itsetyydytyksen aloitus

nuorena oppi...

Hieman intiimi kysymys naisille: minkä ikäisinä aloititte itsetyydytyksen?

Itse aloitin tämän jo 8-vuotiaana, yhdessä tyttöpuolisen kaverini kanssa kerran alettiin leikkiä, sormilla leikiteltiin jalkovälissä yms.
Silloin tuskin tajusin mitä edes teimme..
Mutta nyt jälkeenpäin asiaa miettiessäni, olen 23-vuotias, olen siis harrastanut oman käden kivaa jo 15 vuoden ajan...voinkin suoraan sanoa olevani aikamoinen ekspertti..

Miksiköhän muuten itsetyydytys on niin suuri tabu naisten keskuudessa? Miehet saattavat asiasta vitsailla keskenään, mutta omassa ystäväpiirissäni emme naisten kesken puhu asiasta ikinä.

14

10478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen 31

      Muistan aloittaneeni myös 7-8v ikäisenä.Aluksi housujen päältä, mutta noin 10v ikäisenä tiesin jo mitä teen.

    • mutta...

      ei sitä silloin tiedostanut vielä samalla tavalla... eli oikeastaan joskus 13-v vasta kunnolla.. kyllä mun kaveripiirissä puhutaan ihan vapautuneesti näistä. kai se on ihmisestä kiinni.

    • txxxxxx

      mäkin aloitin apöut saman ikäisenä, ehkä 9 vuotiaana säännölliset hommat. itse kyllä tyttöjen kanssa puhun melko suoraan asiasta, mutta poikien kanssa vielä suorasukaisemmin =) pojille masturbointi on niin itsestäänselvä asia että niiden kanssa puhuessa voi rentoutua.

    • tai nuorempana

      Me oltiin mutaisia ja äitini pisti mut ja tyttökaverini yhdessä kylpyyn. Sen jälkeen aloin käydä aika usein kylvyssä... )

      • Anonyymi

        Spedellä taas sekottaa buaahaa


    • minä vain

      Minä alitin ne hommat jo aika nuorena, ensimmäisen kerran muistan joskus 4-5 vuotiaana kyhnyttäneeni sohvan kaiteeseen :) Vanhemmat ei oikeen tienneet mitä ajatella asiasta, kun eihän sitä sillon vielä mitenkään seksiin yhistänyt, niin en osannut muita ihmisiä ottaa huomioon ja harrastaa sitä yksin.

    • somegal

      Alotin runkkaamisen about 4 vuotiaana. Tiesin tekeväni jotain seksuaalista vaikken kovin hyvä siinä ollukkaan. Tein sitä siitäkin huolimatta joka puolella: tarhassa, vanhempieni makuuhuoneessa, veljeni huoneessa, kaverini luona... ihan missä vaan!

    • Anonyymi

      Itse aloitin ehkä 6 vuotiaana kun kävin suihkussa ensimmäisiä kertoja yksin

      • Anonyymi

        Tuokin vain unelmissas impotentti pentti


    • Anonyymi

      He­i! Kuts­­um­­me sinu­­t käym­ään u­ude­ss­­­a cha­tis­­­sa! Mei­­­tä on yl­­i mil­­­joona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/A5r8P0

    • Olen aina hangannut itseäni. En tiedä missä vaiheessa se muuttui itsetyydytykseksi.

    • Anonyymi
    • tais olla 10v ku klitoriksen löysin ja siitä se sitte lähti. Kavereitten kans monesti myös tutkittiin toisiamme ja siinä monet märät orkut alaasteen vessoilla toisillemme hierottiin

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1847
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe