Keskustelua, joka hiemankin negatiivisesti koskettaa esikoislestadiolaisuutta, ei tällä foorumilla voi toteuttaa, koska foorumin esikoislestadiolainen sheriffi "Vihne" sensuroi kaikki hiemankin eriävät mielipiteet! Tämäkin viesti tuskin elää minuuttia pidempään! Mutta Vihneen profiiliin sain ainakin muutoksen: suurempi uho on sensuroitu! Vihneellä ei tosin kantti kestä tämän viestin julkisuudessa oloa minuuttia pidempään, joten kopioin tämän ja julkaisen jossain muussa foorumissa.
Keskustelua
7
891
Vastaukset
Mikä tässä on tarkoitus sinulla? Kysyn suoraan.
Kyllä minusta täällä on saanut keskustella, mutta tämänkaltaisilla avuksilla ei ole mitään hyödystä eikä kuulu palstan aiheeseen.- Leeviläinen
>Mikä tässä on tarkoitus sinulla? Kysyn suoraan.
Kyllä minusta täällä on saanut keskustella, mutta tämänkaltaisilla avuksilla ei ole mitään hyödystä eikä kuulu palstan aiheeseen.<
Kiitos, että annoit näinkin pitkään viestini julkisuudessa olla. Sinulle sanon, etten ole mikään opillisesti tarkoittamaasi "leeviäinen". Nikkini otin jostakin lestadiolaisen opin historiikista, mielenkiintoista sinänsä, mutta sensuurihalusi on käsittämättömän yksipuolista! Jos sallisit tällä foorumilla edes pienekin kritiikin, niin suhtautuisin sinuun eri tavalla. Nyt käytät sinulle annettua pientä valtaa, ts. deletenäppäintä sensuroidaksesi kaikki ehkä opillesi ja ajatusmaailmallesi epämiellyttävät viestit! Mikä sellainen foorumi on, jossa ei suvaita vastakkaisia mielipiteitä?
Kaikella rakkaudella: Leeviläinen Leeviläinen kirjoitti:
>Mikä tässä on tarkoitus sinulla? Kysyn suoraan.
Kyllä minusta täällä on saanut keskustella, mutta tämänkaltaisilla avuksilla ei ole mitään hyödystä eikä kuulu palstan aiheeseen.<
Kiitos, että annoit näinkin pitkään viestini julkisuudessa olla. Sinulle sanon, etten ole mikään opillisesti tarkoittamaasi "leeviäinen". Nikkini otin jostakin lestadiolaisen opin historiikista, mielenkiintoista sinänsä, mutta sensuurihalusi on käsittämättömän yksipuolista! Jos sallisit tällä foorumilla edes pienekin kritiikin, niin suhtautuisin sinuun eri tavalla. Nyt käytät sinulle annettua pientä valtaa, ts. deletenäppäintä sensuroidaksesi kaikki ehkä opillesi ja ajatusmaailmallesi epämiellyttävät viestit! Mikä sellainen foorumi on, jossa ei suvaita vastakkaisia mielipiteitä?
Kaikella rakkaudella: LeeviläinenMiten olet sen yksipuolisuuden todennut. Olen poistanut kaikki asiaan kuulumattomat viestit, sekä siirtänyt muutamia paremmin sopiville palstoille.
Poissto ei koske kenenkään nimimerkkiä, vaan viestin sisältöä.
Minä siis harkitsen tavallani ja siihen on tyytyminen toistaiseksi. Mikäli hermojani aletaan kokeilla, tulen hyvin nopeanäppiseksi. Sen ovat varmaan muutamat nimimerkit todenneet.
Toisia kirjoittajia kunnioiottavat ja lestadiolaisuudesta reilusti kirjoitetut saavat elää.Reilu ei tarkoita samaa mieltä olemista, mutta pelkkä parjaustarkoitus ei liene ketään rakentava ote.
Siunausta sulle.- Tuutikki
Leeviläinen kirjoitti:
>Mikä tässä on tarkoitus sinulla? Kysyn suoraan.
Kyllä minusta täällä on saanut keskustella, mutta tämänkaltaisilla avuksilla ei ole mitään hyödystä eikä kuulu palstan aiheeseen.<
Kiitos, että annoit näinkin pitkään viestini julkisuudessa olla. Sinulle sanon, etten ole mikään opillisesti tarkoittamaasi "leeviäinen". Nikkini otin jostakin lestadiolaisen opin historiikista, mielenkiintoista sinänsä, mutta sensuurihalusi on käsittämättömän yksipuolista! Jos sallisit tällä foorumilla edes pienekin kritiikin, niin suhtautuisin sinuun eri tavalla. Nyt käytät sinulle annettua pientä valtaa, ts. deletenäppäintä sensuroidaksesi kaikki ehkä opillesi ja ajatusmaailmallesi epämiellyttävät viestit! Mikä sellainen foorumi on, jossa ei suvaita vastakkaisia mielipiteitä?
Kaikella rakkaudella: LeeviläinenOlipa harmilloinen harhautus!
Olisipa ollut mukava, kuin nimimerkillä ois ollut pohjaa.
Ei millään pahalla, mutta ikävän harhauttavaa, kun ei joka viestissäsi tule esille, ettet ole leeviläinen.
Halusin tutustua leeviläiseen mielipiteeseen... - Leeviläinen
Tuutikki kirjoitti:
Olipa harmilloinen harhautus!
Olisipa ollut mukava, kuin nimimerkillä ois ollut pohjaa.
Ei millään pahalla, mutta ikävän harhauttavaa, kun ei joka viestissäsi tule esille, ettet ole leeviläinen.
Halusin tutustua leeviläiseen mielipiteeseen..."Olipa harmilloinen harhautus!
Olisipa ollut mukava, kuin nimimerkillä ois ollut pohjaa.
Ei millään pahalla, mutta ikävän harhauttavaa, kun ei joka viestissäsi tule esille, ettet ole leeviläinen.
Halusin tutustua leeviläiseen mielipiteeseen..."
Nimimerkillä olisi ollut pohjaa? Mihin pohjaa? Rajaako tämän foorumin nimimerkkien käyttö jopa nimimerkin sidonnaisuuden opillisesti johonkin uskonnolliseen, ajatusmaailmaltaan esim. luterilaisen kirkon oppeja kritisoivaan liikkeeseen? Leeviläinen mielipiteeni on, että halutessasi siitä lisätietoja, tee pyhiinvaellusmatka Ruotsin Malmbergetiin? Eikös se paikka ollut tämän ns. leeviläisen ajatussuunnan tyyssija? Jos väärässä olen, niin tietävät oikaiskoon? Leeviläisisten ulkoisista merkeistä en muuta tiedä, kuin miehillä sarkatakki, lippalakki, pussihousut ja saappaat. Naiset taas käyttävät maahan asti ulottuvia hameita, esiliinaa ja huivia?
Siis muistutan, että oikeat leeviläiset ovat olleet minulle ystävällisiä ja kunnioittavia. Livenä kodattaessa, ei mitään moitittavaa.
- Lindemanin Börje
Elehän leeviläinen turhasta urputa, ei täällä mitään esikoissensuuria ole. Täytyy vain tyytyä asiallisiin avauksiin ja käsitellä palstan aihepiiriin kuuluvia asioita. Se on selvää jos alkaa toisia kintuille potkimaan silloin on kirjoittajassa vikaa eikä moderaattorissa. Tämän kun muistaa täällä on saanut rauhassa kirjoitella leeviläisistä besservisserilaisiin saakka ja näitähän riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291293
- 99833
- 73623
- 50557
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11471ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m148406Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387- 25368
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174362