Pohjat ennen Kaapelia?

känni päälle

Mihinkäs aikaan jengi alkaa juoda pohjia ennen Kaapelin keikkaa? :)
Niin ja mitä juot?
Ja missä juot?

15

2010

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elli

      Mitäköhän vielä? Kuka laittaa repaleiset verkkosukkahousut sen kunniaksi ja monelta? Ja mikä tärkeintä, MIKSI?

      • thehullu

        Valopään vastaus, next?


      • kalvotaiteilija
        thehullu kirjoitti:

        Valopään vastaus, next?

        Mä ajattelin mennä ihan selvinpäin. Nauttiihan aidosti musasta ja bändistä. Tai ehkä parit kaljat....
        On meinaa jotenkin naurettavaa mennä ihan örvelissä kattomaan bändejä joista on maksanut sievoisen summan, sitä en oikeen ymmärrä. Mut jokainen tehköön mitä nyt tekee....


      • viskiä päähän
        kalvotaiteilija kirjoitti:

        Mä ajattelin mennä ihan selvinpäin. Nauttiihan aidosti musasta ja bändistä. Tai ehkä parit kaljat....
        On meinaa jotenkin naurettavaa mennä ihan örvelissä kattomaan bändejä joista on maksanut sievoisen summan, sitä en oikeen ymmärrä. Mut jokainen tehköön mitä nyt tekee....

        Joo örveltämään ei ole hyvä mennä, mutta voihan sitä kunnon pohjat ottaa jos viinapää kestää. Eihän toi musa muutenkaan ole mitään limudisco-osastoa. :)


    • Speedfreak

      white lines.

    • Motörheadin keikalle menossa

      Jos oot selkeesti kännissä tai jotenkin pihalla, myöskin pihalle joudut.Luulit että nykäs kopioita katellaan siellä?

      • haha

        AINA ollut selkeesti kännissä MH:n keikalla, enkä ikinä käynyt pihalla kun vasta keikan jälkeen. Ehkä sun pääsi ei kestä juomista. Kuuntele sä vaan Nykästä, jos ei oo miestä muuhun.


      • Keikalla nähdään
        haha kirjoitti:

        AINA ollut selkeesti kännissä MH:n keikalla, enkä ikinä käynyt pihalla kun vasta keikan jälkeen. Ehkä sun pääsi ei kestä juomista. Kuuntele sä vaan Nykästä, jos ei oo miestä muuhun.

        Aikun vituttaa ettei missään voi käydä, etteikö suomipoika heiluisi kännissä!! Ja mitä nykäseen tulee, sinähän se oot sitä sorttia,kun ei edes keikka maistu ilman viinaa.Ja minä olen muutes nainen ja äiti, tulossa keikalle ja kavereittensa kanssa tulee myös nuorempi poikani kaverinsa kanssa.Eiköhän sinne sitten yks Nykäskopiokin mahdu-sinä siis.

        Menipä lapselliseksi väännöksi näinkin vanhalta ihmiseltä...joo,mutta miksi helvetissä sillä viinalla on aina läträttävä joka helvetin tilaisuudessa ja mahdollisesti pilattava osan porukan fiilikset-oletan että käytös on humalaiselle tyypillistä mesoamista.


      • J.D
        Keikalla nähdään kirjoitti:

        Aikun vituttaa ettei missään voi käydä, etteikö suomipoika heiluisi kännissä!! Ja mitä nykäseen tulee, sinähän se oot sitä sorttia,kun ei edes keikka maistu ilman viinaa.Ja minä olen muutes nainen ja äiti, tulossa keikalle ja kavereittensa kanssa tulee myös nuorempi poikani kaverinsa kanssa.Eiköhän sinne sitten yks Nykäskopiokin mahdu-sinä siis.

        Menipä lapselliseksi väännöksi näinkin vanhalta ihmiseltä...joo,mutta miksi helvetissä sillä viinalla on aina läträttävä joka helvetin tilaisuudessa ja mahdollisesti pilattava osan porukan fiilikset-oletan että käytös on humalaiselle tyypillistä mesoamista.

        Tyypillistä äippä-lässytystä, mutta eipä se mua haittaa, haastele vaan jos haluttaa. :)
        Eivät kaikki örvää kännissä kuten tämä hehkuttamasi Nykänen, joten pientä rajaa mielikuvituksellekin. :)

        Ehkä se on sun tyylisi, jos nyt ikinä otat muuta kuin sen yhden joskus kerran viidessä vuodessa.
        Hienoa, kun edes huomasit että toi on lapsellista noinkin vanhalta.

        Miten ihmeessä joku joka ottaa juomista pilaa kenenkään fiilikset? En mun ainaskaan, mutta ehkä mä olenkin harvinaisen suvaitsevainen ihminen.
        Tervetuloa vaikka Tuska-festareille ensi kesänä.
        Eli tervetuloa kaikki kännääjät, äipät ja muut hihhulit mun puolestani vapaasti! :)

        Yksi vielä...


      • Keikalla nähdään
        J.D kirjoitti:

        Tyypillistä äippä-lässytystä, mutta eipä se mua haittaa, haastele vaan jos haluttaa. :)
        Eivät kaikki örvää kännissä kuten tämä hehkuttamasi Nykänen, joten pientä rajaa mielikuvituksellekin. :)

        Ehkä se on sun tyylisi, jos nyt ikinä otat muuta kuin sen yhden joskus kerran viidessä vuodessa.
        Hienoa, kun edes huomasit että toi on lapsellista noinkin vanhalta.

        Miten ihmeessä joku joka ottaa juomista pilaa kenenkään fiilikset? En mun ainaskaan, mutta ehkä mä olenkin harvinaisen suvaitsevainen ihminen.
        Tervetuloa vaikka Tuska-festareille ensi kesänä.
        Eli tervetuloa kaikki kännääjät, äipät ja muut hihhulit mun puolestani vapaasti! :)

        Yksi vielä...

        En ole absolutisti, mutten kyllä rappioholistikaan.Vaan kun ei vaan mahdu päähän,miksi nämä tapahtumat aina höystetään viinaksilla!! Joo, olenhan mä tyypillinen vouhkaava äiti-ihminen, korkeassa 35v iässä uskaltaudun ja ilkeän tulla mummoilemaan sinne. Just sen takia tuo kännäily ottaa päähän, kun hirvittää laskea penskojaan itekseen paikkaan, jossa tietää kännien ja muitten sekoilijoiden vaeltavan, ei niistä aina takuuseen mene...

        Huoli siivittää puheita, tiiät kun on omia kersoja.Mut hauskaa keikkaa ja älä tallo niitä nuorimpia faneja jalkois, jooko?


      • J.D
        Keikalla nähdään kirjoitti:

        En ole absolutisti, mutten kyllä rappioholistikaan.Vaan kun ei vaan mahdu päähän,miksi nämä tapahtumat aina höystetään viinaksilla!! Joo, olenhan mä tyypillinen vouhkaava äiti-ihminen, korkeassa 35v iässä uskaltaudun ja ilkeän tulla mummoilemaan sinne. Just sen takia tuo kännäily ottaa päähän, kun hirvittää laskea penskojaan itekseen paikkaan, jossa tietää kännien ja muitten sekoilijoiden vaeltavan, ei niistä aina takuuseen mene...

        Huoli siivittää puheita, tiiät kun on omia kersoja.Mut hauskaa keikkaa ja älä tallo niitä nuorimpia faneja jalkois, jooko?

        Kuka täällä on rappioholisti kysyn vaan??
        Jos ollaan viihteellä, niin silloin ollaan viihteellä, mutta turhaan mä sitä sulle selitän.
        Taidat kyllä aika nipottaja olla muutenkin, eikö vaan?
        Eihän sinne päähän taida oikein muutakaan mahtua, niin miten nämä asiat sitten. :/

        Itse en ole kuin pari vuotta sua nuorempi ja kuka sanoi, ettei olisi niitä omiakin suvunjatkajia?
        Sulla on kyllä todella mustavalkoinen kuvitelma esim.itsestäni kännissä, joten sinuna olisin siinä asiassa vain hiljaa.

        Hauskaa keikkaa sinnekin, enkä teitä ole tallomassa...c'mon nyt! :)

        Rock'n Roll!!!


      • Nimetön
        J.D kirjoitti:

        Kuka täällä on rappioholisti kysyn vaan??
        Jos ollaan viihteellä, niin silloin ollaan viihteellä, mutta turhaan mä sitä sulle selitän.
        Taidat kyllä aika nipottaja olla muutenkin, eikö vaan?
        Eihän sinne päähän taida oikein muutakaan mahtua, niin miten nämä asiat sitten. :/

        Itse en ole kuin pari vuotta sua nuorempi ja kuka sanoi, ettei olisi niitä omiakin suvunjatkajia?
        Sulla on kyllä todella mustavalkoinen kuvitelma esim.itsestäni kännissä, joten sinuna olisin siinä asiassa vain hiljaa.

        Hauskaa keikkaa sinnekin, enkä teitä ole tallomassa...c'mon nyt! :)

        Rock'n Roll!!!

        No heihei, en sinua tai ketään maininnut rappioholistiksi, mainitsin etten itse sitä ole, toivottavasti en tulekkaan-kun elämästä ei ikinä tiedä, millon pettää ite itsensä.

        Jos nipottaja olisin, en olisi tulossa konserttiin, etenkään en laskisi 15vuotistanikaan sinne. Mukana olen lähinnä kuskina, tullaan näet kauempaa.

        Lopetetaan tämä kädenvääntö, huolissani olen vaan pojastani, sillä itse aion lähteä konsertista ennen loppua-nimenomaan nuorison toivomuksesta...haen heidät sitten sen loputtua...


      • J.D
        Nimetön kirjoitti:

        No heihei, en sinua tai ketään maininnut rappioholistiksi, mainitsin etten itse sitä ole, toivottavasti en tulekkaan-kun elämästä ei ikinä tiedä, millon pettää ite itsensä.

        Jos nipottaja olisin, en olisi tulossa konserttiin, etenkään en laskisi 15vuotistanikaan sinne. Mukana olen lähinnä kuskina, tullaan näet kauempaa.

        Lopetetaan tämä kädenvääntö, huolissani olen vaan pojastani, sillä itse aion lähteä konsertista ennen loppua-nimenomaan nuorison toivomuksesta...haen heidät sitten sen loputtua...

        Jep, eihän tässä mitään vääntöä, kunhan vähän ehkä mielipiteiden sellaista.
        Toivottavasti on ihan mukava keikka teillä ja itselläni. Kellä kuivemmin, kellä ei. :)


    • pin

      Jesh!! Minäkin olen tulossa keikalle kuunteleen hyvää musaa siskoni kanssa! En malta odottaa, kun itse äiti enkä ole pitkään aikaan käyny keikoilla! Me ei likkojen kesken tarvita viinaa ku sielhä on lemmy! *jytäilee jo valmiiksi*
      See ya there!

    • hets.edna

      Itse en ainakaan meinaa suurempia pohjustuksia ottaa, bisse tai kaksi riittää. Ja yksin kun joutuu menemään (kaveri sairastu johonkin vatsatautiin juuri sopivasti), niin on parempi varmaan ollakin suht freesissä kunnossa..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2464
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      284
      2118
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      86
      2050
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1771
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1681
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1649
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1554
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1377
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1341
    10. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      109
      1259
    Aihe