nyt alkaa puhaltaa uudet tuulet.
Vastaukset 8
- hiiiiiih
Tai ainakin kaatuillaan hienommin.400000e pellestä on pikkuisen yläkanttiin,vai mitä ilmalan pellet?
Onko ilmalassa milloin niitä heppaskaboja taas??- rotta
kuules hiiiri vai mikä sun nimimerkkis oli ota onni käteesi mitä myös piliksi sanotaan...katso peiliin ja ammu itses!!
- EIKÖ?
rotta kirjoitti:
kuules hiiiri vai mikä sun nimimerkkis oli ota onni käteesi mitä myös piliksi sanotaan...katso peiliin ja ammu itses!!
Ota haulikko!
- hiiiiiiiii
EIKÖ? kirjoitti:
Ota haulikko!
Hilmalan nikerithän nyt pienestä kimpaantuu.
Tekikö se Sontala eilen montakin maalia?
Milloin heppatalleilla taas ratsastetaan?
BAHAHAHAHAHAHAAAAAAA!!! - Tiinatyttönen
hiiiiiiiii kirjoitti:
Hilmalan nikerithän nyt pienestä kimpaantuu.
Tekikö se Sontala eilen montakin maalia?
Milloin heppatalleilla taas ratsastetaan?
BAHAHAHAHAHAHAAAAAAA!!!saanhan mä mennä kattoo heppoja sinne ilimalaan??
- hiiihhii
Tiinatyttönen kirjoitti:
saanhan mä mennä kattoo heppoja sinne ilimalaan??
Tottakai saat.Naamioitumalla virmasen kummitusnaamariin saat alennusta.Kiva on sitten katsoa kun valot vilkkuu ja hevoset paskoo.
että palkka 400000€. onko tuo huhu vai varmistettua tietoa????ois kiva tietää ku e usko että sm-liigassa on niin isoja palkkoja.
- sleeppari
haizzee kirjoitti:
että palkka 400000€. onko tuo huhu vai varmistettua tietoa????ois kiva tietää ku e usko että sm-liigassa on niin isoja palkkoja.
..tonnilla kajautan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881374
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut1891167- 741029
- 78923
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su355817- 59777
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t168774Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.208750Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t5707- 43645