Olen päättänyt päivittää Windows NT 4.0 n. 2000 pro.ksi.
Mitä kannattaa ottaa huomioon ennen ku suoritan päivityksen?
Toimiiko näytönohjain edelleen normaalisti vai joutuuko sen päivittämään myös?
Näytön ohjain on Matrox Millennium G450 LE AGP. Ja jos joudun päivittämään/hakemaan jostain ajurin mistä sellanen mahtas löytyä. Entä katooko päivityksen myötä ohjelmia?
NT.stä 2000pro
6
820
Vastaukset
- olla
...päivitystä NT:stä 2000:ksi vaan se on puhdas uudelleenasennus jossa windowsien tapaan kaikki entinen konfigurointi (ohjelmat ja laiteasetukset) katoaa ja aloitat puhtaalta pöydältä.
- ajurit löytyy
Eiköhän kannattas asentaa Xp käyttis nehän maksavat enää vain noin 80€.
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/20046
Täältä saat matroxin ajurit:
http://www.matrox.com/mga/support/drivers/latest/home.cfm- kokemuksesta?
kun ehdotat XP:tä? Millaiset erot olet havainnut käyttisten välillä?
- samasta paikasta
...myös w2k:lle.
Eräiden mielipiteiden mukaan kakstonninen on viimeinen jollakin lailla toimiva mikkiskoodi.
XP on tehty viimeaikoina julkisuuteen tulleella spagettiympäristöllä jossa ei edes service packejä saada kunnolla pelaamaan. SP2 on tästä surullisenkuuluisa esimerkki. - ...
...
- Kent-UK
Olennaisinta asennuksen aloittamisessa on vähintään 2Gigan tyhjä tila C:\ osiolla.
2000:n asennuksessa ei ole sen ihmeellisempää. Näytönohjain kannattaa aluksi asentaa VGA-tarkkuudella, sen jälkeen alkaa etsimään päivitettyä ohjainta.
2000 on varsin huoleton, monet ajurit löytyy jo siinä natiivina, monet onnistuu päivittämään / hakemaan valmistajalta.
NT:sta 2000:n siirtyminen on varsin helppoa. Päivitysasennuksen ajaminen ei kadota mitään, eri asia toimiiko kaikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511