halvalla brysseliin

köyhä turisti

Miten pääsis brysseliin TODELLA halvalla? Junalla/bussilla/laivalla???? Yhdistelemällä eri lentoja halvoista lentoyhtiöistä kenties???? Pitäis päästä alle kahdellasadalla eurolla!!! HELP!!!!!!!!!!

9

3635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saara

      Ei se nyt kauheen ongelmallista ole. Jos haluut oikeesti halvalla niin menet Ruotsin laivalla kansipaikalla Tukholmaan. Ei maksa júuri nakkimakkaraakaan. Sieltä menet sitten jollain halpalentoyhtiöllä Brysseliin. Itse olen opiskelija, joten jos sitä et ole niin sitten en osaa hintoja sanoa, mutta minulla kaiken kaikkiaan taisi maksaa 130€ tai jotain vastaavaa.

      • Pssst..hiljaa! Joillakin täällä on allergia Ryanairille (että liian halpa). Onko sinullakin?
        No, jos sinulla ei kuitenkaan sitä ole, tässä hintaesimerkki Tukholma - Brysseli Charleroi meno-paluu:

        meno ma, 07 Marras 05        
        18:00 Lähtö Stockholm S. Skavsta (NYO)    
        20:10 Saapuminen    Brussels S. Charleroi (CRL)   
        paluu   la, 19 Marras 05    
        20:35 Lähtö Brussels S. Charleroi (CRL)    
        22:45 Saapuminen    Stockholm S. Skavsta (NYO)    
                       
        hinnoittelu   
        Meno (Web fare)    1.00 SEK        
        Verot, maksut ja korvaukset   198.00 SEK        
                       
        Paluu (Web fare)    1.00 SEK        
        Verot, maksut ja korvaukset 123.00 SEK    

        Euroina meno-paluu veroineen 32 eur. (juuri nyt)


    • Simo

      Hulluilta päiviltä saa Finnairin lennon Brysseliin hintaan 175€, sisältää kaikki matkustajaverot ym.

    • Vaihtari