sperman siivoaminen

Fetissi tyttö

Hyi kun mulla ois vähän tuhmempi kysymys teille pojille. Eli mitäs te teette spermallenne kun olette runkanneet ja saaneet siemensyöksyn. Mihin te sen ruiskitte tai miten te sen siivootte.

75

18441

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wc-, tai talouspaperiin

      wc-paperista riittää kaksi palaa ja talouspaperista puolet.

    • m. älli

      lataan suoraan kasvoihin,jonka jälkee pyyhkäisen munan verhoon ja lähden vetää...

      • SINÄ

        et tee. Unta olet nähnyt. Tai isot pojat kertoi. Vai mitä finninaama?


      • p . illu
        SINÄ kirjoitti:

        et tee. Unta olet nähnyt. Tai isot pojat kertoi. Vai mitä finninaama?

        Finnit ovat olleet historiaa jo kymmenisen vuotta ja risat päälle.Tämä todellakin pitää paikkansa,mällit lasken monesti naamalle ja mulkun olen pyyhkinyt verhoon kerran jos toisenkin,se on bravuuri.Tapansa kullakin kun munaa verhoon pyyhin...


      • hioppw

        verhoon?? pyyhin munan tietty muijan hiuksiin


    • vaan

      lattialle menee monesti ja siitä pyyhin talouspaperilla..
      tai sitten toinen keino on lennättää makkarin matolle sängyn viereen,maton voi sen jälkeen kääntää..tosin pitää olla räsymatto,kokemusta on ja hyvin toimii molemmat

    • mies vm76

      No yleensä kotona runkkaillessa laukean wc pönttöön tai lavuaariin, niistä on helppo huuhdella pois. Mutta välillä ei kiimoissaan kerkee vessaan ja sit roiskuu ihan vaan lattialle tai talouspaperiin jos on saatavilla. Ulkona runkkaillessa ei ole ongelmia sotkujen suhteen ja suihkussakin tulee heitettyä spermat seinille jne.Ja joskus on tullu lauettua boksereihinkin jos on ollu pakko tyydytellä salaa joltain. Riittikö vastaukseksi fetissitttö?

      • Jkkkk

        Ootko varma et se on tyttö


    • Nimetön

      wc-pönttöön,talous paperiin,lakanoihin.

    • xxx

      spermat lentää aika usein kumisaappaalle, siitä ne on helppo pestä pois ja sitä paitsi sperma on hyvänäköistä saappaalla.

      • Ruiskumestariko

        Kiiltävä musta tai punainen kumi ja se kuorrutettuna spermalla... Ah!😛


      • Gummimies

        Tykkään kans laueta kumiin, asuihin, penisputkeen ja etenkin kumisaappaiden väliin. Kiiltoa pitää olla.


    • Tallettaja

      spermani ämpäriin ja sitten kun ämpäri on täysi talletan sen spermapankkiin.

      • Morojoo

        Niin kukaan ei kiellä unelmoimasta. Mutta rajansa kaikella satusetä.


    • runk kari

      Kotona WC pönttöön useinmiten tai talouspaperiin.Toisinaan käytän kondomia,tosin se hiertää. Ulkona ei ole huolta, anna mennä maastoon.

    • subbie

      Yleensä minut lypsetään tai joudun ejakuloimaan kristallipikariin. Loppu on helppo arvata eli tietenkin juon oman eritteeni. Valtiattareni voi lisätä siihen hieman omaa tai hänen pissaansa.

    • Usein

      Paras on pyyhe.Hyvä keino on myös sukka, ei sotke paikkoja. Ihana on sängyllä ruikkia pitkä kaari peiton päälle.Kiihottaa vai lisää kun näkee sperman lentävän voimalla.

    • Kerään

      Tapanani on kerätä spermaani maustemullonn ja laittaa jääkaappiin. Sitten vain annostelen salaattikastikkeeksi vieraille.

    • Kanki

      Naisten 15 denierin nailonsukkaan

    • Markku

      Minä ruiskin spermat yleensä talouspaperille tai kangasnenäliinalle. Kun annan lentää vapaasti, ruiskin lastini pyyhkeelle. Toisinaan - varsinkin jos runkkaan keittiössä - ruiskin spermani juomalasiin.

      Talouspaperin voi laittaa biojäteastiaan. Kangasnenäliinaan voi laueta useammankin kerran ennen kuin sen heittää pyykkikoriin. Myös pyyhkeen voi heittää pyykkikoriin. Juomalasi täytyy pestä.

      Eikä sekään ole hassumpaa, jos tulee reisille.

      Kaikkea on tullut kokeiltua.

    • runkkarivaillavertaa

      minulle kerran joululahjaksi käsipyyhkeen, jolle tulen useimmiten. Se imee nopeasti ja ei tartte tuskailla paperien kanssa. Spermaa tulee yleensä niin paljon että paperia käyttäessä likastuu kaikki paikat. Käsipyyhe soveltuu hyvin kun runkkaa vähintään 4 kertaa päivässä.

    • Lähteepissalla

      Lattialta lähtee helpoiten kusemalla päälle.
      Ja siihen mitä joku ihmetteli miksi sperma on tollasta ettei liukene veteen; koska me polveudutaan vesieliöistä.

    • jrunkkaus

      Osa lentää käsiin ja reisiin ja sitten pyyhin ne alushousuihin ! Joskus tipahtaa lakanoihin jonka jälkeen laitan tietenkin pyykkikoriin ! Näin muodostuu pyykkiä nopeasti jotka pesen pulsaattorikoneella!

      • zanussi.automatik

        Oletko naimisissa sen pulsaattorisi kanssa.


      • jrunnkkaus

        En ole!


    • Talouspap

      Päälle minne nyt lentääkin vaikka kasvoille. Lattialle, peiliin. käsille josta hieron tiukkaan reikään. Talouspaperilla siivoan paitsi peilin sitä joutuu pesemään

    • puuhapeter

      Peilis kiva varmaa sun katella ja siihen antaa valua alaspäin laatua, onko liukkautta reikää tosta laatutavarasta

    • puuhapeter

      Meneekö sormi syvälle ja mis asennos onnistuu

    • Talousp

      Kun kerma valuu peilistä on tosi upean näköistä. Kahdella sormella työnnän sperman tiukkaan reikään toisella kädellä aukaisen sen ja sormet uppoavat kokonaan. Selällään peilin edessä ja siitä katselen kun hitaasti valuu ulos

    • sepe51

      hei mulla ei tule olenkaa nain tai runkkaa sain lääkeen muuta varten loppuin siemeneste kokonaan olis kiva tavatta sinut nauttia seurasta

    • Talousp

      Niin mulla riittäsi spermaa sullekkin. Hieroisin kyrpään ja laittaisin sinun tiukkaan reikään. Puhdistaisin kalusi imemällä ja nuolemalla omasta spermastani

    • Weeseep

      Minun kyrpä myös siivoaan kielellä. Siivoaan sun reikäsi nuolemalla sperman pois. Kaikki käy kunhan pääsen nuolemaan hunajaa

    • puuhapeter

      Onhan se liukasta luistoainetta. Ihan varsi jäykistelee kun lukee noita juttuja

      • Anonyymi

        monesti käy niin että kun laittaa peppuunsa alkaa kuvittelemaan et se on jonkun toisen kyllä kovenee


    • Pussirunkkari

      Minä runkkaan aina litraseen pakastepussiin. Kuminauhaa kalun juureen ja ilmat pois, sitten lypsämään ja alkaa liukastetta tulemaan. Samalla joku herkkupepun kuva eteen puhelimesta niin kauaa ei mene lastin lähtöön. Esim autossa säilyy näillä keleillä pari päivää kunnes alkaa vihertämään ja monesti saan siis valmiiksi liukkaan pussin kalun päälle mikä kiihottaa.
      Muutaman kerran on naikkonen nähnyt pussirunkkailuni ja yksi alkoi nauramaan, ja toinen sanoi että " heitä tonne mettään" , kysyin kumman, pussin vai lastin, sanoi " kummanvaan" ja heitin pussin pois ja heitin spermat siinä naisen katsoessa. Kiihotti todella.
      Kerran olin sukkahousuissa ulkona ja käytin kiristinkumia mikä venytti pallit polviin, ja olin kerännyt yli desin spermaa pussiin joka siis sekin roikkui tosi alhaalla, niin pysähtyi nainen katsomaan toimitustani ja sanoi, " melko paljon tullut". Sanoin siinä vatkatessani että " juu niin on". " Kysyin haluatko koskea palleihini? Ei halunnut mutta katseli toimitusta, nousin varpailleni ja lasti lähti ja tuntui että samalla lähtee tajukin niin hyvälle tuntui. Tuli vähän pussiin lisää täytettä. Sanoi vielä daami että on eksyksissä eikä osaa kotiin ja pyysi apua, harmittaa etten lähtenyt, ties mitä kivaa perillä olisi tapahtunut..

    • runkkaileva_sälli

      Itse käytän liukaspintaista talvitakkia tai esim. satiinistapussilakanaa "runkkurättinä" kalun hyväily liukaspintaisella ja pehmeällä kankaalla tuntuu todella kiihottavalta ja lastit pystyy kivasti roiskimaan takin tai pussilakanan mutkaan eikä sotke paikkoja, noihin pystyy runkkaileen monta kertaa ennenku niitä ei enää viitti käyttää.

    • Suuuhunja

      Mä runkkaan aina kun mahdollista! Olen aviossa ja nussin aina kun mahdollista, vuorotöiden vuoksi ei ole. Runkkaan lastit kouraan ja laitan suuhun, nannaa eikä men hukkaan... Olen ottanut muutamia kertoja eräältä toiselta Ukm suuhun. Ja hän minulta, Meidän vaimot ei halua ottaa kullia suuhun! Hoidamme sen homman keskenämme!

    • näinminä

      Mällit useimmiten verkkareihin. Sitten joko vessapaperilla enimmät pois ja pesukoneeseen tai suihkussa verkkarit jalassa ollessa mällit märkiin verkkareihin ja pesu suihkulla ennen pesukoneeseen laittoa.

    • M-VJ

      Yleensä lennätän spermat lattialle levitettyjen sanomalehtien päälle. Ei tule sotkua, ja on mukava katsella kun spermasuihku leviää kuin kastelukannusta.

    • Joskus roiskautan vessanpönttöön tai paperiin ja usein myös kädelle ja siitä suuhun.

    • Siskon-vaatteisiin

      Yleensä siskon vaatekkaappiin alushousu-hyllyyn tai sen vaaleenpunaseen takkiin, koska se on meillä vaan vklp :) Ihmetelly välillä miks takin hihoissa ollu tahmaa mutta mua ei ole osannut epäillä

      • Ootko runkannu sen pikkareihin? ;)


      • nannaa.tarjolla
        sexykitten1 kirjoitti:

        Ootko runkannu sen pikkareihin? ;)

        haluisitko sun pikkareihin vai jonnekkin muualla?


      • Ehkä mut mieluiten naamalle


      • nannaa.tarjolla
        sexykitten1 kirjoitti:

        Ehkä mut mieluiten naamalle

        Minnes tulen suihkuttamaan???


      • Missä asut?


      • nannaa.tarjolla
        sexykitten1 kirjoitti:

        Missä asut?

        Uudellamaalla.


    • hanskaan

      Fleshligti on kätevä kun voi useemman kerran runkata siivoomatta. Toinen on vanhat sukat.
      Useinmiten päästän kuitenkin vatsani päälle koneella ja pyyhin siitä paperilla. Toisinaan vähän etunojassa lattialle ruiskasen. Tossa on nytki yks kuivuneena pöydän alla.

    • nahikset

      Kyllä mää yleensä putaan ne alushousuihin. Sen jälkeen alkaisit menee pyykin pulsaattoripesukoneella.

      • tumputtajam

        Mä lorautan kortsuun vähän sinne siemenpussiin ruokaöljyä ja sit kalun päälle ja
        spermat kortsuun ni ei tarvii kattella mihin ne lentää sit vaan spermasen kortsun
        viskaan johki


      • gtyr

        EI KANTA HEITÄÄ POIS MÄ VOIS OTTAA SEN KORTSUN OK


    • Lonelyhousewifesarehorny

      kaverin vaimo joutu viemään maton pesulaan ja hommaamaan huonekalujen pesemiseen tarkoitetun imurin. Nussin kaverin vaimoa olohuoneessa sillä aikaa kun kaveri töissä. Spermat lens sohvalle ja matolle kuin myös Paulan nesteet matolle. Ei frendi epäillyt mitään, kun ”kahvit” lens matolle ja sohvalle.

    • Tartan

      Olen hamerunkkari ja laukaisen hameeseen jonka siistin spermauksen jälkeen. Usein myös satiinipaidalle tekorintojen päälle.

    • Maistuvainenmälli

      Runkkaan lähes päivittäin ja yleensä vaan käteen, mistä huolellisesti nuolen pois. aistuu hyvälle. Yllättäen löysin työpaikan sainareissulle itselleni runkkukaverin ja nyt runkkaillaan ja imeskellään yhdessä ja kaikki nieluut tietenkin.

    • viimeksiäsken

      Nyt kun on reilun viikon ollu kylässä emännän helvetin hyvännäköinen kaveri, oon muutaman kerran runkannu ja laukassu spermat sen pikkuhousuihin (kylppärissä, kun on ollu pikkuhousut kuivumassa pesusta) vitun kohdalle, oon kyllä pessy spermat pois, mut kiihottaa ajatus et siellä ne mun muutamat siittiöt (jäähän niitä hiukan väkisinki, mut ei näy) hankaa emännän kaverin pikkuruista posliinipillua ku, se seuraavan kerran ne housut pistää jalkaan.. Toivotaan et pääsen nussii emännän kaverii viel joskus...

    • spermatykki

      Minä meen terassille ja laukaisen spermat naapurin terassin pöydälle, naapurin rouva seuraa touhuja kaihtimien välistä ja käy sitten nuolemassa spermat pöydältä. Sillointällöin laukaisen spermat suoraan rouvan suuhun terassilta terassille.

    • Anonyymi

      Kalsuihin päästää meikäläinen mun ennätys on yli 250 mälliä samoihin pöksyihin . Alkoivat olleen tässä vaiheessa melko jäykät pysyivät itsestään ryhdissä eivät menny enään itsestään lyttyyn vähän olivat kuin pellistä tehdyt. Nyt olen ostanut uudet enkä yritä rikkoa ennätystä

    • Anonyymi

      Runkkasin entistä poikaystävääni hänen jalat oli minun sylissäni., olimme sohvalla. Kun häneltä lensi, spermat meni sohvan selkänojan yli seinällä olevaan tauluun. Minä ihmettelin voiko todella lentää noin ylös. nauroimme ja jätettiin herkut tauluun. Kertokaa kundit kuinka pitkälle olette saaneet lentämään !

      • Anonyymi

        Tarpeeksi kiihottunut kun on niin voi lentää vaikka kattoon.


      • Anonyymi

        Paljos siis tuli?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En ole koskaan saanut naista enkä maistaakkaan kuin äidin pikkareista. Nuuskin niitä, nuolen ja imen niistä ihania pillukiimamakuja ja lopuksi runkkaan pikkarihaaraa kulliini ajatellen pillua jota pikkarit ovat koskettaneet purkaen koko runsaan spermalastini niihin. Pikkarit spermattuina sitten takaisin pyykkikoriin sellaisenaan josta ne käsiini sainkin.
      Tämän lähemmäksi naisen pillua en ole ikinä koskaan vielä päässyt.
      Eetu

    • Anonyymi

      Runkkaan joka päivä ja laukaisen spermat pienelle lautaselle mistä nuolaisen spermat suuhun. Mielestäni sperma maistuu hyvältä.
      M 63 Runkkari CD 💃♥️

      • Anonyymi

        Samoin lautaselle ja kahvi kuppiin jossa kahvia. M 60 Runkkari myös💦💓


    • Anonyymi

      nuorempana se oli helppoo nuppi omien huulien väliin imin ja nielin sitten vielä nuolin puhtaaks enää ei selkä taivu voi harmi

      • Anonyymi

        Itsellä pyöreä karvalanka matto edessäni runkatessa johon lennätän spermat. Tuoksu mieto sekä sprmainen koko huoneeseen tuo yhdynnän tuoksun.


      • Anonyymi

        Nuorena itsekin otin välillä suihin itseltäni. Harvemmin runkkasin sängyssä ja sitten pidin esinahasta kiinni ja vähän kerrallaan päästin lakanoille ja hieroin sen siihen. Sängyssä oli hyvä nostaa jalat ylös ja runkata kasvoille tai imeä kulli suuhun. Useimmiten kuitenkin katselin Anttilan kuvastoja tms. kirjoituspöydän ääressä ja siitä ruiskutin spermat paperikoriin. Vähän kullinkärkeä pyyhkäisin vessapaperin palalla kuivaksi ja menin nukkumaan. Tuore nuorenmiehen sperma tuoksui sieltä paperikorista selvästi kauan ja äiti kävi käytännössä päivittäin vaihtamassa siellä olleen pussin vaikka siellä ei ollut roskaakaan. Nyt vanhempana on tajunnut että äiti tiesi varmaan jokaisen kerran milloin olin vetänyt käteen ja voi vaan miettiä kuinka monia satoja roskapusseja on tyhjänä mennyt kaatopaikalle ja sieltä valunut meriin merieläinten riesaksi.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Uskomatonta kyllä, mutta Putinin keino vetää lasti TV sukkaan, on todella toimiva ratkaisu. Ei tule mitään sotkua, ja tavara kuivuu aamuun mennessä sukkaan. Sukkaan voi vetää useita lasteja ja aina antaa sukan kuivua. Ennen oli aina froteepyyhe jolla pyyhkiä lasti ja vielä laueta pyyhkeeseen, mutta paksu karvainen TV sukka on miltei kuin olisi naisen tavarassa, eikä tarvitse lähteä pesemään mitään kuten joutuisi silikonipimpankin kanssa tehdä. Putinilla on joskus ihan kelpojakin ideoita.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Lasken käteen ja nuolen ne itse!

    • Anonyymi

      U­­u­­s­­i sek­­­si­tea­­­tteri ava­­utu­u Suome­­­en! Ku­tsu­­­mme kai­kk­­­i­­. Il­­mo­­­it­tautumine­­­n ry­­hmä­­ämme tääl­­­l­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/C4v5B6

    • Anonyymi

      Nussin seksinukkeani oikein kunnolla ja jätän vain sinne homehtumaan. Tuntuu entistä paremmalta seuraavalla kerralla!

    • Anonyymi

      Minä ruiskuttelen spermat talouspaperia päälle. Joskus lentää ohi paperista..

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2418
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      86
      1743
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe