Mazda on opeliin verrattuna tosi hyvä. Itse olen v1990 lähtien omistanut 2 mazdaa ja 1 opelin. Nykyisestä (opelista) pitäsi päästä eroon, se ei ole auto!
malleista sen verran, että pihalla seisoo edelleen 323 vm 85, ajettu 528000 km, ei vikoja, katastettu marraskuussa, kerralla läpi, sen kummemmin valmistelematta, toisen parkin vaihdoin ennen kuin ajoin sisään! Ei ruosteessa, ei syö öljyä, ei kitise tai natise.
Vastaavasti minulla kerkesi olla ennen opelia 626, joka oli kylläsamanlainen ruostepesä ja lompakkorutto kuin tää opelikin. Aina laukesi jokin paikka, en koskaan voinut sanoa, että se auto on "kunnossa".
Eli käyttöautona edelleen 323 mazda, uudemmat hajoaa käsiin, olipa se mazda tai opel!
kokemuksia 323-626
Martti
3
895
Vastaukset 3
- Zamda
Siellä kehutaan kovasti Mazdaa. Se on hyvä auto.
- Opel ennemmin
Mazdat on hirvittäviä ruostepesiä ja osat hankalia vaihtaa! Esim. öljysuodatin kamalassa paikassa. Pihassa 323 vm-89 ja kukkii joka paikasta!!
- 2X tyytyväinen
Opel ennemmin kirjoitti:
Mazdat on hirvittäviä ruostepesiä ja osat hankalia vaihtaa! Esim. öljysuodatin kamalassa paikassa. Pihassa 323 vm-89 ja kukkii joka paikasta!!
Minulla on ollut 626 vm.84 ja on ollut myös Omega vm.90. Kummatkin toimi hyvin.Ei valittamista .Asun nykyisin ydinkeskustassa. En tarvi enää autoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121103
- 33839
- 56833
- 65767
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M78694Tää on todella huvittavaa seurata näiden savolaisten
naapurusten piikittelyä ja vihanpitoa toisilleen netissä. Näyttää siltä, että Mehtoselle alkaa tulla isäukon piirteet e37663Kuka mölyapina
Kuka saatanan vittu naama mölisee sunnuntaiaamuna jolla ei oo edes lauluääntä. Yön kuulunut jonkun ajan mölinää sisälle14599Salaattirosvo
Sinulle tiedoksi joka varastit salaatit viime yönä kasvulootasta,jäit riistakameraan🤣🤣🤣. Tulehan selvittelemään asia23550- 16547
Kuhmosta (kyseenalaiseen) kuuluisuuteen
Naapurikylän, siis Nurmeksen suurin tubettaja on iskenyt naisen Kuhmosta. Kertoo kanavallaan naisen olevan hyvä rakastel4546