halvalla brysseliin

köyhä turisti

Miten pääsis brysseliin TODELLA halvalla? Junalla/bussilla/laivalla???? Yhdistelemällä eri lentoja halvoista lentoyhtiöistä kenties???? Pitäis päästä alle kahdellasadalla eurolla!!! HELP!!!!!!!!!!

9

3635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saara

      Ei se nyt kauheen ongelmallista ole. Jos haluut oikeesti halvalla niin menet Ruotsin laivalla kansipaikalla Tukholmaan. Ei maksa júuri nakkimakkaraakaan. Sieltä menet sitten jollain halpalentoyhtiöllä Brysseliin. Itse olen opiskelija, joten jos sitä et ole niin sitten en osaa hintoja sanoa, mutta minulla kaiken kaikkiaan taisi maksaa 130€ tai jotain vastaavaa.

      • Pssst..hiljaa! Joillakin täällä on allergia Ryanairille (että liian halpa). Onko sinullakin?
        No, jos sinulla ei kuitenkaan sitä ole, tässä hintaesimerkki Tukholma - Brysseli Charleroi meno-paluu:

        meno ma, 07 Marras 05        
        18:00 Lähtö Stockholm S. Skavsta (NYO)    
        20:10 Saapuminen    Brussels S. Charleroi (CRL)   
        paluu   la, 19 Marras 05    
        20:35 Lähtö Brussels S. Charleroi (CRL)    
        22:45 Saapuminen    Stockholm S. Skavsta (NYO)    
                       
        hinnoittelu   
        Meno (Web fare)    1.00 SEK        
        Verot, maksut ja korvaukset   198.00 SEK        
                       
        Paluu (Web fare)    1.00 SEK        
        Verot, maksut ja korvaukset 123.00 SEK    

        Euroina meno-paluu veroineen 32 eur. (juuri nyt)


    • Simo

      Hulluilta päiviltä saa Finnairin lennon Brysseliin hintaan 175€, sisältää kaikki matkustajaverot ym.

    • Vaihtari

      Itse kun tulin vaihtoon Belgiaan sain Brysseliin lennon 153 euroo mutta se oli vain menolippu. Muilta kavereilta olen kuullut että ovat saaneet menopaluun alle kahdellasadalla. Itse buukkasin lennon kilroylta, mutta kannattaa myös tsekata vaikka ebookersilta tai vastaavalta sivulta. Kannattaa myös tsekata lennot Amsterdamiin, sillä siltä pääsee helposti junalla Brysseliin ja edullisestikin vielä. Onnistunutta matkaa Brysseliin! Kaunis kaupunki!

    • Jouna

      Olen menossa Portoon. vaihtoaika brysselissä 50 minuuttia. Onko brysselin kenttä helppokulkuinen?. Riittääkö aika?

      • luulis hoituvan

        Zaventem vai Charleroi ? Onhan siellä helppo kulkea, mutta välimatkat saattavat olla pitkat. Voit vilkaista* valmiiksi netistä miten joudut kulkemaan ! Niillä voi olla etäisyyttä toisistaaan vaikka neljä kilometriä. Pahin riski on jos koneesi sinne on myöhässä ja jos se lähtöportti vaikka vaihtuu ! Niistä päätteistähän ton siellä pelipaikalla lopullisesti voi varmistaa.

        *OHO, en muuten löytänyt itsekkään kunnon karttaa Rysälän lentoasemasta ! (Zaventem arvattavasti)


      • luulis hoituvan
        luulis hoituvan kirjoitti:

        Zaventem vai Charleroi ? Onhan siellä helppo kulkea, mutta välimatkat saattavat olla pitkat. Voit vilkaista* valmiiksi netistä miten joudut kulkemaan ! Niillä voi olla etäisyyttä toisistaaan vaikka neljä kilometriä. Pahin riski on jos koneesi sinne on myöhässä ja jos se lähtöportti vaikka vaihtuu ! Niistä päätteistähän ton siellä pelipaikalla lopullisesti voi varmistaa.

        *OHO, en muuten löytänyt itsekkään kunnon karttaa Rysälän lentoasemasta ! (Zaventem arvattavasti)

        http://www.trabel.com/airport-batc-map-dep.htm

        välimatkoista: on siellä ne "sähköiset kulkutiet" joita pitkin kulkee varmaan n. 15 km/h jos on kiire ! Ylös ja alaspäinkin pääsee hisseillä tai liukuporteilla....


    • luulis hoituvan

      ennen mentiin halvalla esim. laivalla ns. "työhöyryllä". Teki duunia matkan ajan, sai punkan ja sapuskat...
      Ne oli hyviä aikoja. Silloin liftaaminenkin oli ihan ok.
      Ulkomaan rahtia ajava rekka ?

      • on jo

        alkanut 4 vuotta sitten, joten luulen et kaveri on belgian matkansa jo tehnyt.
        Itse menemme sinne jouluksi ja raikulla stokiksen kautta 45 euroa/suunta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4985
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe