Hei!
Parin päivän aikana päänahkani on ollut todella arka, mutta ei punoita, eikä muutakaan outoa ole ilmaantunut. Osittain kutiaa ja on siis arka. Pesen hiukset joka päivä (jos vuosien ajan) liikunnan harrastamisesta johtuen.
Mikäköhän vaivaa?
Päänahan kipu
3
837
Vastaukset
- .....
ei mikään ihme et on kipee.
- arkapää
En tiedä onko minun päänahkakipuni samanlaista kuin sinulla, mutta joskus on ollut jopa niin aristava, että ei kunnolla ole kärsinyt kammata.
Joskus olen kuullut, että saattasi olla joku tilapäinen pintaverenkiertohäiriö.
Itsekin pesen hiukset päivittäin, enkä kyllä usko sen siihen vaikuttavan. - susie
Minulla alkoi hiuspohjanongelmani samalla tavalla. Päänahka oli todella arka, se hilseili, sitä kuumotti ja kutitti ja hiuksia lähti todella paljon. Myöhemmin tuli punoitus lisäksi. Kävin useallakin ihotautilääkärillä ja seborreaksi eli taliköhnäksi vaivan nimesivät. Sairastumisestani on nyt kolme vuotta ja hiukseni ovat harvenneet todella paljon ja edelleen hiuksia lähtee (onneksi ei kuitenkaan niin paljon kuin aikaisemmin), yli puolet ihanista paksuista hiuksistani ovat lähteneet. Olen kokeillut lukuisia erilaisia hoitotuotteita apteekista ja kampaamoista vaivaani, syönyt erilaisia lääkekuureja ja vitamiineja/luontaistuotteita tuloksetta. Ainut shampoo, joka pitää päänahan paremmassa kunnossa on Paul Mitchelin tea tree -shampoo ja hiukset on pestävä joka päivä rasvoittumisen vuoksi. Kesällä päänahkani on paremmassa kunnossa ja hiuksia ei lähde niin paljoa. Vaivaan ei ole parannuskeinoa, mikä on todella valitettavaa. Rahaa on palanut erilaisiin tutkimuksiin ja hoitoihin satoja ellei jopa tuhansia euroja. Toivon todella, että joku keino vaivan parantamiseksi keksittäisiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202243Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281704Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3031216- 65949
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53905- 39834
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53815J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31716Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273673Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33642