erämaakirkko

t&p

osaiskos joku kertoa meille tietämättömille googleen pettyneille rakastavaisille, löytyykö itäsuomesta (ehkä rajan pinnasta) pientä intiimiä erämaakirkkoa, johon voisi karata vihittäväksi.

etukäteen kiittäen

t&p

12

3358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä tiedän
      • tulee tässä

Klikkaa em. linkistä kohtaa "kirkot ja leirikeskus" ja näet Naarvan rajaseutukirkon kuvan. Olen käynyt siellä kymmeniä kertoja elämäni aikana.

• t&p

kiitos mielenkiinnosta. ei taida olla ihan sitä mitä haetaan. taitaa olla ilomantsin keskustassa ko. kirkko, ja haetaan lafkaa, mikä todellakin olisi keskellä ei mitään. vaikka pitkospuita myöten viimeset mailit tjsp...
        voisit kuitenkin kertoa lisää tuosta kirkosta, kun ei nuo sivut niin kuvailevat ole.
        kiitti

t&p

• Mä tiedän
        t&p kirjoitti:

kiitos mielenkiinnosta. ei taida olla ihan sitä mitä haetaan. taitaa olla ilomantsin keskustassa ko. kirkko, ja haetaan lafkaa, mikä todellakin olisi keskellä ei mitään. vaikka pitkospuita myöten viimeset mailit tjsp...
        voisit kuitenkin kertoa lisää tuosta kirkosta, kun ei nuo sivut niin kuvailevat ole.
        kiitti

t&p

Naarvan kirkkoon on Ilomantsin kirkonkylältä n. 50 km. Mielestäni se on keskellä ei mitään. No joo, onhan Naarvan kylällä tietty muutama talo.. Mut lähin kauppakin monen kymmenen kilsan päässä.

• t&p
        Mä tiedän kirjoitti:

Naarvan kirkkoon on Ilomantsin kirkonkylältä n. 50 km. Mielestäni se on keskellä ei mitään. No joo, onhan Naarvan kylällä tietty muutama talo.. Mut lähin kauppakin monen kymmenen kilsan päässä.

jep, kuullostaa hyvältä, kuviteltiin vaan että tuo kirkko tosiaan on ilomantsin keskustassa. jos kylässä kirkon lisäksi on muutama talo, se annettaneen anteeksi.
        pistettiin harkintaan. ja todellakin, kiitos.

• rosa

Tarvitseeko se vihkipaikka olla jokin rakennus? Ystäväni menivät pienellä veneellä kauniille luodolle merelle, mukana pappi ja neljä hyvää kaveria, hyvä eväskori ja tietenkin aitoa shamppanjaa... Siinä kaikki, olipa romanttista, ainutkertaista, kaikkea.

• t&p

Kiitos. et olisi parempaa tekoa voinut tehdä. eihän me mitään rakennusta haetakaan, vaan luonnon rauhaa. papit ja muut pakolliset patikoikoot perässä... vaikka pitkospuita pitkin. ei vaan nähty itse tuota ratkaisua.

t&p

• Anonyymi
        t&p kirjoitti:

Kiitos. et olisi parempaa tekoa voinut tehdä. eihän me mitään rakennusta haetakaan, vaan luonnon rauhaa. papit ja muut pakolliset patikoikoot perässä... vaikka pitkospuita pitkin. ei vaan nähty itse tuota ratkaisua.

t&p

Varmaan olettekin olleet jo naimisissa monta vuotta. Haluan kertoa NS. Vaihtoehtoisia paikkoja. Tuttu pappi kertoi joskus, että häntä pyydettiin suorittamaan vihkiminen laskuvarjohyppy aikana.

• Vinkkinä

Jos mietit vielä paikkaa, niin vanhaan avolatotyyliin tehty Varkauden Kangaslammin luontokirkko voisi olla teidän juttu. Luonnon keskellä, siellä on vihittykin teidän kaltaista väkeä.

• jjj

olisiko nimeltään paateri eli kuvanveistäjä Eva Ryynäsen tekemä kirkko joensuun pohjoispuolella, lieksaako lie? Kolilla käydessä näin joskus mainoksia.., hae googlella Paateri

• -s-

Entä Partaharjun Ristikiven kirkko Pieksämäellä?

• sulhanen

pientä intiimiä erämaakirkkoa.
      Harkitsimme Paaterin kirkkoa Lieksasta hieman etelään. No eihän se missään "erämaassa" ole mutta tosi kaunis.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      84
      4531
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3115
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      3109
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2192
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      220
      1308
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1213
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1197
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      65
      1082
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1074
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      983
    Aihe