Koneessa on nyt XP. Kovalevy on osioitu kahdeksi asemaksi. Nyt haluasin asentaa Win 2K:n toiselle osiolle, koskapa 2K:ta on täällä kehuttu vakaaksi. XP on ollut pienoinen pettymys. Voisi siteerata Shakespearea:"Paljon melua tyhjästä". Olen pärjännyt vallan mainiosti vanhalla yhdistelmällä, Linux ja Win 98SE, mutta kahden hengen huusholli tarvitsi uuden koneen, jossa oli valmiina toi XP. Sitä aikani käytettyä totesin sen "karamellipaperiin" kyhätyksi hölönkökkeliksi. Eipä ole tullut eteen ainuttakaan toimintoa, joita en olisi saanut tehtyä 98SE:llä. No nyt sitten tosiaan haluaisin kokeilla 2K:ta tuon XP:n rinnalla. Käykö että asennan sen tyhjälle osiolle, vai tuleeko asennusjärjestyksessä ongelmia.
Win XP +
5
831
Vastaukset
- luulet
mitä ihmettä sie luulet sieltä 2000:ta löytyvän?
sama se on kun xp... ilman koristeita.....- win 2000
Juuri sitä haen. Ilman koristeita olevaa käyttistä. Eiköhän tuo selvinnyt kysymysessäni. Kiitos vaan vastauksesta, joka ei tietekään auttanut, kun et valaissut asennusjärjestystä. Sitähän kysyin.
- reiska
vanhempi versio eli win2000 ja sitten winxp siihen toiselle osiolle. Heti alkulatauksen jälkeen voi valita kumman ottaa käyttöön ja aikaa siihen on 30s.
- win 2000
tuota tietoa juuri halusin. C:lle 2000 ja D:lle XP.
- ceelle se
win 2000 kirjoitti:
tuota tietoa juuri halusin. C:lle 2000 ja D:lle XP.
W2k ja jätä D: omille datoillesi.
XP on siellä vain tilaa viemässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371966
- 49836
- 84831
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7701Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35691Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27600- 60519
- 43467
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28459Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap76441