Olin katsomassa Boysien konserttia ja oli kyllä seksikästä menoa. sitten tuli seiskasta luettua että joku tyttö oli sekstaillu howien kanssa. siitä lähti vitutus... :)
ärrr!
7
1456
Vastaukset
- Sunflower
..uskoa mitä lehdissä lukee.. varsinkaan seiskan juttuihin.. lehdet tietää että tuollaiset jutut myy, kun ei immeiset aina ajattele muuta kun että kun se kerta on mustaa valkoisella niin sen on pakko olla totta.. ikävä tuottaa pettymys joillekn..
Keikka oli muuten aivan mahtava! - LOLLED!
Taas joku pissaliisa on menettänyt toivonsa ettei pääsekkään poikabändin laulajan kanssa sänkyyn! hahahahahahhahh!
Täyttä paskaa koko Backstreet Boys.- Angela
Mun mielestä Backstreet Boys tän hetken paras bändi.Ja Howie Dorouhg on paras.
- animefangirl84
Angela kirjoitti:
Mun mielestä Backstreet Boys tän hetken paras bändi.Ja Howie Dorouhg on paras.
mun mielestä paras laulaja howie ja nick siksi ovat niin ihania ja kauniita,seksikkäitä,hulluja,komeita,ihana lauluääni
koko maailmassa
- tiiiaaaaaaaaaaaaah
joo toi seiska juttu on ihan päin pyllyä!!! se ei ole totta ja siihen pitäisi tulla seuraavaan seiskaan korjaus asiasta...!!!!!!!!!!! usko tai älä se ei oo totta todellakaan
- PBF
Joo Seiskan juttuja kannattaa aina uskoa. Howie meni yksin hotelliin, silminnäkijöitä paljon. Varattu mies sitäpaitsi. Kevin myös naimisissa joten..
- Angela
Missä on ollut semmoinen tieto että Howie Dorough ois varattu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953313
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201883- 681882
- 321809
- 211721
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341409Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327