Olen aikeissa ostaa bmw1200lt vm.2000.
Haluaisin tietää moottorin rakenteesta,lähinnä
jakopään huoltovälistä ja rakenteesta.
BMW K1200LT KONEEN RAKENNE
6
6199
Vastaukset
- ExJoHan
Nelisylinterinen makaava rivimoottori, 2 ketjukäyttöistä nokka-akselia kannessa,aivan kuten laatuautoissakin, nokkaketju/kiristimet kestävät ainakin 100 tkm ajon, ja ne voi vaihtaa irroittamatta konetta rungosta, ja ketjuhan ei mene "kerrasta" poikki kuten hihna, vaan se alkaa pitämään "rallatusta" josta kyllä huomaa että jotain on tehtävä, ellei sitä muuten tiedä.
- UUSI BMW OMISTAJAKO???
Kiitos tiedoista.
- peränlaakerin
vaihto onnistuu tee se itse mieheltä?
vai joutuuko viemään merkkihuoltoon?
on kuulemma aika herkkä menemään laakeri perästä.
- r 1150 r
K 1100 LT:n huolto-ohjeissa oli ohjurinkiskon, se kiristäjän kohdalla oleva, vaihto 60 tkm välein. Kerran vaihdoin mutta kuluma oli juuri ja juuri havaittavissa. Osa maksoi jonkun 4€. Muiden mallien huoltoäohjeissa en ole samaan tärmännyt eli ei liene kovin oleellinen juttu.
- omamopo
Onko tietoa mitä tapahtuu jos ketju katkeaa? Osuuko venttiiliin?
- Anonyymi
Aivan varmasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3152888Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301283PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741079
- 701030