gps kartat

garmin 60 c

24

95529

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • garmini

      Erätukun uusimmissa Topo-kartoissa on lisänä kiinteistöjen rajat. Ainakin metsäalan hommissa ihan näppärä lisä. Erätukku toimittaa kaikki CD:t samassa paketissa, joten onnistuu kaikkien samanaikainen asentaminen tietokoneelle, yhden hinnalla.. Mutta en tietenkään kehota siihen, koska ei ole sallittua....

      Mutta varsinaiseen kysymykseesi en osaa vastata, koska ei ole kokemusta Karttakeskuksen versiosta

      • Ripa

        Erätukku toimittaa kyllä kaikki Topo SuomiPlus karttalevykkeet samalla kertaa, mutta ei niitä kyllä auki saa muuta kun ne joista on maksanut avauskoodin.Vai saako? Miten?


      • garmini

        Samat koodit kaikissa levyissä. Eli se koodiyhdistelmä, mikä on liimattu ohjevihkoseen.


    • Eksynyt

      nuo koneelle"laittomasti"tallennetut kartat siirtää itse gepsiinkin myähemmässä vaiheessa?En todellakaan ymmärtänyt,kun soitin erätukkuun ja kysyin noista topo suomi kartoista.Sieltä vastattiin,että kartat saa aktivoitua 99.n euron hintaan,eli saisinko kaupan päällisiksi tyhjiä cd levyjä joilla en tekisi mitään,ilman etä maksaisin tuon 99€ joka kerta kun vaihdan toisen kartta ruudun.

      • garmini

        GPS:n mukana sait Mapsource Trip & Waypoint Manager -ohjelman, jolla karttoja siirretään GPS:ään.

        Sen lisäksi sait Topo-Suomi plus -paketin, jossa 6 CD-levyä sekä sarjanumero ja avauskoodi.

        Ensin asennetaan Mapsource tietokoneelle. Sen jälkeen Topo Suomi plus- maastokartta CD:ltä, jolloin kartta muutetaan Garminin ymmärtämään muotoon. Kartat tallentuvat tietokoneelle valittuun hakemistoon, ja niitä voi siirtää sieltä tarpeen mukaan GPS:ään.

        Idea on siinä, että sarjanumero ja avauskoodi on kaikille levyille sama. Eli tietokoneelle voisi siirtää vaikka koko Suomen kartat, jos se vain olisi sallittua...


      • kokeillut
        garmini kirjoitti:

        GPS:n mukana sait Mapsource Trip & Waypoint Manager -ohjelman, jolla karttoja siirretään GPS:ään.

        Sen lisäksi sait Topo-Suomi plus -paketin, jossa 6 CD-levyä sekä sarjanumero ja avauskoodi.

        Ensin asennetaan Mapsource tietokoneelle. Sen jälkeen Topo Suomi plus- maastokartta CD:ltä, jolloin kartta muutetaan Garminin ymmärtämään muotoon. Kartat tallentuvat tietokoneelle valittuun hakemistoon, ja niitä voi siirtää sieltä tarpeen mukaan GPS:ään.

        Idea on siinä, että sarjanumero ja avauskoodi on kaikille levyille sama. Eli tietokoneelle voisi siirtää vaikka koko Suomen kartat, jos se vain olisi sallittua...

        että pelittää?Minulla on kaikki levyt ja kokemuksia on...


      • garmini
        kokeillut kirjoitti:

        että pelittää?Minulla on kaikki levyt ja kokemuksia on...

        Kylläpä olen, miksi muuten tuollaista kertoisin? Eli toimii ainakin minun GPS:ssä ja läppärissä varsin hyvin. Kokemusta on mullakin...


      • Tuomo
        garmini kirjoitti:

        GPS:n mukana sait Mapsource Trip & Waypoint Manager -ohjelman, jolla karttoja siirretään GPS:ään.

        Sen lisäksi sait Topo-Suomi plus -paketin, jossa 6 CD-levyä sekä sarjanumero ja avauskoodi.

        Ensin asennetaan Mapsource tietokoneelle. Sen jälkeen Topo Suomi plus- maastokartta CD:ltä, jolloin kartta muutetaan Garminin ymmärtämään muotoon. Kartat tallentuvat tietokoneelle valittuun hakemistoon, ja niitä voi siirtää sieltä tarpeen mukaan GPS:ään.

        Idea on siinä, että sarjanumero ja avauskoodi on kaikille levyille sama. Eli tietokoneelle voisi siirtää vaikka koko Suomen kartat, jos se vain olisi sallittua...

        Ostin laitteen (60CS) mukana kartat 5 ja 9 ja näillä kummallakin on omat avauskoodinsa!

        T:Tuomo


      • mti (AMK)
        Tuomo kirjoitti:

        Ostin laitteen (60CS) mukana kartat 5 ja 9 ja näillä kummallakin on omat avauskoodinsa!

        T:Tuomo

        Omaan Garminiin tuli laitteen mukana alue nro 10. Ohjekirjan etusivulla on kymppialueen sarjanumero sekä avauskoodi. Tämä sama yhdistelmä toimi minulla kaikilla alueilla. Siis esim. alueelle 5 käytin alueen 10 sarjanumeroa ja avauskoodia. Kätevää...


      • Tuomo
        mti (AMK) kirjoitti:

        Omaan Garminiin tuli laitteen mukana alue nro 10. Ohjekirjan etusivulla on kymppialueen sarjanumero sekä avauskoodi. Tämä sama yhdistelmä toimi minulla kaikilla alueilla. Siis esim. alueelle 5 käytin alueen 10 sarjanumeroa ja avauskoodia. Kätevää...

        Onkohan laitteesi ostoajankohdasta jo aikaa? Itse ostin vehkeeni noin viikko sitten ja luulenpa että he ovat "viisastuneet"? Minulle toimitettiin eri sarjanumerot ja avauskoodit molempiin kartta-alueisiin. Tietystihän tuota voisi kokeilla....? ;-)


      • nuvi300
        garmini kirjoitti:

        GPS:n mukana sait Mapsource Trip & Waypoint Manager -ohjelman, jolla karttoja siirretään GPS:ään.

        Sen lisäksi sait Topo-Suomi plus -paketin, jossa 6 CD-levyä sekä sarjanumero ja avauskoodi.

        Ensin asennetaan Mapsource tietokoneelle. Sen jälkeen Topo Suomi plus- maastokartta CD:ltä, jolloin kartta muutetaan Garminin ymmärtämään muotoon. Kartat tallentuvat tietokoneelle valittuun hakemistoon, ja niitä voi siirtää sieltä tarpeen mukaan GPS:ään.

        Idea on siinä, että sarjanumero ja avauskoodi on kaikille levyille sama. Eli tietokoneelle voisi siirtää vaikka koko Suomen kartat, jos se vain olisi sallittua...

        toimiiko topo-suomi plus nuvi laitteessa

        mikä on yhden alueen vaativa tila ? ?

        tarvis ostaa joltain jostain joko garmin 1 oman

        maasto kartan tai sitten erätukun ohjelman


      • 60CS
        mti (AMK) kirjoitti:

        Omaan Garminiin tuli laitteen mukana alue nro 10. Ohjekirjan etusivulla on kymppialueen sarjanumero sekä avauskoodi. Tämä sama yhdistelmä toimi minulla kaikilla alueilla. Siis esim. alueelle 5 käytin alueen 10 sarjanumeroa ja avauskoodia. Kätevää...

        Kokeilin ladata lisä karttoja,mutta jumiin meni tietokoneen siirto ohjelma :(


      • koodi
        60CS kirjoitti:

        Kokeilin ladata lisä karttoja,mutta jumiin meni tietokoneen siirto ohjelma :(

        *09EB-2CAF-D943-A692*


      • sarjanumerot
        koodi kirjoitti:

        *09EB-2CAF-D943-A692*

        Sarjanumero
        1. D34B-6CA4-E563-92C8-461B
        2. D9E1-8468-3D5B-98E4-B48B
        3. 6DBE-325A-7E08-8086-D554
        4. 7E6F-000A-17D4-3656-OB4C
        5. 740E-89C5-CFF6-9E41-41AE
        6. 9DFB-CE70-893E-9B3C-AE92
        7. C679-CD08-EF90-1E84-5710
        8. F807-09FA-DD4B-EA26-8245
        9. 8284-5ECF-F235-BBDB-48D9
        10. 5858-4ACF-FCDE-8FDB-F7FF
        11. EF32-D630-10DE-F97C-3536
        12. 2A75-1D3C-1D7D-2690-CE25
        13. 263A-72A0-28FE-E76C-1C38
        14. D285-50C2-164D-9FDE-083C
        15. FCEF-9752-7DDO-DACE-9EFB

        Tossa olis nuo karttojen sarjanumerot. saa laittaa avauskoodeja perään :D


      • garmini
        sarjanumerot kirjoitti:

        Sarjanumero
        1. D34B-6CA4-E563-92C8-461B
        2. D9E1-8468-3D5B-98E4-B48B
        3. 6DBE-325A-7E08-8086-D554
        4. 7E6F-000A-17D4-3656-OB4C
        5. 740E-89C5-CFF6-9E41-41AE
        6. 9DFB-CE70-893E-9B3C-AE92
        7. C679-CD08-EF90-1E84-5710
        8. F807-09FA-DD4B-EA26-8245
        9. 8284-5ECF-F235-BBDB-48D9
        10. 5858-4ACF-FCDE-8FDB-F7FF
        11. EF32-D630-10DE-F97C-3536
        12. 2A75-1D3C-1D7D-2690-CE25
        13. 263A-72A0-28FE-E76C-1C38
        14. D285-50C2-164D-9FDE-083C
        15. FCEF-9752-7DDO-DACE-9EFB

        Tossa olis nuo karttojen sarjanumerot. saa laittaa avauskoodeja perään :D

        Eikös sulla ole yhtään sarjanumero-avauskoodi -paria?? Jos on yksikin, niin sama pari toimii kaikissa levyissä ja kaikissa alueissa. Näin ainakin mulla, Erätukusta syksyllä ostettu GPS ja Topo Suomi plussa.


      • 60CS
        garmini kirjoitti:

        Eikös sulla ole yhtään sarjanumero-avauskoodi -paria?? Jos on yksikin, niin sama pari toimii kaikissa levyissä ja kaikissa alueissa. Näin ainakin mulla, Erätukusta syksyllä ostettu GPS ja Topo Suomi plussa.

        Kun rupee asentaa 4 kartta pohjaa esim.kannettavaan,menee siirto ohjelma jumiin.Olisiko tähän "kiertotietä" olemassa?


      • hermoja.... raastaa
        garmini kirjoitti:

        Eikös sulla ole yhtään sarjanumero-avauskoodi -paria?? Jos on yksikin, niin sama pari toimii kaikissa levyissä ja kaikissa alueissa. Näin ainakin mulla, Erätukusta syksyllä ostettu GPS ja Topo Suomi plussa.

        Ei mulla vaan toimi mulla on 8 alueen avauskoodi ja sarjanumero. kokeilin avata 10 alueen kartan kyseisellä yhdistelmällä mutta eipä vaan onnistu... sanoo vaan että tunnistus epäonnistui.. voi elämä sentään... vuoden vaihteessa on tilattu kertat ja pelit. liekkö viisastuneet sitten vai???


      • METSÄMIES
        mti (AMK) kirjoitti:

        Omaan Garminiin tuli laitteen mukana alue nro 10. Ohjekirjan etusivulla on kymppialueen sarjanumero sekä avauskoodi. Tämä sama yhdistelmä toimi minulla kaikilla alueilla. Siis esim. alueelle 5 käytin alueen 10 sarjanumeroa ja avauskoodia. Kätevää...

        OLISIKO JOKU KIINNOSTUNUT SOPIVAA KORVAUSTA VASTAAN LÄHETTÄMÄÄN TOPO SUOMI LEVYT .SAA OLLA IMAGET!
        LAITA VIESTIN LOPPUUN EMAIL.OTAN YHTEYTTÄ!


      • matti m.
        METSÄMIES kirjoitti:

        OLISIKO JOKU KIINNOSTUNUT SOPIVAA KORVAUSTA VASTAAN LÄHETTÄMÄÄN TOPO SUOMI LEVYT .SAA OLLA IMAGET!
        LAITA VIESTIN LOPPUUN EMAIL.OTAN YHTEYTTÄ!

        Kyllähän nuita korttoja löytyy kun vaan osaa etsiä... Mutta eipä niitä ehkä kannate ihan täällä kysellä, se kun on käsittääkseni laitonta puuhaa...


      • niin justinsa
        hermoja.... raastaa kirjoitti:

        Ei mulla vaan toimi mulla on 8 alueen avauskoodi ja sarjanumero. kokeilin avata 10 alueen kartan kyseisellä yhdistelmällä mutta eipä vaan onnistu... sanoo vaan että tunnistus epäonnistui.. voi elämä sentään... vuoden vaihteessa on tilattu kertat ja pelit. liekkö viisastuneet sitten vai???

        Laita ne->koodit ja nyt et klikkaakkaan kohtaa "tunnista" vaan ->seuraava.

        Kyllä ne koodit toimii kaikissa alueissa. Tunnistuksella ohjelma hakee tunnistetiedot, mutta komennolla seuraava homma etenee ilman tunnisteita.


      • vveikko
        nuvi300 kirjoitti:

        toimiiko topo-suomi plus nuvi laitteessa

        mikä on yhden alueen vaativa tila ? ?

        tarvis ostaa joltain jostain joko garmin 1 oman

        maasto kartan tai sitten erätukun ohjelman

        TOPO Suomi plus-kartat toimivat TODELLA hienosti
        Nuvi 300 ssa. Eilen latasin.Päivällä omat väri kuin yöllä ja kiusaavia yksityiskohtia voi säädellä
        mukavasti.


      • seita100
        garmini kirjoitti:

        GPS:n mukana sait Mapsource Trip & Waypoint Manager -ohjelman, jolla karttoja siirretään GPS:ään.

        Sen lisäksi sait Topo-Suomi plus -paketin, jossa 6 CD-levyä sekä sarjanumero ja avauskoodi.

        Ensin asennetaan Mapsource tietokoneelle. Sen jälkeen Topo Suomi plus- maastokartta CD:ltä, jolloin kartta muutetaan Garminin ymmärtämään muotoon. Kartat tallentuvat tietokoneelle valittuun hakemistoon, ja niitä voi siirtää sieltä tarpeen mukaan GPS:ään.

        Idea on siinä, että sarjanumero ja avauskoodi on kaikille levyille sama. Eli tietokoneelle voisi siirtää vaikka koko Suomen kartat, jos se vain olisi sallittua...

        Toimiiko tuo ohje nyt uudella topo suomi plussalla vai onko ne tehnyt jotain suojauksia?


    • ksjdskjd

      Saan ladattua TOPOT Questiin, mutta en saa niitä näkyviin laiteessa??? City Navigatorin v8 deaktivointi ja topojen aktivointi ei vaikuta mitenkään?? Missä vika??

    • venootti

      TOPO SUOMI PLUS-kartat ovat poistuneet myynnistä
      ilmeisesti lopullisesti.Minulla olis CD:llä koko Suomen
      alue ja kolmen alueen avauskoodit.
      Löytyisikö mistään sellaista mestaria,joka pystyisi
      siirtämään kartat micro sd-kortille,joka toimisi GAR-
      MINin GP.ssä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1925
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      51
      1853
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1383
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe