onko totta, että kun tuoremehun pakastaa umpijäähän ja sulattaa sitten, siihen tulee promilleja?
tuoremehuun promilleja pakastamalla?
4
1183
Vastaukset
- Jäänainen;)
Ei pidä paikkaansa
- suomessa laitonta
Kun kotiviinin tekee pakastetusta mehusta siihen todellakin tulee enemmän promilleja ja menee päähän kun metrin halko. Ei siitä kuitenkaan mitään pirtua tule, että älä nyt innostu liikaa...
- elävä elämä
Enpä ole ennen kuullut että tulisi liikoja promilleja pakastetusta tehdessä. Luulisi sitten että myös pakastetuista marjoista tulisi promillelisää, en ole kuitenkaan moista huomannut.Jos mehu ehtii käydä ennen pakastusta, kaiketi silloin siihen myös promillet jää. Mutta kuka nyt käynyttä mehua pakastaa. Viiniä tehdessä sokerimäärä vaikuttaa siihen kuis vahvaa viiniä tulee. Tietenkin pitää olla myös hiivan sellainen joka prosentit kestää. Kaikki viinihiivat eivät prosentteja kestä..toisilla on rajana 14, toisilla 20. Itse olen saanut tehtyä 17% pakastetuista marjoista. Samaan pääsee kyllä ihan tuoreillakin marjoilla :-)))))))))))
- minä
elävä elämä kirjoitti:
Enpä ole ennen kuullut että tulisi liikoja promilleja pakastetusta tehdessä. Luulisi sitten että myös pakastetuista marjoista tulisi promillelisää, en ole kuitenkaan moista huomannut.Jos mehu ehtii käydä ennen pakastusta, kaiketi silloin siihen myös promillet jää. Mutta kuka nyt käynyttä mehua pakastaa. Viiniä tehdessä sokerimäärä vaikuttaa siihen kuis vahvaa viiniä tulee. Tietenkin pitää olla myös hiivan sellainen joka prosentit kestää. Kaikki viinihiivat eivät prosentteja kestä..toisilla on rajana 14, toisilla 20. Itse olen saanut tehtyä 17% pakastetuista marjoista. Samaan pääsee kyllä ihan tuoreillakin marjoilla :-)))))))))))
ainkin sain nuoruudessani monet hyvät kännit pakstetusta appelsiini tuoremehusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.905479Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.553637Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612995Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462201Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611976Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2961866- 471616
- 961511
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441397Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91363