Kysyisin että mistä tietää minkälainen luomi on pahanlaatuinen? Itseäni on mietityttänyt selässäni (rintsikoita hitusen ylempänä) oleva suurehko luomi joka on ollut minulla niin kauan kuin muistan. Itse sitä ei tule tutkittua sen hankalan paikan johdosta, mutta äitini on sanonut että siinä on kuin kolme eri väristä aluetta, keskellä on pieni musta piste. se ei kuitenkaan ole haitannut mitenkään eikä ole ulkoneva.
Pitääkä siis mennä poistattamaan se? Pelottaa vaan tuo poistotilanne..
Kävin kylläkin terveydenhoitajalla parisen vuotta sitten ja hän sanoi ettei luomi ole hänen silmäänsä pahanlaatuinen, mutta enhän näe onko se siitä tilanteesta muuttunut...
Pahanlaatuinen luomi?
2
1546
Vastaukset
- nimimerkki
Mene ihmeessä lääkärille näyttämään luomea!!!
- sarah-80
Hei pahanlaatuiset luomet ei ole aina koholla ihosta. Minulta on poistettu kaksi luomea molemmat hyvänlaatuisia..Leikkaus ei satu ja se on nopea pari tikkiä...Puudutus oli minulle ainoa joka koski..nipisti samalla tapaa kuin rokotus..Lääkäri leikkaa aina luomen jos asiakas tahtoo ja jos se on hankaus paikassa..Ai niin leikkaus arpi ei ollut ainakaan minulla edes kipeä seuraavana päivänä...leikattiin selästä ja rinnan alta samalla kertaa.. Tosin haavan suojana ollut laastari tulehdutti haavan ympärillä olevaa ihoa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172413
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44755Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694