Intruder neuvoja kaivataan!

zippe

onko suzuki intruder 1400 kone kestävä? paljon sellaisella ajaa yleensä? mulla tulee sinistä/mustaa savua putkesta kovilla kierroksilla, onko toi normaalia? ajokilsoista ei takuuta noin vanhassa, mittari ei ole alkuperäinen. mitkä on intruderin huonoja puolia, mulla on malli 1988 mutta rekisteröity 89.

11

7999

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vs 1400

      Intikka on tosi kestävä jotkut ajanu yli 200tuhatta.Tsekkaa www.intruderclubfinlanf.fi.

    • Hondisti

      Intruderin huonoja puolia:
      -tehoton moottori
      -tärisee älyttömästi
      -todella surkeat ajo-ominaisuudet
      -valtava bensankulutus
      -erittäin ruma ulkonäkö
      -epäluotettava
      -ilmajäähdytteinen
      -custom
      -kardaanivetoinen
      -kattamaton
      -2-sylinterinen
      -kammottavan äänekäs
      -ja se ääni on todella ruma
      -halpis, alle 10000€ pyörillä ei tee mitään.

      • Osku

        Ajoin ennen Intruderia Hondalla, ja oma mielipiteeni on että Intruder lyö Hondan kirkkaasti.

        Nuo asiat jotka esitit ranskalaisilla viivoilla, ovat vain omia mielipiteitäsi, eivätkä perustu mihinkään faktoihin.

        Lue testituloksia niin tiedät.


      • minullakin

        Intruderin huonoja puolia:
        -tehoton moottori ,on siinä riittävästi teho,aina ehtii jokapaikkaan ellei ehdi et osaa aikatauluttaa elämääsi.

        -tärisee älyttömästi ,moottori suoraan rungossa isot sylinterit jos hiemankaan tuntee moottoreita niin olisi ihme ellei vavahtlisi.

        -todella surkeat ajo-ominaisuudet ,custom on maantielle kyykyt on radalle ju nou?

        -valtava bensankulutus n 5.5-6.5 ei paha minusta
        -erittäin ruma ulkonäkö kauneus on katsojan silmässä.
        -epäluotettava ?? et usko itsekkään tuota.

        -ilmajäähdytteinen niin ellei ole nestettä niin sehän on ilmajäähdytteinen mutta niin kaikki jäähtyy ilmalla suiza edes hieman öljy avusteinen jäähdytys.

        -custom jos tahtoo kustomin niin ei kannata ostaa kyykkyä ju nou?
        -kardaanivetoinen loistavaa !!!!!
        -kattamaton katettu kustomi??? olisipa näky!!!
        -2-sylinterinen juuri oikea määrä onittelen!
        -kammottavan äänekäs
        -ja se ääni on todella ruma ?? mahtava ääni se on moottori heti hdn jälkeen ei naisellista kirkumista !
        -halpis, alle 10000€ pyörillä ei tee mitään onneksi omani maksoi juuri yli 10t euron huh huh


      • Bandit 1200

        Mahdatko tietää miksi Suzuki ylipäätään on halpa fillari suomessa.?
        Suzukilla EI ole virallista maahantuojaa, joka alentaa tuotteen hintaa noin 15-20 prosenttia. (Lue yksi välikäsi vähemmän). Ja, jos halpikseksi ei kannata mollata, sillä Suzuki:n insinöörit tietävät mitä tekevät. Oletko kuullut rajottimista, yms...?
        Ota selvää, ennenkuin kommentoit.


    • tarkkari

      en mäkään, en. itsellä ollut cbr 600, cbr 1000, cb, varadero, honda shadow 1100 joka on intrun kilpailija ja sanon että on kyllä eri luokkaa kuin shadow. shadow on parempi ajaa mutkiin mutta muuten kyllä suzuki pesee sen mennen tullen

      • jiijii

        että kawa vn15 on paras noista yllämainituista(siis) alle96 malliset)


    • Merkkari

      mulla on kans 1400 -88. Ostin sen -93 ja ite oon ajannu sillä 125 000 km. Viime kesänä ajoin yhden Viragon Saksasta ja toivottavasti oli viimenen Yamahahahaa ajo ,sellasta en huolisi -ihan mopo. Ja kaks kawaa mulla on ollu (ekalla kerralla en vielä ottanut opikseni)ja toista minkään mallista Kilisakia ei meille tule ,vain osadiilerit on tyytyväisiä. Honda on ainoo vaihtoehto ,vaikken sitä itelle ostaiskaan, vaimolla on kyllä ollut shadow muutaman vuoden.

      • Indu

        100000km on ajettu.. eikä koneelle oo tehty mitään muuta ku öljyt vaihdettu. Ei savuta eikä muutenkaan piiputa...
        Hjuva pyörä, Suosittelen!


    • Bandit 1200

      Kävin tänään alan GURU:n luona joka kertoi mulle TODELLA paljon Suzukin tehtaasta ja insinöörien taidosta muokata moottoria ja suhteuttaa se Japanin lakeihin..... Suiza kestää "huolloitta" 150000 kilsaa... Toki tulpat ja öljy kuluu, mutta ajatus on insinööreillä tämä...... Paras pyörä...... Kilometrejä!!!! vIELÄ, KUN NIITÄ ON JÄLJELLÄ!!!!

    • Anonyymi

      No,kysit paljonko ajaa,mää oon ajanu 350tonnia kansia avaamatta,nokaketjut vaihdoin 220 tonnin kohdalla.Nyt 520 tuhatta ajettu,itte 470 tonnia.Erittäin hyvä matkapyörä,jos pääsee Islantiin ja Espanjaan liki kymmenen kertaa,asennetta,ja japanin rautahepo kulkee,en muuten ota ota yhenkään hd äijän vittuilla itteeni,niitä on kuultu,merkeistä vapaana ajaa,niin tie vie,riders on the storm.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3417
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      155
      2057
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      200
      1722
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1633
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      267
      1010
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      125
      959
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      919
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      875
    Aihe