kokemuksia 323-626

Martti

Mazda on opeliin verrattuna tosi hyvä. Itse olen v1990 lähtien omistanut 2 mazdaa ja 1 opelin. Nykyisestä (opelista) pitäsi päästä eroon, se ei ole auto!

malleista sen verran, että pihalla seisoo edelleen 323 vm 85, ajettu 528000 km, ei vikoja, katastettu marraskuussa, kerralla läpi, sen kummemmin valmistelematta, toisen parkin vaihdoin ennen kuin ajoin sisään! Ei ruosteessa, ei syö öljyä, ei kitise tai natise.

Vastaavasti minulla kerkesi olla ennen opelia 626, joka oli kylläsamanlainen ruostepesä ja lompakkorutto kuin tää opelikin. Aina laukesi jokin paikka, en koskaan voinut sanoa, että se auto on "kunnossa".

Eli käyttöautona edelleen 323 mazda, uudemmat hajoaa käsiin, olipa se mazda tai opel!

3

895

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zamda

Siellä kehutaan kovasti Mazdaa. Se on hyvä auto.

• Opel ennemmin

Mazdat on hirvittäviä ruostepesiä ja osat hankalia vaihtaa! Esim. öljysuodatin kamalassa paikassa. Pihassa 323 vm-89 ja kukkii joka paikasta!!

• 2X tyytyväinen
        Opel ennemmin kirjoitti:

Mazdat on hirvittäviä ruostepesiä ja osat hankalia vaihtaa! Esim. öljysuodatin kamalassa paikassa. Pihassa 323 vm-89 ja kukkii joka paikasta!!

Minulla on ollut 626 vm.84 ja on ollut myös Omega vm.90. Kummatkin toimi hyvin.Ei valittamista .Asun nykyisin ydinkeskustassa. En tarvi enää autoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      152
      853
    2. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      81
      726
    3. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      56
      718
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      46
      603
    5. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      41
      601
    6. Kerro jokin

👻 tarina
      Ikävä
      60
      562
    7. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      71
      536
    8. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      44
      527
    9. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      35
      515
    10. 26
      511
    Aihe