MISSÄ OLIT ? !

Avaruusapina

Missä olit?; Muistaakseni vuonna: 1985, kun Motörhead
jyräs Lappeenrannan RAVIRADALLA !!! (Isoveli kerto) En ite muista, ku hämärästi.-Olin sillo abaut 11v.

6

855

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rapa

      15v olin. Piti mennä kun kauhea motorhead diggari olin. teinipussikaljakännit ja ritsa löyty matkasta jäi kuulematta ja näkemättä motörhead ja saamattakin...

      • Rapa

        Muistaakseni Närpiöswsä kävi soittamassa vuonna 1985, ja sielläkin tuli käytyä. siellä näin ja kuulin bändin korviin koski jne.. Mutta jäi munat pataan sieläkin. Tytöt pyys meidät yöksi, pihalla oli kupoliteltta, yötä oltiin teltassa minä ja Timppa(r.i.p)tytöt meni sisälle... alkoholillakin oli varmaan osuutta asiaan.


      • voi rähmä mitä spedejä
        Rapa kirjoitti:

        Muistaakseni Närpiöswsä kävi soittamassa vuonna 1985, ja sielläkin tuli käytyä. siellä näin ja kuulin bändin korviin koski jne.. Mutta jäi munat pataan sieläkin. Tytöt pyys meidät yöksi, pihalla oli kupoliteltta, yötä oltiin teltassa minä ja Timppa(r.i.p)tytöt meni sisälle... alkoholillakin oli varmaan osuutta asiaan.

        Mahtoi ottaa kupoliin siellä kupoliteltassa...


      • niinpä...
        voi rähmä mitä spedejä kirjoitti:

        Mahtoi ottaa kupoliin siellä kupoliteltassa...

        mitä spedejä, sinäpä se sanoit


    • now............

      Muistan kyllä nuo keikat.Soittivat kyllä hyvin ja Juho Juntunen seisoi vieressäni ja nyyhkytti ääneen että kylläpä Lemmy on mahtava.Hyvä suomen keikka.Itse olin vaihto-oppilaana 1986-87 Lontoon lähellä ja kova juttu oli kun menin ostamaan röökiä huolto-asemalta;Lemmy pelasi hedelmäpeliä!! SAin nimmarin ja kun kerroin olevani Suomesta,äijä heitti,män i lav joor kantri!!! Aika äijä!

    • Roadrunner

      No mullapa on keikkajuliste tallessa! Kuvassa kaksi pitkähiuksista bikeriä ajaa pitkäkeulaisilla choppereilla!! Lämppäreinä oli mm Diesel ja joitain muita...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      2325
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      73
      1950
    3. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      174
      1750
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1745
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1651
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1619
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1524
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1357
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1321
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1228
    Aihe