Olen päättänyt päivittää Windows NT 4.0 n. 2000 pro.ksi.
Mitä kannattaa ottaa huomioon ennen ku suoritan päivityksen?
Toimiiko näytönohjain edelleen normaalisti vai joutuuko sen päivittämään myös?
Näytön ohjain on Matrox Millennium G450 LE AGP. Ja jos joudun päivittämään/hakemaan jostain ajurin mistä sellanen mahtas löytyä. Entä katooko päivityksen myötä ohjelmia?
NT.stä 2000pro
6
819
Vastaukset
- olla
...päivitystä NT:stä 2000:ksi vaan se on puhdas uudelleenasennus jossa windowsien tapaan kaikki entinen konfigurointi (ohjelmat ja laiteasetukset) katoaa ja aloitat puhtaalta pöydältä.
- ajurit löytyy
Eiköhän kannattas asentaa Xp käyttis nehän maksavat enää vain noin 80€.
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/20046
Täältä saat matroxin ajurit:
http://www.matrox.com/mga/support/drivers/latest/home.cfm- kokemuksesta?
kun ehdotat XP:tä? Millaiset erot olet havainnut käyttisten välillä?
- samasta paikasta
...myös w2k:lle.
Eräiden mielipiteiden mukaan kakstonninen on viimeinen jollakin lailla toimiva mikkiskoodi.
XP on tehty viimeaikoina julkisuuteen tulleella spagettiympäristöllä jossa ei edes service packejä saada kunnolla pelaamaan. SP2 on tästä surullisenkuuluisa esimerkki. - ...
...
- Kent-UK
Olennaisinta asennuksen aloittamisessa on vähintään 2Gigan tyhjä tila C:\ osiolla.
2000:n asennuksessa ei ole sen ihmeellisempää. Näytönohjain kannattaa aluksi asentaa VGA-tarkkuudella, sen jälkeen alkaa etsimään päivitettyä ohjainta.
2000 on varsin huoleton, monet ajurit löytyy jo siinä natiivina, monet onnistuu päivittämään / hakemaan valmistajalta.
NT:sta 2000:n siirtyminen on varsin helppoa. Päivitysasennuksen ajaminen ei kadota mitään, eri asia toimiiko kaikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532366
- 85884
- 49866
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11835- 69733
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35731Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640- 48545
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap82537- 65522