hyvä keikka olikin..tai siis kaksi keikkaa. Sain nimmarin levyn kanteen ja korttiin. Juttelin jotain hänen kanssaan. Upeaa!!! Hän on tosi miellyttävä (monella tavalla)!!!
Mä olin keikalla la-su ja Einillä oli aivan mahtava bilekeikka illalla!! Tosi hienoa oli kyllä olla ja jengi lähti ihan täysillä mukaan bailaamaan ja Eini veti kovaa ja korkeelta!!!
Tosi hieno reissu oli kyllä!!
Eini oli erittäin ihana ja sympaattinen kaikille ihmisille ja faneille keikan jälkeen sunnuntaina! Siinä on ihanan energinen ja iloinen pakkaus, Aika pakkaus!!
Ei todellakaan ole Einille pissa noussut päähän, eikä myöskään päällistele joka lehden sivuilla antamassa jonnin joutavia haastatteluja!!
EINILLE HALEJA!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634