Mun mielestä Eini on tosi hyvä! Etenkin uudet biisit saa syttymään! Einin Eka on kuitenkin mun lempparini. Muita Eini-faneja?
Eini rulettaa!
6
584
Vastaukset
- Loviisa
Minä ainakin tykkään todella paljon - sekä vanhoista että uudesta kappaleesta!
Siinä on "vanha rouva", joka on edelleen voimissaan ja vauhdissa - keikoilla on mahtava meno päällä!!!- Nimetön
keikalle torstai-iltana lähtevällä laivalla. Toivon että soittaa mahdollisemman monelta levyltä uusia kappaleita.
Nimetön kirjoitti:
keikalle torstai-iltana lähtevällä laivalla. Toivon että soittaa mahdollisemman monelta levyltä uusia kappaleita.
Siis soittaa mahdollisimman monelta levyltä biisejä SEKÄ uusia kappaleita.
Kellot käy
On onnemme yhteinen
ois kivoja kuulla...saa nähdä miten käypi...- Janssonska
Eini on fiksu ja ammattinsa osaava lady! Hänestä ei ole koskaan mitään paskajuttuja liikkeellä eikä keiku aikakausilehtien palstoilla antamassa sohvannurkka-haastatteluja. Kerrassaan fiksu nainen ja keikoillakin aina kohtelias!
Janssonska kirjoitti:
Eini on fiksu ja ammattinsa osaava lady! Hänestä ei ole koskaan mitään paskajuttuja liikkeellä eikä keiku aikakausilehtien palstoilla antamassa sohvannurkka-haastatteluja. Kerrassaan fiksu nainen ja keikoillakin aina kohtelias!
Olinkin torstaina-perjantaina keikalla. Tosi hyvä keikka olikin..tai siis kaksi keikkaa. Sain nimmarin levyn kanteen ja korttiin. Juttelin jotain hänen kanssaan. Upeaa!!! Hän on tosi miellyttävä (monella tavalla)!!!
- *SuklaaRae*
UnOpened82 kirjoitti:
Olinkin torstaina-perjantaina keikalla. Tosi hyvä keikka olikin..tai siis kaksi keikkaa. Sain nimmarin levyn kanteen ja korttiin. Juttelin jotain hänen kanssaan. Upeaa!!! Hän on tosi miellyttävä (monella tavalla)!!!
Mä olin keikalla la-su ja Einillä oli aivan mahtava bilekeikka illalla!! Tosi hienoa oli kyllä olla ja jengi lähti ihan täysillä mukaan bailaamaan ja Eini veti kovaa ja korkeelta!!!
Tosi hieno reissu oli kyllä!!
Eini oli erittäin ihana ja sympaattinen kaikille ihmisille ja faneille keikan jälkeen sunnuntaina! Siinä on ihanan energinen ja iloinen pakkaus, Aika pakkaus!!
Ei todellakaan ole Einille pissa noussut päähän, eikä myöskään päällistele joka lehden sivuilla antamassa jonnin joutavia haastatteluja!!
EINILLE HALEJA!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453