Olisiko kellään tietoa, mitkä kasvit (perennat, pensaat ym) eivät maistuisi "ristihuulelle" ?
En halua pihaan mitään verkkohökötyksiä kasvien ympärille.
JUUTTAAN JÄNIKSET
5
693
Vastaukset
- haju karkottaa
Laita esim. hiuksia sukkahousuista tehtyihin pieniin pusseihin ja ripusta ne puskien oksille. Hiuksissa niin vahva ihmisen tuoksu että pitäisi tehota.
Tai sitten vai ronskisti verkkoaita puskien ympärille. - oppinut....
kalkkimaalia runkoon johan saavat olla rauhassa puut.
- tehoavat
hyvin rusakoihin. Kiedo esim. omppupuun runkoon ympärille tuomenoksia tai töki pystyyn maahan pensasryhmän reunalle. Itselläni toimi hyvin mm.ruusu- ja koivuangervolla, joita ristiturpa rakastaa ja syö muuten varmasti tuoreimmat versot.
Tuomi ei maistu jäniksille kuoren sisältämien parkkiaineiden vuoksi.- tepsivän
Kokeilin viime talvena visakoivun taimien kanssa. Yhdet jäniksenjäljet koko talvena ja taimet oli kierretty metrin päästä!
- Nimetön
Tuomen oksat auttaa, olen kokeillut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831236
Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121699- 25645
Eikös se mene niin että Jumala loi maailman ihmisille eikä päinvastoin
joten saatana yrittää vääristää ja jota nyt vouhotetaan??? https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/bovaer-tutkimuksissa-88454- 3341
Puuilo pittäis tulla Haapaveelle
Kaikki perskatti menee ylivieskaan ja ei Haapaveelle! Miksi ? Ylivieskaan on tullu monet liikkeet ja lissää tullee. Mitä38326Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090