and Freddy was the Superstar
(Biseksuaali,narkomaani ja intialainen mutta mikään niistä ei ole pointsi.Ei edes sivuseikka.)
Freddy Mercuri did Queen
15
3709
Vastaukset
- Häh?!?!
Narkomaani?!?! Tupakkaa kyllä poltti, mutta narkomaani...just.
- tsiude
eikä bi.
- rock4ever
tsiude kirjoitti:
eikä bi.
Se on bi, aivan varmasti! Sehän seurusteli kauan Mary Austinin kanssakin
- laakso.paivi
rock4ever kirjoitti:
Se on bi, aivan varmasti! Sehän seurusteli kauan Mary Austinin kanssakin
Seurusteli ennen kuin älysi todellisen suuntautumisensa mutta mitä väliä MAAILMAN PARAS ROCK LAULAJA JA MIELETÖN ÄÄNIALA!!!
- tintti
ei tainnut olla narkomaani, ja homoseksuaali,ei bi, mutta mitäs väliä noilla on kun osaa laulaa ja ihan tyhmää arvostella ihmistä seksuaalisen suuntautumisen perusteella, maailmassa on kait jo 7 miljardia persoonaa jotka kaikki ovat ainutlaatuisia
- meppuFIU
Heidän musiikki on mahtavaa ja mitä se seksuaallisuus tähän asiaan täytyy sekottaa? Monet mahtavat persoonat ovat ainutlaatusia...ja se mitä ne tekee yksityselämäs on heidän asia!Tehkää omast elämäst kans historiaa..niinkun he ...eipä taira onnistua vai?
- Jartsu
Onko Freddy Inkkari ????
Enpä ole tullut tuota koskaan ajetelleeksi.... inkkari, voi vinde. Toivottavasti ei ole totta.- sdgsd
Freddie oli persialaista alkuperää ja kotoisin Zanzibarin saarelta! Hänen oikea nimensä oli Farrokh Bulsara.
- Maikkel
sdgsd kirjoitti:
Freddie oli persialaista alkuperää ja kotoisin Zanzibarin saarelta! Hänen oikea nimensä oli Farrokh Bulsara.
Zanzibar ei ole lähelläkään Persiaa. Zanzibar sijaitsee Afrikassa.
- Maikkel
Maikkel kirjoitti:
Zanzibar ei ole lähelläkään Persiaa. Zanzibar sijaitsee Afrikassa.
Olis pitänyt lukea vähän tarkemmin sun tekstis, sillä ethän sä väittänytkään sen syntyneen Persiassa.
- Jartsu
sdgsd kirjoitti:
Vähän ihmettelinkin ,kun jossain niiden levyllä oli sitä inkkareiden kissantappomusiikkia, notta miks ne tämmöstä....
En erityisemmin fanita Queenia, vaikka olen niitä satunnaisesti kuunnellutkin jo 30 vuotta, siitä tämä tietämättömyys. - fme
sdgsd kirjoitti:
olivat persialaista alkuperää,farseja.Asuivat Intiassa ja F.syntyi siellä.
- QQQ
mainostaa alkuperäänsä.
Intialaiset olivat (ja ovat) toisen luokan kansalaisia Englannissa.
Hän epäili,että faneilla oli tarpeeksi sulattamista jo hänen homoseksuaalisuudestaan. - Janzu
...mutta tekipähän vain Helv-vetin hyvää musiikkia. Se riittää mulle.
- hgjf
Intialaista rotua olevia ihmisiä on levittäytynyt muuallekkin asuman kuin intiaan. Esimerkiksi Keniaan, Mauritiukselle, Etelä-Amerkkaan ja sekoittuneet tai sitten ei.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559