konsertti oli upee...yleisössä vaan oli niin älyttömän typeriä ihmisiä!
se että on venannu portilla edellisestä yöstä asti ei ole mikään perustelu sille et kiilaa jonossa. nopeet syö, hitaat eivät!
yleisön seassa oli kamalaa olla: mun vieressä oli muija joka vei tilaa ainakin kolmen normaalikokoisen ihmisen edestä! silti tää kehtas alkaa mulle inttää et mun täytyy poistuu rivistä! mä vein tilaa korkeintaan 30*40 cm, joten paremmin oltais kaikki mahduttu jos tää idiootti ei olis levitelly käsiään niin että sen kainalohiki melkein tappo mut!!!
on se kumma ettei porukka osaa enää käyttäytyä! kun bäkkärit viimeks oli suomes, oli fanitkin PALJON ihanampia! nyt ollaan todella itsekkäitä! se on ikävää...olis kivaa jakaa näin upee keikka ihmisten kaa jotka on messissä positiivisella asenteella!!
kiitos kuitenkin backstreet boys'lle upeasta keikasta! moni meistä on kasvanu teidän musiikin tahdissa! ootte meille tärkeitä!!!
käytös
keikalla
2
581
Vastaukset
- tiiaah
kiitos kuitenkin backstreet boys'lle upeasta keikasta! moni meistä on kasvanu teidän musiikin tahdissa! ootte meille tärkeitä!!!
- hjgdfg
backstreet boys jyrää edelleen!! must oli ihanaa nähdä pojat keikalla...nekin oli niin aikuistuneita...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327