Hei cherry! Voisitko vilaista mitä rakkauselämääni näkyisi? Kiikarissa on pitkä ja hoikka vaalea mieshenkilö, mitä näkyy hänen suhteen?
cherrylle!
4
255
Vastaukset
Tuo mies vaikutti mielestäni aika ujolta ja epäröivältä, hänellä saattaa olla alkavia tunteita Sinua kohtaan, mutta vaikeuksia ilmaista niitä - uskallusta taitaa puuttua, eli jos hänet haluat, aloite jäänee Sinun käsiisi. Muuten aistin hänessä vanhanaikaista kohteliasta romanttisuutta ja korkeita moraalisia periaatteita, eli hänestä saisit kyllä uskollisen kumppanin. Räväkkyyttäkin löytynee kunhan hän paremmin tutustuu ja oppii luottamaan johonkuhun, mutta ihan suin päin hän ei varmaankaan uuteen suhteeseen syöksy, eli töitä joutunet tekemään saadaksesi hänet pudottamaan suojamuurinsa.
Tämmöistä kuvaa nyt sain hänestä - kuulostaako yhtään 'kiikaroimaltasi' mieheltä? Jonkinlaista ihastumisen mahdollisuutta tuntui kyllä ilmassa, eli ei kun jäätä särkemään ja yrittämään.. Kauniita syyspäiviä Sinulle!- ??????
Hyvä Cherry!
Onko sinulla sähköpostiosoitetta tai jotain muuta henkilökohtaista palstaa (tai puh n:o), josta voisi pyytää henkilökohtaisen tulkinnan? Olisi nimittäin paljon kysyttävää, mutta en viitsi täällä palstalla selvittää kaikkia asioitani. Vastaustasi odotellen. - emma
Aloitetta olen jo tehnyt.. Siitä on jo vähän aikaakin. Joten ehkä sitä jäätä tässä pikkuhiljaa särjetään. Ujolta hän ei minusta ole tuntunut, mutta voinhan olla väärässäkin, ja muuten tuo kuvaus voisi mielestäni istua tähän mieheen kuin nenä päähän. Joten suurikiitos sinulle, tässä ryhdyn sitten vain "töihin", koska tuo mies on Unelma isolla u:lla! Kaunista syksyä sinullekin!!
?????? kirjoitti:
Hyvä Cherry!
Onko sinulla sähköpostiosoitetta tai jotain muuta henkilökohtaista palstaa (tai puh n:o), josta voisi pyytää henkilökohtaisen tulkinnan? Olisi nimittäin paljon kysyttävää, mutta en viitsi täällä palstalla selvittää kaikkia asioitani. Vastaustasi odotellen.Hei vaan! Olen minä jonkin verran tehnyt katselmuksia sähköpostitsekin, mutten halua laittaa osoitetta tähän kaiken kansan nähtäville kysymystulvan välttämiseksi. Toimitaanko niin päin, että sinä ilmoittaisit osoitteen, johon minä voin ottaa yhteyttä? Varaudu myös odottamaan vastausta jokunen päivä, en tee tätä työkseni enkä joka päivä. Halauksin cherry :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,1082921Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171832623Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina612099Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.11371Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät221263Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S1641194Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään3911Ei osattu ratkaista etääntymistä
Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.115860Esprit hoitokdit Varkaudessa?
Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin103833Ei ole liian myöhäistä..
Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala3732