Katso kuumat kuvat:
http://www.sunpoint.net/~mavijo/tanja.html
T.Karpela silloi kun oli sexy
8
660
Vastaukset
- KELPAA
Tollaista näyttää ja kun on vielä älykäskin.
Menihän siinä Saulikin sekaisin ja Matti puhumattakaan Tarjasta?!?- Lehdenlukija
Ja tultuaan järkiinsä huomasivat Sauli ja Matti, että järki puuttuu Tanjalta.
- vain niin
Lehdenlukija kirjoitti:
Ja tultuaan järkiinsä huomasivat Sauli ja Matti, että järki puuttuu Tanjalta.
Sutturat on sutturoita ja sille ei voi mitään.
- Ei valehtelija
Tanjakin sanoo että ei harrasta seksiä ilman rakkautta-no mikäs Niinistö oli?Välikappale vain ilman rakkautta!jes!Ja nyt vanha mauton matti(ei rakkautta)Jaa vielä mistäs kakara joskus alkunsa sai?Ilman raikastajasta!!Niin sitä pärjätään ja päästään virkaan josta ei tiedetä hevon vitun vittua!!
- Pikku-ukko
Puolueet äänestyttävät näitä Karpeloita ja muita turhimuksia eduskuntaan kulissiksi virkamiesvallalle. En usko että Karpelalla on ainoatakaan omaa ajatusta esitettävänään.
Suurin oma saavutus lienee K-15, K-18 merkinnät tv-ohjelmiin, ohjeeksi nuorisolle siitä mitä kannattaa katsoa.
- ei ei
ainoastaan tosta lähtee ainoa lämmin asia. on pieru.
- klassista
Pitääkö naisen olla ruma(lesbo) ei menneisyyttä, nuoruutta, ottakaa huomioon, että Tanja oli miss Suomi.
- Ei valehtelija
klassista kirjoitti:
Pitääkö naisen olla ruma(lesbo) ei menneisyyttä, nuoruutta, ottakaa huomioon, että Tanja oli miss Suomi.
Siinäpä se,missi pää tyhjää täynnä ja ajattelee vaan alapäällään jossa ei paljoa järkee tarvii.
Ole vaikka jumala!mutta jollei järkeä löydy niin on yhtä tyhjänkanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna242978- 512872
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582568Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782198- 692088
- 452082