Olen aikeissa ostaa bmw1200lt vm.2000.
Haluaisin tietää moottorin rakenteesta,lähinnä
jakopään huoltovälistä ja rakenteesta.
BMW K1200LT KONEEN RAKENNE
6
6428
Vastaukset
- ExJoHan
Nelisylinterinen makaava rivimoottori, 2 ketjukäyttöistä nokka-akselia kannessa,aivan kuten laatuautoissakin, nokkaketju/kiristimet kestävät ainakin 100 tkm ajon, ja ne voi vaihtaa irroittamatta konetta rungosta, ja ketjuhan ei mene "kerrasta" poikki kuten hihna, vaan se alkaa pitämään "rallatusta" josta kyllä huomaa että jotain on tehtävä, ellei sitä muuten tiedä.
- UUSI BMW OMISTAJAKO???
Kiitos tiedoista.
- peränlaakerin
vaihto onnistuu tee se itse mieheltä?
vai joutuuko viemään merkkihuoltoon?
on kuulemma aika herkkä menemään laakeri perästä.
- r 1150 r
K 1100 LT:n huolto-ohjeissa oli ohjurinkiskon, se kiristäjän kohdalla oleva, vaihto 60 tkm välein. Kerran vaihdoin mutta kuluma oli juuri ja juuri havaittavissa. Osa maksoi jonkun 4€. Muiden mallien huoltoäohjeissa en ole samaan tärmännyt eli ei liene kovin oleellinen juttu.
- omamopo
Onko tietoa mitä tapahtuu jos ketju katkeaa? Osuuko venttiiliin?
- Anonyymi
Aivan varmasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2344565Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752974- 472453
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451757- 781429
- 211381
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831232PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137949- 69928
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86884