Win XP +

Win 2000

Koneessa on nyt XP. Kovalevy on osioitu kahdeksi asemaksi. Nyt haluasin asentaa Win 2K:n toiselle osiolle, koskapa 2K:ta on täällä kehuttu vakaaksi. XP on ollut pienoinen pettymys. Voisi siteerata Shakespearea:"Paljon melua tyhjästä". Olen pärjännyt vallan mainiosti vanhalla yhdistelmällä, Linux ja Win 98SE, mutta kahden hengen huusholli tarvitsi uuden koneen, jossa oli valmiina toi XP. Sitä aikani käytettyä totesin sen "karamellipaperiin" kyhätyksi hölönkökkeliksi. Eipä ole tullut eteen ainuttakaan toimintoa, joita en olisi saanut tehtyä 98SE:llä. No nyt sitten tosiaan haluaisin kokeilla 2K:ta tuon XP:n rinnalla. Käykö että asennan sen tyhjälle osiolle, vai tuleeko asennusjärjestyksessä ongelmia.

5

670

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luulet

mitä ihmettä sie luulet sieltä 2000:ta löytyvän?
      sama se on kun xp... ilman koristeita.....

• win 2000

Juuri sitä haen. Ilman koristeita olevaa käyttistä. Eiköhän tuo selvinnyt kysymysessäni. Kiitos vaan vastauksesta, joka ei tietekään auttanut, kun et valaissut asennusjärjestystä. Sitähän kysyin.

• reiska

vanhempi versio eli win2000 ja sitten winxp siihen toiselle osiolle. Heti alkulatauksen jälkeen voi valita kumman ottaa käyttöön ja aikaa siihen on 30s.

• win 2000

tuota tietoa juuri halusin. C:lle 2000 ja D:lle XP.

• ceelle se
        win 2000 kirjoitti:

tuota tietoa juuri halusin. C:lle 2000 ja D:lle XP.

W2k ja jätä D: omille datoillesi.
        XP on siellä vain tilaa viemässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      114
      10165
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      4970
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      2161
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      105
      2038
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      26
      1874
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1551
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1382
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      31
      961
    9. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      957
    10. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      932
    Aihe