Yliluonnollinen ilmestys?

...

Näin kerran unta, tai no en ole varma oliko se unta vai mitä... ehkä jonkinkaltaista valveunta. Tai jos aletaan spekuloimaan niin ehkä se oli jonkinlainen "out of body experiment" tai ”henkeni” oli kokonaan toisella olemassaolon tasolla. (Enkä edes usko kyseisiin asioihin)

Tämän olotilan aikana havahduin ”hereille” ja huomasin että tumma erittäin pitkä, yli kaksi metrinen, hahmo ilmestyi makuuhuoneeni oven pieleen. En erottanut sillä mitään raajoja, mutta sillä oli pää ja epämääräiset ”kasvot”.

Se alkoi puhumaan minulle tai ehkä se oli jonkinlaista telepatiaa. En muista läheskään kaikkea mitä hahmo puhui minulle. Olento oli tullut ilmoittamaan minulle että ihmisellä ei ole mitään sielua tai vastaavaa, kun ruumis kuolee kuolet sinäkin, elämässä ei ole mitään merkitystä, olemme vain orjia (en muista minkä tai kenen orjia)

Olento kertoi minulle myös ihmiskunnan tulevaisuudesta ja mahdollisesti sen kohtalosta. En muista tarkasti, mutta jotain täydellisen synkkää se oli.

Olento suhtautui minuun (tai ihmisiin yleensä) täysin halveksuen, voisi verrata siten jos vaikka ihminen puhuisi jollekin mitättömälle hyönteiselle.

Olin kuin halvaantunut, en voinut liikkua tai puhua, koko vartaloni oli kuin krampissa ja jännittynyt. En ole ikinä kokenut sellaista kauhua, mutta silti olin yhtä kummallisen rauhallinen.

Vaistosin että kyseinen olento oli äärimmäisen ”paha”, jos nyt yleensä käsitteitä hyvä ja paha voidaan käyttää.

En tiedä kauanko aikaa kului kyseisessä tilassa. Kun lopulta ”heräsin” tähän todellisuuteen olin vieläkin kuin krampissa, tärisin kuin korkeassa kuumeessa ja olin täysin pakokauhussa.

En ole kokenut mitään vastaavaa ennen tai jälkeen. Minulla ei tapana yleensä nähdä edes tavallisia painajaisia. Olin kyseisenä ajankohtana täysin terve, enkä ollut minkään aineiden tai alkoholin vaikutuksen alaisena. Olen henkisesti täysin tasapainoinen ja terve.

Onko kellään vastaavia kokemuksia tai onko kuvaamaani kokemusta havaittu muualla?

115

13671

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Biff

Näen hyvin harvoin painajaisunia, mutta tällaisen näin muutama päivä sitten. Uni oli hyvin todentuntuinen ja ahdistava ja herättyäni makasin lattialla sängyn vieressä ja huusin suoraa huutoa. Tai niin luulin. Itse asiassa sekin oli vielä unta ja herääminen tästä unesta tapahtui myöhemmin. Koko seuraavan päivän olin tästä tulevaisuuden visiosta poikkeuksellisen ahdisunut ja olin seota ajatellessani sitä käytännössä.

Unessa ymmärsin, että kuoleman jälkeen ei ole mitään taivasta, vaan KAIKKI käristyvät helvetin tulessa. Kuoleman jälkeen tietoisuus säilyy ja ensimmäisen sekunnin aikana kärsit kaikki maailman tuskat miljoonakertaisesti: kidutukset, sairaudet, ahdistukset, lasten korvakivut, synnytystuskat, amputoinnit, ym. Seuraavan sekunnin aikana sama miljoonakertaisesti, etkä voi estää tätä. Seuraavan sekunnin aikana sama taas miljoonakertaisesti ja tätä jatkuu loputtomiin.

Jumalia ei ole, maailmankaikkeus on sattumalta syntynyt, elämällä ei ole tarkoitusta. Ihmisen tietoisuus ja kärsimys ovat meidän tieteellemme toistaiseksi tuntemattomia muotoja, jotka ovat syntyneet sattumalta evoluution kautta. Kuten voitte helposti nähdä, luonnolle elollisten olioiden kärsimys on aivan yhdentekevää. Tietoisuus ihmisessä on energiamuoto, joka kuoleman jälkeen ei häviä, vaan siirtyy paikkaan, jossa kaikki kärsimykset, tuska, piina, ahdistus ja kauhu ovat. Tätä voimistuvaa piinaa jatkuu ikuisesti ja ikuisesti. Kymmenen potenssiin kuusisataa vuotta kidutusta, viilan vetämistä hampaiden välissä, sydäninfarkteja, nylkemistä, puhalluslampulla polttamista, silpomista. Ja se on vasta alkua.

Kuten jo sanoin, uni oli hyvin todentuntuinen ja kesti koko vuorokauden toipua näistä exteme-elämyksistä. Tällaista en ole aikaisemmin kokenut.

• olkaa rauhassa

Mulla oli tuommoinen, mutta vähän/paljon ruahallisempi ruumiistairtoamiskokemus.
        Se johtui mun mielestä siitä, että mun niska oli 90 asteen kulmassa liian korkean ja kovan tyynyn takia ja mun aivojen verenkierto oli estymässä. Tajunnantila unen aikana siis laski. Tutkiskelin sitä jälkeenpäin. Heitti kaikenlaista harhaa. Kiepuin ja pyörin katonrajassa. Se oli vähän vaan pelottavaa, kummallista enemmän. En tuntenut ruumistani, liuuin ylospäin valkoisena ja hohtavana jotenkin. Óli kova ponnistus herätä ja tuntea taas ruumiinsa paino sängyssä.

Olin tietty säikähtänyt jälkeenpäin, mutta kun tutkiskelin asiaa, tulin tuohon tyyny&verenkiertohäiriö ratkaisuun. Olen jäkeenpäin kovassa kuumessa nähnyt säkyni vieressä suuren susikoiran istumassa ja jotenkin vahtimassa minua. Ei mitään pahantahtoista siinäkään.
        Joten, rauhoittukaa. Kaikki tulee teidän omista peloista varmaan. Kolkkoa tekstiä kylläkin. Varmaan kammotti, mutta omista aivoista ne kaikki tulee, onko teitä peloteltu helvetillä lapsena? Mua ei kovinkaan paljon.

• Biff
        olkaa rauhassa kirjoitti:

Mulla oli tuommoinen, mutta vähän/paljon ruahallisempi ruumiistairtoamiskokemus.
        Se johtui mun mielestä siitä, että mun niska oli 90 asteen kulmassa liian korkean ja kovan tyynyn takia ja mun aivojen verenkierto oli estymässä. Tajunnantila unen aikana siis laski. Tutkiskelin sitä jälkeenpäin. Heitti kaikenlaista harhaa. Kiepuin ja pyörin katonrajassa. Se oli vähän vaan pelottavaa, kummallista enemmän. En tuntenut ruumistani, liuuin ylospäin valkoisena ja hohtavana jotenkin. Óli kova ponnistus herätä ja tuntea taas ruumiinsa paino sängyssä.

Olin tietty säikähtänyt jälkeenpäin, mutta kun tutkiskelin asiaa, tulin tuohon tyyny&verenkiertohäiriö ratkaisuun. Olen jäkeenpäin kovassa kuumessa nähnyt säkyni vieressä suuren susikoiran istumassa ja jotenkin vahtimassa minua. Ei mitään pahantahtoista siinäkään.
        Joten, rauhoittukaa. Kaikki tulee teidän omista peloista varmaan. Kolkkoa tekstiä kylläkin. Varmaan kammotti, mutta omista aivoista ne kaikki tulee, onko teitä peloteltu helvetillä lapsena? Mua ei kovinkaan paljon.

olkaa rauhassa: ”aivoista ne kaikki tulee”
        kokenut: ” Kokemuksenne olivat TOSIA. […] Älkää uskoko luonnollisia selityksiä.”

Tästä siis mielipiteet eroavat. Kumpaakahan uskoisi vai uskoisiko kumpaakaan?

• *Daniel*

Elä usko saatanan valhetta Jumala on olemassa samoin taivas ja Jeesus. Jeesus rakastaa sinua suuresti ja haluaa ottaa sinut armoliittoon kanssaan uskon ja elämän parannuksen kautta. Taivas on todellinen, tässä todistus siitä englanniksi:

Near Death Experience:

http://www.youtube.com/watch?v=NPabMyVvC9s

Siunausta päivääsi
        Mikael K

• *Daniel*

Saatana pelotteli ja valehteli sinulle. Kun kerta helvetti on olemassa samoin on taivas ja Jumala. Luomakunnan loogisuus todistaa Jumalan olemassaolosta. Talo tarvitsee rakentajan, auto valmistajan ja kello suunnittelijan. Helvetti on saatanan valtakunta ja mainitsemasi kidukset sijaitseva siellä. >Jeesus on tullut avaamaan meille pääsyn Isän Jumalan luo sovitustyönsä kautta. Usko häneen ja riiipu hänessä kiinni, tee parannus elämäsi aikana ja anna muille anteeksi heidän rikoksesta, niin pääset Taivaan kirkkauteen ja osalliseksi Jeesuksen sovitustyöstä. Jeesus rakastaa sinua suuresti sinun ei tarvitse mennä helvettiin Jeesus on avannut sinulle tien taivaaseen. Jumala ei pakota ketään uskoon vaan kutsuu elämän aikana voimakkaasti kaksi tai kolme kertaa.

Siunausta päivääsi
        Mikaek K
        Eräs kaidan tien kulkija Jeesuksessa Kristuksessa

• *Daniel*

Tapauksessasi oli kyse siitä että sielusi irtautui ruumiistasi, olit varmaan tuossa tilassa elämän ja kuoleman rajalla. Meillä jokaisella on sielu ja me tulemme olemaan ikuisesti ja sielumme siirtyy kuollessa joko taivaan kirkkauteen tai helvetin kauhuun. Jeesus on ainut tie Jumalan luo. Taivaaseen pääsee kun uskoo Jeesukseen tunnustaa syntinsä, tekee parannusta ja antaa muille anteeksi. Sitten jos haluaa saada palkan Jeesukselta niin tekee elämänsä aikana evanlioimistyötä ja rakkauden tekoja.

Tässä todistus kuoleman jälkeisestä elämästä kieli englanti: NDE

http://www.youtube.com/watch?v=NPabMyVvC9s&feature=PlayList&p=8F895D726E4EF227&playnext=1&playnext_from=PL&index=2

Vielä todistus Jumalan olemassaolosta:

Maailmakaikkeuden synty

Jotkut väittävät että maailmankaikkeus maa, avaruus ja ihmiset mukaan lukien olisi syntynyt sattumalta tai suuressa alkuräjähdyksessä. Esitän lyhyehkön vertauskuvan siitä miten epäloogiselta tuollainen väite kuulostaa.

Ajatellaan vaikka että olemme lentokentällä ja meillä on kaikki lentokoneen osat valmiina laatikoissa, moottorit, siivet, pellit, mittaristot, ohjaimet, penkit, sylinterit, jarrut ja jopa pienet mutterit. Kaikki osat ovat laatikoissa ja kasaamista vaille. Nyt jos haluamme saada loogisen ja toimivan lopputuloksen on jonkun loogisen rakennettava kone valmiiksi. Jos siis ajattelemme että maailmankaikkeus olisi syntynyt sattumalta, olisi aivan sama väittää että kun kaikki lentokoneen osat olivat laatikoissa tuli suuri hurrikaani joka asetti kuin ihmeen kautta kaikki osat loogisesti paikoilleen, aivan viimeistä mutteria myöten. Näin epäloogisista on mielestäni ajatella että looginen luomakaunta ja looginen ihminen ja hänen loogisesti ja järjellisesti toimiva elimistönsä olisi syntynyt sattumalta. Lisäksi kun ajatellaan että aurinko on juuri sopivalla etäisyydellä ja meillä on painovoima ja fysiikan ja kemian lait jotka kaikki ovat järjellisiä kaavoja ja toimivat logiikan mukaan, on järjetöntä väittää että kaikki olisi syntynyt sattumalta.

Muutomia vertauskuvia vielä
        Talo tarvitsee rakentajn
        Auto tarvitsee valmistajan
        Kello tarvitsee suunnittelijan

Looginen luomakunta ja looginen ihminen tarvitsee luojan eli Jumalan

Tyhjästä ja sattuman kautta ei tälläistä olevaisuutta nyhjäistä

Nämä tiedemiesten "teoriat": alkuräjähdys, evoluutio ja jääkäudet, ovat vain "teorioita" ikäänkuin arvailuja, eivät siis absoluuttisia totuuksia.

Siunausta päivääsi ja saakoo Herra Jeesus johdattaa sinua matkallasi.

T: eräs Jeesuksen oma

• *Daniel*
        Biff kirjoitti:

olkaa rauhassa: ”aivoista ne kaikki tulee”
        kokenut: ” Kokemuksenne olivat TOSIA. […] Älkää uskoko luonnollisia selityksiä.”

Tästä siis mielipiteet eroavat. Kumpaakahan uskoisi vai uskoisiko kumpaakaan?

Looginen luomakunta tarvitsee luojan eli Jumalan. Jeesus rakastaa sinua suuresti ja haluaa ottaa sinut Jumalan lapseksi, uskon syntien tunnustamisen ja parannuksen tekemisen kautta.

Jeesuksen täyttämät Messias ennustukset. Vanha Testamentti on kirjoitettu 1400-400 EKR ja Uusi Testamentti on kirjoitettu 50-150 JKR. Tuosta Vanhasta Testamentista löytyvät Messias ennustukset jotka Jeesus sitten toteuttaa Uuden Testamentin puolella.

http://www.nic.fi/~jlindell/messias.htm

Jeesukselle olet korvaamaton ja hän rakastaa sinua todella paljon ja pyyteettömästi.

Siunausta ja voimia päivääsi

• Diippii

Erittäin mieleenkiintoista!

"Unessa ymmärsin, että kuoleman jälkeen ei ole mitään taivasta, vaan KAIKKI käristyvät helvetin tulessa. Kuoleman jälkeen tietoisuus säilyy ja ensimmäisen sekunnin aikana kärsit kaikki maailman tuskat miljoonakertaisesti: kidutukset, sairaudet, ahdistukset, lasten korvakivut, synnytystuskat, amputoinnit, ym. Seuraavan sekunnin aikana sama miljoonakertaisesti, etkä voi estää tätä. Seuraavan sekunnin aikana sama taas miljoonakertaisesti ja tätä jatkuu loputtomiin."

• -_-
        *Daniel* kirjoitti:

Elä usko saatanan valhetta Jumala on olemassa samoin taivas ja Jeesus. Jeesus rakastaa sinua suuresti ja haluaa ottaa sinut armoliittoon kanssaan uskon ja elämän parannuksen kautta. Taivas on todellinen, tässä todistus siitä englanniksi:

Near Death Experience:

http://www.youtube.com/watch?v=NPabMyVvC9s

Siunausta päivääsi
        Mikael K

Tuo ei todista mitään. Ihmiset selittelee ja sillee. Ihmiset saadaan uskomaan kaikkeen hölynpölyyn.

Mieleenkiintoisin teoria on tämä edelliseistä teksteistä:

"Unessa ymmärsin, että kuoleman jälkeen ei ole mitään taivasta, vaan KAIKKI käristyvät helvetin tulessa. Kuoleman jälkeen tietoisuus säilyy ja ensimmäisen sekunnin aikana kärsit kaikki maailman tuskat miljoonakertaisesti: kidutukset, sairaudet, ahdistukset, lasten korvakivut, synnytystuskat, amputoinnit, ym. Seuraavan sekunnin aikana sama miljoonakertaisesti, etkä voi estää tätä. Seuraavan sekunnin aikana sama taas miljoonakertaisesti ja tätä jatkuu loputtomiin."

• BuffaloBillEnKerroNimeäB

Minulla on joskus asiat kuin kuumeessa. Jokin esim. Pyörii tai muuten vaan on paljon parempi kuin muut ja tämä tapahtuu pääni sisällä ja alan ihan hysteeriseksi. Ei ole kivaa, mutta sitä on hankala selittää. Tämä ON totta.

• lääketieteessä

Näitä hallusinaatioita tulee ihan luonnollisesti, kun ollaan unen ja valveen välimaastossa. Se on ikäänkuin transsitila ja melko harvinainen. Transsissa saadaan ns. Jumalallisia kokemuksia. Vrs. esim. intiaanien rituaalit, jossa mentiin eristyksiin(päiviksi) kunnes "henget puhuivat" jne. jne.. niitä kokemuksia on käsittääkseni kaikissa uskonnoissa ja ne ovat mahdollisia kenelle tahansa. Puhtaasti mielikuvituksen tuotetta - mikäli jonkun ihmeen pystyy todistamaan niin silloin pääsee miljonääriksi- esim.skepsis.

• Satunnainen matkailija

Mitenpä tuommoisia todistat, kun nuo ilmestyvät vain yksinollessa..vain me sen "tumma ilkeä hahmo(demoni)"kokeneet tiedämme totuuden ja niistä ei juuri puhuta, kuin anonyymisti.

Kuten joku mainitsi, ehkä saatana on saamassa käyttöönsä täydet voimansa lopunajan lähestyessä. Ajatelkaa, homoseksuaalisuus on hyväksytty kirkkoon, G. Bush (maailman vahvin johtaja, tekee saatanan merkkejä ja on salakerhossa) etc....

• en aina ymmärrä teitä sekop...
        Satunnainen matkailija kirjoitti:

Mitenpä tuommoisia todistat, kun nuo ilmestyvät vain yksinollessa..vain me sen "tumma ilkeä hahmo(demoni)"kokeneet tiedämme totuuden ja niistä ei juuri puhuta, kuin anonyymisti.

Kuten joku mainitsi, ehkä saatana on saamassa käyttöönsä täydet voimansa lopunajan lähestyessä. Ajatelkaa, homoseksuaalisuus on hyväksytty kirkkoon, G. Bush (maailman vahvin johtaja, tekee saatanan merkkejä ja on salakerhossa) etc....

siis miten homoliitot liittyy saatanaan?

ooksä vähän kaheli hei ;)

mun mielestä saatanaan jos sellaista vekkulia on ees olemassa liittyy ennemminkin se että ihmiset sekoaa ja tekee kaikenlaisia hirveyksiä ympärillään oleville ihmisille, eläimille ja luonnolle...miettisit sitä.

ja liianpaljon kun miettii ja pyörittelee omassa päässään juttuja niin eihän siinä voi kuin vain seota, joten ylös ulos ja lenkille siitä!

• *daniel*
        en aina ymmärrä teitä sekop... kirjoitti:

siis miten homoliitot liittyy saatanaan?

ooksä vähän kaheli hei ;)

mun mielestä saatanaan jos sellaista vekkulia on ees olemassa liittyy ennemminkin se että ihmiset sekoaa ja tekee kaikenlaisia hirveyksiä ympärillään oleville ihmisille, eläimille ja luonnolle...miettisit sitä.

ja liianpaljon kun miettii ja pyörittelee omassa päässään juttuja niin eihän siinä voi kuin vain seota, joten ylös ulos ja lenkille siitä!

Maailmakaikkeuden synty

Jotkut väittävät että maailmankaikkeus maa, avaruus ja ihmiset mukaan lukien olisi syntynyt sattumalta tai suuressa alkuräjähdyksessä. Esitän lyhyehkön vertauskuvan siitä miten epäloogiselta tuollainen väite kuulostaa.

Ajatellaan vaikka että olemme lentokentällä ja meillä on kaikki lentokoneen osat valmiina laatikoissa, moottorit, siivet, pellit, mittaristot, ohjaimet, penkit, sylinterit, jarrut ja jopa pienet mutterit. Kaikki osat ovat laatikoissa ja kasaamista vaille. Nyt jos haluamme saada loogisen ja toimivan lopputuloksen on jonkun loogisen rakennettava kone valmiiksi. Jos siis ajattelemme että maailmankaikkeus olisi syntynyt sattumalta, olisi aivan sama väittää että kun kaikki lentokoneen osat olivat laatikoissa tuli suuri hurrikaani joka asetti kuin ihmeen kautta kaikki osat loogisesti paikoilleen, aivan viimeistä mutteria myöten. Näin epäloogisista on mielestäni ajatella että looginen luomakaunta ja looginen ihminen ja hänen loogisesti ja järjellisesti toimiva elimistönsä olisi syntynyt sattumalta. Lisäksi kun ajatellaan että aurinko on juuri sopivalla etäisyydellä ja meillä on painovoima ja fysiikan ja kemian lait jotka kaikki ovat järjellisiä kaavoja ja toimivat logiikan mukaan, on järjetöntä väittää että kaikki olisi syntynyt sattumalta.

Talo tarvitsee rakentajn

Nämä tiedemiesten "teoriat": alkuräjähdys, evoluutio ja jääkäudet, ovat vain "teorioita" ikäänkuin arvailuja, eivät siis absoluuttisia totuuksia.

• *daniel* kirjoitti:

Maailmakaikkeuden synty

Talo tarvitsee rakentajn

Miksi sinä et ajattele loogisesti? Kuka on sanonut, että kaikki tämä nykyinen oleva syntyi alkuräjähdyksessä? Varmaan vain narraat meitä, jotta et muka ymmärtäisi, mitä todella alkuräjähdyksessä tapahtui. Please, älä aliarvioi meitä tämän palstan lukijoita.

• uskoon

Kun otin Herran Jeesuksen Kristuksen vastaan elämääni, minulle kävi kutakuinkin samalla tavalla perkele tuli itse luokseni ja kehoni ja mieleni lamautuivat pelosta, tämä paha todella syvää vihaa ja pahuutta edustava olento tuhkui vihaa joka oli todella syvää ja pelottavaa. Uskon että Jeesuksen voima pidätteli tuota henkiolentoa repimästä minua kappaleiksi. Sain tästä kokemuksestani uskomattoman paljon voimiaa ja tajusin sen miten todellinen näkymätön todellisuus (henkivallta, jotka Raamattu mainitsee) ovat. ja jännä yhteensattuma oli myös se että olin vasta ottanut Jeesuksen vastaan elämääni ja lähtenyt häntä seuraamaan. Katsohan synnin tekemisen kautta me kaikki olemme myydyt saatanan omistukseen ja saatanalla on laillinen omistusoikeus sieluun silloin. Mutta kun ihminen hyväksyy Jeesuksen sovituksen ja pysyy sitä hän vastaanottaa täydelliset lunnaat sielunsa hinnasta. Kristuksen veri on tuo hinta, kallein hinta minkä kukaan koskaan voi maksaa.

Suosittelen ota Raamattu käännös 1930/1938 ja ala lukemaan sitä alken Uudesta Testamentista.

Siunausta päivääsi

• Aritta
        uskoon kirjoitti:

Kun otin Herran Jeesuksen Kristuksen vastaan elämääni, minulle kävi kutakuinkin samalla tavalla perkele tuli itse luokseni ja kehoni ja mieleni lamautuivat pelosta, tämä paha todella syvää vihaa ja pahuutta edustava olento tuhkui vihaa joka oli todella syvää ja pelottavaa. Uskon että Jeesuksen voima pidätteli tuota henkiolentoa repimästä minua kappaleiksi. Sain tästä kokemuksestani uskomattoman paljon voimiaa ja tajusin sen miten todellinen näkymätön todellisuus (henkivallta, jotka Raamattu mainitsee) ovat. ja jännä yhteensattuma oli myös se että olin vasta ottanut Jeesuksen vastaan elämääni ja lähtenyt häntä seuraamaan. Katsohan synnin tekemisen kautta me kaikki olemme myydyt saatanan omistukseen ja saatanalla on laillinen omistusoikeus sieluun silloin. Mutta kun ihminen hyväksyy Jeesuksen sovituksen ja pysyy sitä hän vastaanottaa täydelliset lunnaat sielunsa hinnasta. Kristuksen veri on tuo hinta, kallein hinta minkä kukaan koskaan voi maksaa.

Suosittelen ota Raamattu käännös 1930/1938 ja ala lukemaan sitä alken Uudesta Testamentista.

Siunausta päivääsi

että olihan se tyhmästi tehty perkeleeltä kun pelotti sinut uskoon. Siinä se menetti taas yhden oppilaan. Luulisi sen nyt olevan juonempi.

• Uskoo ken tahtoo
        *daniel* kirjoitti:

Maailmakaikkeuden synty

Talo tarvitsee rakentajn

Uskon sattumaan

• n.23w.
        *daniel* kirjoitti:

Maailmakaikkeuden synty

Talo tarvitsee rakentajn

niin se on aika epätodennäköistä, mutta avaruus on ÄÄRETÖN ja näin ollen on ääretön määrä mahdollisuuksia, että riittävät palaset menisivät ainakin jossakin päin avaruutta paikoilleen. en silti kiellä Jumalan olemassaoloa ymmärrän vain tieteelliseltä kannalta niitäkin, jotka eivät jumalaan usko.

• kokenut

Ruumiista irtautuminen eri asia kuin näkyuni! Kokemuksenne olivat TOSIA. Tällaiset näkyunet ovat yleistyneet. Kertooko lopunajoista, jolloin paha riehuu viimeisillään. Pahan propaganda on valhetta, jolla levitetään epäuskoa. Älkää uskoko "luonnollisia" selityksiä. Avun Antaja on Hyvä Jumala.

• muukalainen 4

Näin se on sielujemme vihollinen käy ympäri kuin kiljuva jalopeura, etsien kenet saisi niellä. Huutakaamme avuksi Herraa, Vapahtajaamme.

• Wolf-89

Moi.
      Itselläni on vastaavanlainen keskustelu,mutta unitilassa.
      Hän "ilmestyi" uniini 3kk joka ilta ja sanoi minun täytyvän lähteä kotoa karkuun.
      Hän sanoi ettei minusta välitä kukaan ja että minun täytyisi tehdä itsari.

• Tiina

Rukoile Jeesusta,jos vielä koet samaa. Olen kuullut eräältä tutulta hyvin vastaavanlaisen kokemuksen,jossa hän parikin kertaa näki musta ison hahmon yöllä,joka aiheutti järkyttävän painostuksen tunteen. hahmo poistui vain rukouksella eikä kyseinen henkilö todellakaan ole hullu eikä hän myöskään nukkunut.

• kyllä kyllä

suosittelen sulle käyntiä koulupsykologin juttusilla. Ne ihan oikeesti on jalat tukevasti tässä maassa ja osaavat varmasti auttaa.

siis ei oikeesti mitään saatanaa ole olemassa..ihminen on vaan sellainen että mielikuvitus tuottaa kaikenlaisia näkyjä yms kun on sopivassa mielentilassa.

tai jos saatana on niin sitten se on paremminkin me ihmiset yhdessä. Kaikissa meissä on kyvykkyyttä niin hyvään kuin pahaankin. itsestä riippuu mitä haluat tehdä.

ja jos sulle vielä ilmestyy joku tollanen epämääräinen hahmo, niin sit vaan sanot sille, että vittu mä en jaksa sua enää! nyt ulos täältä, mee kertoon jollekin muulle noita tarinoitas tai painu sinne paskapilveen mistä oot tullukin!

• Mattikkk
        kyllä kyllä kirjoitti:

suosittelen sulle käyntiä koulupsykologin juttusilla. Ne ihan oikeesti on jalat tukevasti tässä maassa ja osaavat varmasti auttaa.

siis ei oikeesti mitään saatanaa ole olemassa..ihminen on vaan sellainen että mielikuvitus tuottaa kaikenlaisia näkyjä yms kun on sopivassa mielentilassa.

tai jos saatana on niin sitten se on paremminkin me ihmiset yhdessä. Kaikissa meissä on kyvykkyyttä niin hyvään kuin pahaankin. itsestä riippuu mitä haluat tehdä.

ja jos sulle vielä ilmestyy joku tollanen epämääräinen hahmo, niin sit vaan sanot sille, että vittu mä en jaksa sua enää! nyt ulos täältä, mee kertoon jollekin muulle noita tarinoitas tai painu sinne paskapilveen mistä oot tullukin!

http://www.youtube.com/watch?v=NPabMyVvC9s&feature=PlayList&p=8F895D726E4EF227&playnext=1&playnext_from=PL&index=2

Kieli englanti

• Aikasi kohdata sama
        kyllä kyllä kirjoitti:

Olen kokenut samaa mitä useimmat tässä kertovat. Ne ovat valitettavasti totta eikä mitään lääkehöyryjä. Elämässäni on mennyt varsin p*skasti näin kokonaisuudessaan enkä ole saanut elämästä kovin hyviä kokemuksia.

Eräs kerta muutti käsitystäni monesta asiaa, josta olen kiitollinen. Ilman tätä tietoa en jaksaisi olla täällä pahoinvoinissa. Sain kokea mitä ketjussa kerotaan, nousin korkealle näin itseni nukkumassa pöydän vieressä, leijuin huoneistossa nähden sekä kuullen vanhempani. Näin mitä he olivat ja koin sen tyytymättömyyden myös heidän elämästään.

Jossain katon rajassa alkoi pimeys, mutta sieltä tuli voimistuva kirkkaus, suunnaton valo ja rakkaus. Se puhui suoraan tajuntaan juuri niistä ongelmista joita minulla oli. Kaikesta huokui syvä välittäminen, suuri rakkaus elämää kohtaan. Pyysin saada jäädä " suunnattomaan rakkauden valoon" sillä se tuntui parantavan ne haavat joita olin elämässäni kokenut. Sain hyvin viisaan selityksen miksi näin ei voinut käydä tässä hetkessä. Mutta se tapahtuisi aikanaan. Minulla oli tehtävä siellä paskamaisessa normi arjessa, kaiken pahoinvoinnin keskellä. Sain tietää että olemme oppimassa elämässämme sitä toista puolta, ei meidän asia ole kerätä tai palvoa rahaa, juosten sen perässä saadaksemme sitä haaviimme mahdollisimman paljon. Ei, se ei ole tarkoitus. Tarkoitus on elää ja olla rakastava lähimmäinen niille ihmisille jotka tarvitsevat apua sekä kuuntelijaa avuksensa. Nyt tiedän, ymmärrän mitä tarkoittaa hyvän ja pahan on olemassaolo. En tiedä mikä tuo "rakastava valo" on ,on se Jeesus vai mikä, mutta hän on kaiken luoja, suuri rakkaus. On myös pirulliset pimeyden voimat, niiden kiusauksesta pääsee todellakin niin helposti kuten tässä ketjussa on sanottu. Rukoilla luojaamme, kuinka typerää, mutta toimivaa. Sisäistä tämä ja pyydä suojelusta matkallesi. Olemme oppimassa elämän toista puolta, inhimillisyyttä, palvelua toisia kohtaan. Emme ole täällä itsekkäistä syistä olemassa.

Nämä matkat on koettu " Mitään en ole ottanut " -Periaattella. Pilkkua viilaten. Jos elämässäsi on vaikeuksia, pyydä johdatusta joka solullasi kaiken luojalta,suurelta rakkaudelta.

En muuten ole pätkääkään arkielämässä uskonnollinen, enkä käy kirkossa/tjsp. Mutta asia on tosi :-I

• saatana halusi

Niin saatana halusi sinusta helpon saaliin. ilman Jeesusta elämässäsi sielusi jää perkeleen rääkättäväksi iankaikkisesti.

• Tuohitorvi1

Kun kerran on paha demoni tuollaista sinulle valehdellut,voit olla vakuuttunut siitä,että asia on juuri päinvastoin,sillä näissä demoneissa ei ole totuutta yhtään enempää kuin suomalaisissa politiikoissa ja liikemiehissä.Jumala sallii näitä kohtaamisia pahojen demonien kanssa,jotta saisi näin ihmiset heräämään ja rukoilemaan apua ja armoa Jeesukselta Kristukselta,sillä me kaikki tarvitsemme Jumalan suojaa ja armahtavaisuutta.Välttää kannattaa spiritismiä joka avaa oven näiden demonien tulla,sekä ennustajilla käynti tekee saman,ym pahuuden palvonta.Älä keskustele lainkaan näiden riivaajien kanssa,he on älykkäämpiä ihmistä.Huuda vain avuksesi Jumalaa,Jeesuksen Kristuksen nimessä,silloin saat avun,ja siitä on Jumalan oma lupaus."Kuka avuksensa huutaa Herraa hädän päivänä,se pelastuu,sillä minä tahdon auttaa häntä".

• Kinerma

Olet tavannut varjosi. Se ilmestyy unessa tai unenkaltaisessa tilassa. Se on aina valtavan suuri, musta ja pelottava tai kunnioitusta herättävä. Se on kaikille ihmisille yhteinen piilotajunnan viestintuoja.

Se koostuu kaikesta siitä mitä olet elämäsi aikana kokenut, lukenut, nähnyt ja kuullut mutta mitä tietoinen minäsi ei ole rekisteröinyt.

Sen viesti on synkkä, koska tämä maailma viestittää meille sellaisia asioita. Voisit ehkä vertailla sen kertomia tarinoita siihen mihin tietoinen minäsi uskoo. Mitä sinä pelkäät, uskot ja toivot.

Varjo kertoo oman totuutensa ja sen tunteminen on syvintä itsensä tuntemista. Se on hyvin lähellä yliluonnollista. Varjon olemuksen oivalsi psykoanalyytikko C.G. Jung, mistä hän kertoo kirjassaan 'Unia, ajatuksia, muistikuvia'.

• muistikuvia

En tiedä oliko kyseinen hahmo "varjoni" vai mikä. Mutta jos nyt tarkennetaan vielä kokemustani, tunsin sen aikana jotenkin sairasta "pimeää" ja pahaa kaikkivoipaisuuden tunnetta, voisin jopa sanoa että tunsin tiedostamisen singulariteetin eli tunsin yhtäaikaa mitä olen ollut, olen ja tulen olemaan.

Itse en kokenut oloani uhatuksi, järkytyin syvästi vain koska tämä oli ensimmäinen "yliluonnollinen" kokemukseni ja sitä minkä näin muiden ihmisten kohtaloksi.

...En ole varma mutta olento ehkä kutsui minua, että minut olisi valittu heidän joukkoonsa?

• Kinerma
        muistikuvia kirjoitti:

En tiedä oliko kyseinen hahmo "varjoni" vai mikä. Mutta jos nyt tarkennetaan vielä kokemustani, tunsin sen aikana jotenkin sairasta "pimeää" ja pahaa kaikkivoipaisuuden tunnetta, voisin jopa sanoa että tunsin tiedostamisen singulariteetin eli tunsin yhtäaikaa mitä olen ollut, olen ja tulen olemaan.

Itse en kokenut oloani uhatuksi, järkytyin syvästi vain koska tämä oli ensimmäinen "yliluonnollinen" kokemukseni ja sitä minkä näin muiden ihmisten kohtaloksi.

...En ole varma mutta olento ehkä kutsui minua, että minut olisi valittu heidän joukkoonsa?

Varjo ei itsessään ole "paha" vaan se heijastaa meidän pimeää puoltamme. Se peilaa ihmisen historiaa: meillähän on torahampaat, kynnet ja hännäntynkä.

Samaan tapaan ihmisellä on pedon luonne alkuaikojen hämäryyden perintönä. Sitä voitaisiin verrata Raamatun "perisyntiin".

Ihmisen erottaa eläimestä häilyvä raja tiedosta hyvän ja pahan välillä. Ihminen on kuin jäävuori, josta kymmenesosa on pinnan yläpuolella.

Seiso jäävuorella ja tutki pinnan alle jäävää, mutta katso aina välillä taivaalle ja mieti, löytyykö vastaus sittenkin sieltä.

• mä vaan

Hauska lukea näitä kokemuksia. Muistan itse nähneeni tuon mustan hahmon asuessani yksin yksiössäni. Silloin kävin paljon ulkona, bailaamassa ja elin aika vaudikasta aikaa. Hoidin kyllä vaativan työni jne. mutta kerran väsymyksen kourissa "ikään kuin nukuin" (en ollut bailaamassa sinä iltana) ja tuo hahmo tuijotti minua eteisessä. Yritin avata silmiäni mutten onnistunut siinä kunnes yritettyäni riittävästi sain itseni jalkeille. Sen jälkeen oli pakko laittaa musiikkia soimaan ja rauhoitella itseäni. Siitä jäi hyvin ikävä olo. Ajattelin sitä vain väsymyksen tuottamaksi painajaiseksi.

• Investigators

Kyse on erillisestä olennosta entisestä enkeliruhtinaasta jonka nimi on saatana.

• Jeesus on tie
        muistikuvia kirjoitti:

Jeesus on tie Jumalan luokse ja voimakkaampi todellakin kuin saatana. Jeesus haluaa antaa sinulle syntisi anteeksi ja ikuisen elämän yltäkylläisyydessä ja sielunharmoniassa Taivaan kirkkaudessa.
        Jotta pääsisit Taivaaseen tarvitaan kolme asiaa. Usko syntien tunnustus Jeesukselle ja elämän parannukseen pyrkiminen.

• Satunnainen matkailija

Demonin vierailu..itsellänikin kävi kyseisen kaltainen "herra" kylässä, hän tosin oli vaiti ja yritti vain kuristaa;-(

• just me

Voi voi..tulee niin surulliseks ku lukee näitä juttuja,ois niin paljon sanottavaa mutta ei millään saa sanotuks kaikkee.. Pyydän vaan et rukoilkaa Jeesta teiän elämään.. Ite koin herätyksen pari vuotta sitte, ja sain kokea että Jeesus on ihan oikeesti olemassa..ei sitä voi sanoin selittää mutta niin vakuutettu oon siitä nyt. Niinku Raamattu sanoo että lopun aikana pahoilainen riehuu täysillä ja ettii kenet vois niellä tai hukuttaa valheisiinsa..valheisiin esimerkiks siitä että kuoleman jälkeen ei oo mitään tms. Helvetti ja taivas on totta. Jeesus on totta. Rukoilkaa ihmiset ja lukekaa Raamattua tai jutelkaa uskovien ihmisten kans..

• ei minulla ole nimeä, eikä ...
        just me kirjoitti:

Voi voi..tulee niin surulliseks ku lukee näitä juttuja,ois niin paljon sanottavaa mutta ei millään saa sanotuks kaikkee.. Pyydän vaan et rukoilkaa Jeesta teiän elämään.. Ite koin herätyksen pari vuotta sitte, ja sain kokea että Jeesus on ihan oikeesti olemassa..ei sitä voi sanoin selittää mutta niin vakuutettu oon siitä nyt. Niinku Raamattu sanoo että lopun aikana pahoilainen riehuu täysillä ja ettii kenet vois niellä tai hukuttaa valheisiinsa..valheisiin esimerkiks siitä että kuoleman jälkeen ei oo mitään tms. Helvetti ja taivas on totta. Jeesus on totta. Rukoilkaa ihmiset ja lukekaa Raamattua tai jutelkaa uskovien ihmisten kans..

http://fi.wikipedia.org/wiki/Unihalvaus

• muukalainen 4
        just me kirjoitti:

näin juuri

• kiitos linkin laittajalle
        ei minulla ole nimeä, eikä ... kirjoitti:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Unihalvaus

hyvä viesti ja linkki!!!!!

meinasin eilen itsekin laittaa tähän viestiketjuun viestin, jossa olisin selittänyt omista saman tyyppisistä kokemuksista ja lääkärin kommenteista.

Siitä olis tullut niin pitkä, että en sit jaksanut vastailla. Onneks joku oli löytänyt aiheeseen liittyvän linkin ja sielä kuvailtiin ilmiötä just niin kuin yks lääkäri mulle joskus vuosia sitten selitti.

Mulle tuli täs kerran aamujunassa tollanen unihalvaus taas. Kuulin kaikenlaisia ääniä ympäriltäni ja olin kauhuissani, mutta sitten pääsin siitä tilasta pois kun tajusin että ahaa, tä on taas se unihalvaus ja sit rauhotuin ja aloin vaan aatella, että noh ollaan täs sit liikkumatta ja kuunnellaan ihmeellisiä ääniä niin kauan kun tarve vaatii..eihän mulla täs mihinkään kiire kun junassa kuiteskin oon ;) sit se halvaus vaan häipyi kun sain potkastua jalalla jotenkin...

kandee koklata itsensä rauhoittamista siis tollasissa tilanteissa. ottaa vaan rennosti ja hengittelee syvään. Inhottava kokemus, mutta toisaalta ihan hauskaa ;)

• Tepsii
        kiitos linkin laittajalle kirjoitti:

hyvä viesti ja linkki!!!!!

meinasin eilen itsekin laittaa tähän viestiketjuun viestin, jossa olisin selittänyt omista saman tyyppisistä kokemuksista ja lääkärin kommenteista.

Siitä olis tullut niin pitkä, että en sit jaksanut vastailla. Onneks joku oli löytänyt aiheeseen liittyvän linkin ja sielä kuvailtiin ilmiötä just niin kuin yks lääkäri mulle joskus vuosia sitten selitti.

Mulle tuli täs kerran aamujunassa tollanen unihalvaus taas. Kuulin kaikenlaisia ääniä ympäriltäni ja olin kauhuissani, mutta sitten pääsin siitä tilasta pois kun tajusin että ahaa, tä on taas se unihalvaus ja sit rauhotuin ja aloin vaan aatella, että noh ollaan täs sit liikkumatta ja kuunnellaan ihmeellisiä ääniä niin kauan kun tarve vaatii..eihän mulla täs mihinkään kiire kun junassa kuiteskin oon ;) sit se halvaus vaan häipyi kun sain potkastua jalalla jotenkin...

kandee koklata itsensä rauhoittamista siis tollasissa tilanteissa. ottaa vaan rennosti ja hengittelee syvään. Inhottava kokemus, mutta toisaalta ihan hauskaa ;)

"Jeesuksen Kristuksen nimessä ulos täältä, heti;"

• ei ole minulla
    • ei ole minulla
    • ironista

tämä henki olento mikä sulle on puhunut on itse ollut kuolleen ihmisen sielu joka todennäkösesti vain inhoaa ihmisiä jotka ovat hyviä :D

• Joonast<

Kyse oli todellakin saatanasta Jumala Jeesus ja saatana ovat todellisia

• Joku

Huh... aika kokemus varmaa, kuullostaa aika ankeelta.

Tähän on yksi selitys toi unihalvaus(mitä pidän todennäköisenä).

Toisen kuulin eräällä lucid-uni foorumilla(jos et tiiä selko/lucid unista: http://fi.wikipedia.org/wiki/Selkouni ).

Eräs tapa saada selkouni on herätä, olla hetki hereillä, ja mennä nukkumaan tekemällä eräänlainen rentoutumistemppu. Tämän rentoutumisen jälkeen nukkujan valtaa tila, joka tuntuu aidolta, mutta on unta/hallusinaatiota.

Kuulin foorumilla tämän vaiheen pitkittymisestä hirvittäväksi painajaiseksi, joka tuntui aivan aidolta ja siitä oli mahdoton herätä.

Tämä vaihe voi tulla päälle periaatteessa sattumalta ja se voisi pitkittyä painajaiseksi.

Miten vain... epäilen unihalvausta.

• näin se vaan on

Selkouni on aivan eri asia kuin unihalvaus. Olen itsekin nähnyt näitä selkounia, jossa tiedän näkeväni unta ja toteankin usein siinä unessa, että nyt voin tehdä mitä vain koska tämähän on unta. Kyllä mielestäni unihalvaus on sitä mistä näissä muissa puhutaan.

• laelatilaela

Kertokaa jotain tosi juttuja .Minä haluisin kuulla.

• laelatilaela kirjoitti:

Kertokaa jotain tosi juttuja .Minä haluisin kuulla.

Nuorempana sitä hakee oikotietä saadakseen kaikenlaista mystistä kokemusta enkä ole poikkeus.
        Seisoin oven kokoisen peilin edessä ja nostatutin tahdon voimalla, pimeyden prinssini esiin.
        Siis sen varjo puolen itsestäni. Ja se tuli. Eipä ollut kaunis katseltava, meinasin ihan laskea housuihin. Siinä me seistiin hän peilissä, minä eteisen lattialla, en osaa enään tarkemmin kuvata. minun pituinen. Vastenmielinen, piikikäs, punasilmäinen,suomuinen, lätkähäntäinen ja kasvot kuin kivikauden ihmisellä, se uloke otsassa. Mitään vaatetusta en muista.

Yritin voittaa pelkoni ja aloin ajamaan häntä ajatukseni voimalla takaisin, se ei ollut helppoa, kestikin aikansa.
        Kun katosi vähän samoin, miten TV virta? pienenä pisteenä.

Olen jo viisastunut moisia kokeita en suosittele kenellekään, enkä ota vastuuta jos joku tumpelo samaa yrittää.
        Mulle riitti.

• *Daniel*
        maagikko kirjoitti:

Nuorempana sitä hakee oikotietä saadakseen kaikenlaista mystistä kokemusta enkä ole poikkeus.
        Seisoin oven kokoisen peilin edessä ja nostatutin tahdon voimalla, pimeyden prinssini esiin.
        Siis sen varjo puolen itsestäni. Ja se tuli. Eipä ollut kaunis katseltava, meinasin ihan laskea housuihin. Siinä me seistiin hän peilissä, minä eteisen lattialla, en osaa enään tarkemmin kuvata. minun pituinen. Vastenmielinen, piikikäs, punasilmäinen,suomuinen, lätkähäntäinen ja kasvot kuin kivikauden ihmisellä, se uloke otsassa. Mitään vaatetusta en muista.

Yritin voittaa pelkoni ja aloin ajamaan häntä ajatukseni voimalla takaisin, se ei ollut helppoa, kestikin aikansa.
        Kun katosi vähän samoin, miten TV virta? pienenä pisteenä.

Olen jo viisastunut moisia kokeita en suosittele kenellekään, enkä ota vastuuta jos joku tumpelo samaa yrittää.
        Mulle riitti.

Näin oman demonisi jonka saatana on lähettänyt luoksesi pettämään sinua, Jeesus rakastaa sinua suuresti ja haluaa ottaa sinut armoliittoon Jumalan kanssa. Usko häneen ja tunnusta hänelle syntisi, anna muille anteeksi ja pyri pyhään ja oikeamieliseen elämään. Kukaan ei koskaan tule rakastamaan sinua yhtä suuresti kuin Jeesus tekee.

• RROSA-

moi. :) Siis onko ihan OIKEASTI jotn yliluonnollista olemassa??.. :o Siis... whata fuck..? :)) Ois kiva tietää..? ;DD Selittäkääs ihan OIKEIT juttuja,eikä mitään pa*kaa. :'D siis..toi on aika naurettavaa jos jotn tollaista selitätte.

• no että sellaista

Prosa ei taida osata lukea? Kuka täällä on puhunut yliluonnollisesta? Luepa uudelleen ja koita ensin ymmärtää mistä täällä puhutaan, kommentoi sitten!

• nöf nöf

Mä uskon ainakin yliluonnolliseen ,koska kuka niitä jaksais sepittääkkään. Ja ne on niin toden tuntosia. Mun tutun vaimo on asunut semmosessa talossa jossa kummitteli se oli kyllä totta , se ei huijais. En voi kertoo sen tarinoita koska ne on yksityisiä. Mä itse kyl tiedän joitain tarinoita voin kertoo niitää. Voitte pytääkkin. Oletteko käyneet siellä PARANORMAALI BLOGI sivuilla.Siellä on hyviä video leikkeitä

• Warriors+
        nöf nöf kirjoitti:

Mä uskon ainakin yliluonnolliseen ,koska kuka niitä jaksais sepittääkkään. Ja ne on niin toden tuntosia. Mun tutun vaimo on asunut semmosessa talossa jossa kummitteli se oli kyllä totta , se ei huijais. En voi kertoo sen tarinoita koska ne on yksityisiä. Mä itse kyl tiedän joitain tarinoita voin kertoo niitää. Voitte pytääkkin. Oletteko käyneet siellä PARANORMAALI BLOGI sivuilla.Siellä on hyviä video leikkeitä

kannattaa tutustua sivustoon jos ymmärrät englantia

http://www.extremeprophetic.com/

• bgbggbg

Älä tule tuollaista jauhamaan tänne.
        Jokeanen täällä kertoo omista kokemuksista eikä jauha p*askaa.
        Jos itselläsi on jokin kokemus, jaa se meidän kanssamme.

• taivas

hei! sattuman perusteella sain kuulla, että vastaavaa kokee joku muukin, ja kokemuksella on jopa nimi. siksi googletin sen nyt heti ensimmäisen tilaisuuden tullen. mulle tuota tapahtuu jatkuvasti, ja se on aina yhtä pelottavaa. kun yöllä kesken kaiken tulee ikäänkuin tajuihinsa ja on ihan niin kuin aivan
      toisen oudon, vieraan, pahan, kammottavan todellisuuden vallassa. jokin ihan hirvittävä pitää otteessaan, sitä taistelee, että pääsisi tuosta tilasta pois, mutta ei pysty liikkumaan - yrittää huutaa apua - enkä sillä hetkellä edes usko, että mikään muu kuin jeesuksen nimi tai isämeidän rukous pystyy murtamaan tuota niin konkreettista, minut ympäröivää, painostavaa, käsin kosketeltavaa pahaa. mutta edes käheän, vieraan, kömpelön, epäselvän ja vaivalloisen sanan ja tai edes pelkän ääneen aikaansaaminen vaatii äärimmäisiä ponnisteluja. kun kuitenkin epätoivoisesti jatkan, jatkan ja jatkan, tuo pelkotila alkaa vihdon vähitellen hellittää, saan avattua silmäni, näen huoneen epäselvänä ja outona, ympäröivän pimeyden rakeisena, kuin lumisateisen tv-ruudun, ikään kuin sekin vielä viestittäisi "älä luulekaan olevasi vielä kuivilla". jäseneni ovat särkevät ja puuduksissa, ja kun saan itseni liikkumaan edes sen verran, että saan yöpöydän valon päälle, tuo transsitila alkaa vihdoin haihtua ja pelko hellittää, mutta valo on jätettävä päälle vähäksi aikaa enkä saa heti nukahtaa uudestaan. joskus tuo tila meinaa palata saman tien, kun uskallan uudestaan sulkea silmäni ja olen nukahtamaisillani ja yritän havahtua heti hereille siitä. asun yksin ja nukunkin yksin, useimmiten. en kyllä saisi tuossa tilassa toista herätettyä vaikka sellainen vierestä löytyisikin. mutta kiitos, että sain jakaa kokemukseni kanssasi, se oli tämänkertaisessa bittiavaruudessa ainoa, johon halusin vastata.

• nöf nöf

Se voi olla piru jos se oli korkea ja jos sen raajoja oli vaikea eroittaa. Mutta kun sa puhui se oli vähän kummallista. En siis ole aivan varma. Minun ukin veli oli nähnyt vihtahousuja eli piruja.

• Tumma mies ovenpielessä

Olipa hauska lukea, että muillakin on ollut samanlaisia tilanteita. Ne voivat olla myös niitä unihalvauksia, mutta jos tilanne ei muutu vaikka herääkin. Pakko oli mennä peiton alle piiloon. Nämä tapahtuivat itselläni 2000 alkupuolella ja selvitin itselleni koko jutun unihalvauksena ja jälkeenpäin mietittynä herättää lisää mietintää..

• arjuuna
        Tumma mies ovenpielessä kirjoitti:

Olipa hauska lukea, että muillakin on ollut samanlaisia tilanteita. Ne voivat olla myös niitä unihalvauksia, mutta jos tilanne ei muutu vaikka herääkin. Pakko oli mennä peiton alle piiloon. Nämä tapahtuivat itselläni 2000 alkupuolella ja selvitin itselleni koko jutun unihalvauksena ja jälkeenpäin mietittynä herättää lisää mietintää..

Aloittaja puhuu yliluonnollisista ilmestyksistä,mutta niitä ei ole, ne täysin luonnollisia tapahrumia , mitä tälläkin palstalla on kirjoitettu .
        Unet,näyt,vhjeet,oppaat,enkelit ym.,tulevat ihmissielujen synnyttästä yhteisminästä, joka on syyn ja seurauksen lain alainen .
        Eli jos maailma on paha,niin se johtuu siitä,että yksilöt, jotka ovat tuon synnyttäneet ovat pahoja.
        Maailma muuttuu paremaksi, vain jos yksilö muuttuu
        Jos haluaa,että painajaiset päättyvät,niin käykää läpi joka ilta päivän tapahtumat,siellä saattaa olla tapahtumia, joita,ette ole tietostaneet,vaan ne on menneet tietostamattomina alitajuntaan,josta ne pyrkivät tietoisuuteen unien kautta symboleina
        Itsen näen vain enään harvoin unia,enkä panajaisia lainkaan

• kokija
        arjuuna kirjoitti:

Aloittaja puhuu yliluonnollisista ilmestyksistä,mutta niitä ei ole, ne täysin luonnollisia tapahrumia , mitä tälläkin palstalla on kirjoitettu .
        Unet,näyt,vhjeet,oppaat,enkelit ym.,tulevat ihmissielujen synnyttästä yhteisminästä, joka on syyn ja seurauksen lain alainen .
        Eli jos maailma on paha,niin se johtuu siitä,että yksilöt, jotka ovat tuon synnyttäneet ovat pahoja.
        Maailma muuttuu paremaksi, vain jos yksilö muuttuu
        Jos haluaa,että painajaiset päättyvät,niin käykää läpi joka ilta päivän tapahtumat,siellä saattaa olla tapahtumia, joita,ette ole tietostaneet,vaan ne on menneet tietostamattomina alitajuntaan,josta ne pyrkivät tietoisuuteen unien kautta symboleina
        Itsen näen vain enään harvoin unia,enkä panajaisia lainkaan

Totta. Aloittaja puhuu tosiaan ihmisen psykologisesta varjosta. Meditaation kautta tullaan ensin kosketuksiin yksilöllisen tiedostamattoman kanssa ja käsitellään se, tehdään tietoiseksi. Sen jälkeen on jäljellä kollektiivinen tiedostamaton joka on ihmiskunnan yhteinen tiedostamaton tajunta. Tämäkin tulee tietoisuuteen.

Vasta kun vapautuu sekä yksilöllisen ja kollektiivisen tiedostamattoman painolastista voi sanoa olevansa "vapaa". Massan mukana meneminen selittyy kollektiivisen tiedostamattoman automaattiohjailulla. Henkisen alan gurut puhuvat juuri tästä automaattiohjauksesta vapautumisesta. Sitä tarkoittaa vapautuminen.

• kokija
        kokija kirjoitti:

Totta. Aloittaja puhuu tosiaan ihmisen psykologisesta varjosta. Meditaation kautta tullaan ensin kosketuksiin yksilöllisen tiedostamattoman kanssa ja käsitellään se, tehdään tietoiseksi. Sen jälkeen on jäljellä kollektiivinen tiedostamaton joka on ihmiskunnan yhteinen tiedostamaton tajunta. Tämäkin tulee tietoisuuteen.

Vasta kun vapautuu sekä yksilöllisen ja kollektiivisen tiedostamattoman painolastista voi sanoa olevansa "vapaa". Massan mukana meneminen selittyy kollektiivisen tiedostamattoman automaattiohjailulla. Henkisen alan gurut puhuvat juuri tästä automaattiohjauksesta vapautumisesta. Sitä tarkoittaa vapautuminen.

Muutama selvennys ja termin määrittely.

Mikäli riittävää tietoisuutta ei ole saavutettu fyysiseen kuolemaan mennessä, ihminen menee kuoltuaan kollektiiviseen tiedostamattomaan, joka silloin tosin tiedostetaan. Näitä tiloja sanotaan taivaiksi, välitiloiksi ja helveteiksi. Siellä ovat Jeesukset, Buddhat ja muut olennot. Kaikki nämä ovat mielikuvitusta ja syntyneet vähitellen ihmiskunnan kuvitellessa kaikenlaista. Ne tuntuvat ja näyttävät siellä oleville täysin todellisilta, todellisemmilta mitä ns. fyysinen todellisuus. Taivaat ja muut mielikuvatilat ovat tärkeitä mutta ohimeneviä kasvunvaiheita.

Mikäli tietoisuuden intensiivisyys riittää suoraan havaitsemiseen ilman mielikuvitusta, niin mitään muotoja, ulkokohtaisia olentoja, valoisuutta tai pimeyttä ei näy todellisuutena. Silloin ihminen on vasta oikeasti olemassa ja se on rakkautta. On vain rakkaus ja todellakin kaikki erillisyydet ovat kadonneet. Ihmisenmuodot ovat kadonneet, jumalankuvat ja pirut myös, hyvä ja paha on kadonnut, ei ole sukulaisia ja vihamiehiä, lapsia tai vanhempia, on vain rakkaus-tietoisuus joka ei ole hyvää eikä pahaa. Tiedostava tietoisuus havaitsee tapahtumat filminauhana fyysisessa todellisuudessa ja myös ns. taivaissa. Niihin ei silloin takerru koska ne ovat elokuvaesitys.

Ihmiskunnan päätepiste mistä *alkaa* uusi polku, on kaikenkäsittävä rakkaus ilman muotoja ja minkäänlaista erillisyyttä. Silloin ei ole myöskään minkäänlaisia oppeja ja uskomuksia. Tietoa nykyisessä muodossa ei tunneta koska kaikki havaitaan suoraan ilman käsitteellisen tiedon muodostusta.

Henkinen = se mitä tiedostetaan.
        Psyykkinen= se mitä ei tiedosteta täysin ja minkä annetaan hallita elämää ainakin osin tiedostamattomasti. Psyykkiseen liittyy tiedostamisen puutetta, mikä on eräs kasvunvaihe.

Henkisen määritelmä on siis tässä yhteydessä = olla tietoinen.

• arjuuna
        kokija kirjoitti:

Muutama selvennys ja termin määrittely.

Mikäli riittävää tietoisuutta ei ole saavutettu fyysiseen kuolemaan mennessä, ihminen menee kuoltuaan kollektiiviseen tiedostamattomaan, joka silloin tosin tiedostetaan. Näitä tiloja sanotaan taivaiksi, välitiloiksi ja helveteiksi. Siellä ovat Jeesukset, Buddhat ja muut olennot. Kaikki nämä ovat mielikuvitusta ja syntyneet vähitellen ihmiskunnan kuvitellessa kaikenlaista. Ne tuntuvat ja näyttävät siellä oleville täysin todellisilta, todellisemmilta mitä ns. fyysinen todellisuus. Taivaat ja muut mielikuvatilat ovat tärkeitä mutta ohimeneviä kasvunvaiheita.

Mikäli tietoisuuden intensiivisyys riittää suoraan havaitsemiseen ilman mielikuvitusta, niin mitään muotoja, ulkokohtaisia olentoja, valoisuutta tai pimeyttä ei näy todellisuutena. Silloin ihminen on vasta oikeasti olemassa ja se on rakkautta. On vain rakkaus ja todellakin kaikki erillisyydet ovat kadonneet. Ihmisenmuodot ovat kadonneet, jumalankuvat ja pirut myös, hyvä ja paha on kadonnut, ei ole sukulaisia ja vihamiehiä, lapsia tai vanhempia, on vain rakkaus-tietoisuus joka ei ole hyvää eikä pahaa. Tiedostava tietoisuus havaitsee tapahtumat filminauhana fyysisessa todellisuudessa ja myös ns. taivaissa. Niihin ei silloin takerru koska ne ovat elokuvaesitys.

Ihmiskunnan päätepiste mistä *alkaa* uusi polku, on kaikenkäsittävä rakkaus ilman muotoja ja minkäänlaista erillisyyttä. Silloin ei ole myöskään minkäänlaisia oppeja ja uskomuksia. Tietoa nykyisessä muodossa ei tunneta koska kaikki havaitaan suoraan ilman käsitteellisen tiedon muodostusta.

Henkinen = se mitä tiedostetaan.
        Psyykkinen= se mitä ei tiedosteta täysin ja minkä annetaan hallita elämää ainakin osin tiedostamattomasti. Psyykkiseen liittyy tiedostamisen puutetta, mikä on eräs kasvunvaihe.

Henkisen määritelmä on siis tässä yhteydessä = olla tietoinen.

Kun tuollainen tapahtuu yksilötasolla koko ihmiskunnassa, niin häviää tuo kollektiivinen minäkin,joka on yksilöiden synnyttämä,ja josta jumaluus käsitekin on saanut alkunsa.
        KUN tuo taphtuu ihmiselle,niin ei tarvita ajatusta muuhun kuin kommunikointiin vuorovaikutukseesa toisten kanssa,eikä tarvita uskontoja ja aatteita,siilä tuo muutos luo oman järjestyksensä

• tähän
        arjuuna kirjoitti:

Kun tuollainen tapahtuu yksilötasolla koko ihmiskunnassa, niin häviää tuo kollektiivinen minäkin,joka on yksilöiden synnyttämä,ja josta jumaluus käsitekin on saanut alkunsa.
        KUN tuo taphtuu ihmiselle,niin ei tarvita ajatusta muuhun kuin kommunikointiin vuorovaikutukseesa toisten kanssa,eikä tarvita uskontoja ja aatteita,siilä tuo muutos luo oman järjestyksensä

muutaman kokemuksen. Ajallisesti eri aikoina minulle sattuneita. Käsittääkseni olen ns. normaali. En käytä alkoa paljoakaan (tosi harvoin ja vähän) eikä näiden kokemusten aikoihin ollut mitään erityistä painetta tms. päällä. Arki sujuu yleensä tosi tavallisia latuja. En hehkuttele enkä kulje erityiskokemuksissa/-lla. Ei huumeita. ...Siis aika perusarkea elelen.

Niin...
        Tuntuu, että olen "nähnyt" sekä hyvän että pahan. Mitä se sitten on ja mistä tulee (omia pelkoja tms.), on toinen juttu.

Listana tähän:
        Kuoleman enkeli: Tämä tuli kerran kun olin unessa. Unessa tietoisuuteni tai joku sanoi "jos et nyt herää, käy niinkuin viimeksi kun näit tätä unta ja (kuolet)". Samaisena yönä myös kuulin radiosta tietyn sinfoniakappaleen vaikka radio oli kiinni. Kun heräsin ja avasin radion, kyseinen kappale jatkoi soimistaan siitä, mihin se oli jäänyt radio kiinni ollessa.

Riivaajat: Niitä oli seitsemän. Jokainen eri asiaa edustavana.

Voimia: Joitakin opas- ja voimahahmoja. Ei ns. pahoja. (Mutta on olemassa myös pahoja.) Näiden "hyvien" joukossa tai kautta myös Jumaluuden symboli tai Jeesus.
        Näiden osalta "tiedän", että olemassa on sekä hyvä että paha.

Muuan voima: Aistin erään ihmisen sisään tullessa (tätä ihmistä näkemättä), kuinka sisään tulee äärimmäinen paha. Harmaanmusta "usva", joka on täysin amoraalinen ja siinä on myös äärimmäinen paha.

"Minä olen"-kokemus: Unessa kuolin. Kuoleman hetkellä eteeni putosi maailmoja suurempi rautaportti. "Minä" ja "olen" erkaantuivat toisistaan. "Minä" jäi portin tälle puolen, "olen" jatkoi kulkuaan portin toisella puolella.

Jokin, mitä en tiedä tai mitä ei voi sanoin kuvata, tämä tapahtui unessa ollessani: Kokemus, jonka jälkeen tuli olo "Jumalan pelko", tai käsitys siitä, miten piten ja miksi Jumala on peljättävä. Jotain äärettömän väkevää ja voimakasta, kaikkien aistien ja energioiden sulauma, "risteys", portti, olotila, preesens, "olen"- tila. Oliko se kollektiivinen tajunta vai jotain muuta, en osaa sanoa. En halua kuvata sitä ihan tarkasti, mutta sanotaan sen verran, että kaikki aistit olivat samanaikaisina ja päällekkäisinä kanavina joiden kautta tai avulla olin yhteydessä johonkin universaaliin voima-/energiakenttään. "Pistettä", jota kohden olin menossa (tai portti?) reunusti (eikä vain "reunusti" vaan ikään kuin suurena onkalona, tunnelina kehysti) erilaisten voimien joukko, "kuoro", jonka ääni energiana alkoi virrata myös minun lävitseni tiettyä reittiä. Se tuli minuun kaikkien aistien kautta ja samanaikaisesti kakkina aisteina. Tuo energia purkautui kaikkina aisteina, äänenä se oli jotakin, mitä ei voi sanoin kuvailla. Se oli esim. samanaikaisesti sekä ääni että aaltoja, värinää, fyysistä painetta. Enivei. Olin silloin yksi tuossa kuorossa. Ja lähestyin hirmuista tiivistymää tai kaiken ydintä. En tiedä, mitä sen takana olisi ollut. Olisinko hajonnut kappaleiksi vai siirtynyt johonkin "painovoimattomaan", valkoiseen ikuisuuden tilaan. Kuitenkin tuossa aisti ja energiakentässä paine oli murskaava. Minun oli valittava, jatkanko vai palaanko. Päätin ja halusin palata, sillä en voinut tietää, pystyisinkö enää palaamaan, jos kulkisen läpi "pisteen" tai jos tulisin yhdeksi "pisteen" kanssa. Kuitenkin se paine oli "vain vaihe" matkalla kohti pistettä. ...Tämän perusteella en osaa sanoa, onko Jeesus miten merkittävässä roolissa. Uskon kuitenkin, että tämä oli jonkinlainen jumaluuskokemus tai kokemus korkeammista voimista. Ja ne voimat ovat totisesti jotain muuta kuin joku pikkusievä enkelihahmo siivet selässä kuvattuina. Ehkä Jeesus on siellä jossain mukana, en tiedä. Kuitenkin tämä kokemus vaikutti tosi syvällisesti. Nyt tiedän, että on olemassa korkea voima, ja voimia, ja se on jotakin, mitä ei pysty mitenkään sanoilla kuvaamaan.

Itsestäni jotain... Olen aika tavallinen talliainen. Jonkin verran mediteeraillut yms. Jossain vaiheessa minulla oli tosi kova fyysinen kunto ja kohtuullinen henkinen kunto. Mutta kaikissa noissa em. kokemuksissa tilanne ei ollut sama. Sanon tuon fyysisen kunnon siinä mielessä, että kehotietoisuus ja aistitietoisuus olivat aika herkässä kunnossa siihen aikaan. Sellaista "karatetreeniä pimeässä" noin niinkuin kuvaannollisesti, eli jonkinmoinen tietoisuuskohentuma.

Tämmöisiä ei pysty todistamaan. Ja kuoleman jälkeistä voi vain arvailla. Kuitenkin pidän tuota kokemusta ja muitakin edellä mainittuja esimerkkejä itselleni totena. Se oli kaikin puolin erilainen ja merkittävä tila ja kokemus. Mitenkö vaikutti elämään...? Koetan muistaa jos en joka päivä, niin periaatteella "aina" tuon kokemuksen ja ymmärtää sen elämän voiman, mikä kaikessa luonnossa ja ihmisissä on, kiertää ja mihin se liittyy. Tämän jälkeen yritän muistaa kunnioittaa kaikkea maan päällä osana tuota valtavaa voimakenttää, elämän voimaa. ...Nöyräksi se pisti.

Ja ken halua airvailla, irvailkaa pois. Mun ainut funktio kertoa nämä oli vaan saada nämä jotenkin esille. Mene tiedä, joku keräilee tietoa tällaisista. Selittää en halua näitä sen koommin.

• se että
        tähän kirjoitti:

muutaman kokemuksen. Ajallisesti eri aikoina minulle sattuneita. Käsittääkseni olen ns. normaali. En käytä alkoa paljoakaan (tosi harvoin ja vähän) eikä näiden kokemusten aikoihin ollut mitään erityistä painetta tms. päällä. Arki sujuu yleensä tosi tavallisia latuja. En hehkuttele enkä kulje erityiskokemuksissa/-lla. Ei huumeita. ...Siis aika perusarkea elelen.

Niin...
        Tuntuu, että olen "nähnyt" sekä hyvän että pahan. Mitä se sitten on ja mistä tulee (omia pelkoja tms.), on toinen juttu.

Listana tähän:
        Kuoleman enkeli: Tämä tuli kerran kun olin unessa. Unessa tietoisuuteni tai joku sanoi "jos et nyt herää, käy niinkuin viimeksi kun näit tätä unta ja (kuolet)". Samaisena yönä myös kuulin radiosta tietyn sinfoniakappaleen vaikka radio oli kiinni. Kun heräsin ja avasin radion, kyseinen kappale jatkoi soimistaan siitä, mihin se oli jäänyt radio kiinni ollessa.

Voimia: Joitakin opas- ja voimahahmoja. Ei ns. pahoja. (Mutta on olemassa myös pahoja.) Näiden "hyvien" joukossa tai kautta myös Jumaluuden symboli tai Jeesus.

Muuan voima: Aistin erään ihmisen sisään tullessa (tätä ihmistä näkemättä), kuinka sisään tulee äärimmäinen paha. Harmaanmusta "usva", joka on täysin amoraalinen ja siinä on myös äärimmäinen paha.

"Minä olen"-kokemus: Unessa kuolin. Kuoleman hetkellä eteeni putosi maailmoja suurempi rautaportti. "Minä" ja "olen" erkaantuivat toisistaan. "Minä" jäi portin tälle puolen, "olen" jatkoi kulkuaan portin toisella puolella.

Jokin, mitä en tiedä tai mitä ei voi sanoin kuvata, tämä tapahtui unessa ollessani: Kokemus, jonka jälkeen tuli olo "Jumalan pelko", tai käsitys siitä, miten piten ja miksi Jumala on peljättävä. Jotain äärettömän väkevää ja voimakasta, kaikkien aistien ja energioiden sulauma, "risteys", portti, olotila, preesens, "olen"- tila. Oliko se kollektiivinen tajunta vai jotain muuta, en osaa sanoa. En halua kuvata sitä ihan tarkasti, mutta sanotaan sen verran, että kaikki aistit olivat samanaikaisina ja päällekkäisinä kanavina joiden kautta tai avulla olin yhteydessä johonkin universaaliin voima-/energiakenttään. "Pistettä", jota kohden olin menossa (tai portti?) reunusti (eikä vain "reunusti" vaan ikään kuin suurena onkalona, tunnelina kehysti) erilaisten voimien joukko, "kuoro", jonka ääni energiana alkoi virrata myös minun lävitseni tiettyä reittiä. Se tuli minuun kaikkien aistien kautta ja samanaikaisesti kakkina aisteina. Tuo energia purkautui kaikkina aisteina, äänenä se oli jotakin, mitä ei voi sanoin kuvailla. Se oli esim. samanaikaisesti sekä ääni että aaltoja, värinää, fyysistä painetta. Enivei. Olin silloin yksi tuossa kuorossa. Ja lähestyin hirmuista tiivistymää tai kaiken ydintä. En tiedä, mitä sen takana olisi ollut. Olisinko hajonnut kappaleiksi vai siirtynyt johonkin "painovoimattomaan", valkoiseen ikuisuuden tilaan. Kuitenkin tuossa aisti ja energiakentässä paine oli murskaava. Minun oli valittava, jatkanko vai palaanko. Päätin ja halusin palata, sillä en voinut tietää, pystyisinkö enää palaamaan, jos kulkisen läpi "pisteen" tai jos tulisin yhdeksi "pisteen" kanssa. Kuitenkin se paine oli "vain vaihe" matkalla kohti pistettä. ...Tämän perusteella en osaa sanoa, onko Jeesus miten merkittävässä roolissa. Uskon kuitenkin, että tämä oli jonkinlainen jumaluuskokemus tai kokemus korkeammista voimista. Ja ne voimat ovat totisesti jotain muuta kuin joku pikkusievä enkelihahmo siivet selässä kuvattuina. Ehkä Jeesus on siellä jossain mukana, en tiedä. Kuitenkin tämä kokemus vaikutti tosi syvällisesti. Nyt tiedän, että on olemassa korkea voima, ja voimia, ja se on jotakin, mitä ei pysty mitenkään sanoilla kuvaamaan.

Itsestäni jotain... Olen aika tavallinen talliainen. Jonkin verran mediteeraillut yms. Jossain vaiheessa minulla oli tosi kova fyysinen kunto ja kohtuullinen henkinen kunto. Mutta kaikissa noissa em. kokemuksissa tilanne ei ollut sama. Sanon tuon fyysisen kunnon siinä mielessä, että kehotietoisuus ja aistitietoisuus olivat aika herkässä kunnossa siihen aikaan. Sellaista "karatetreeniä pimeässä" noin niinkuin kuvaannollisesti, eli jonkinmoinen tietoisuuskohentuma.

Tämmöisiä ei pysty todistamaan. Ja kuoleman jälkeistä voi vain arvailla. Kuitenkin pidän tuota kokemusta ja muitakin edellä mainittuja esimerkkejä itselleni totena. Se oli kaikin puolin erilainen ja merkittävä tila ja kokemus. Mitenkö vaikutti elämään...? Koetan muistaa jos en joka päivä, niin periaatteella "aina" tuon kokemuksen ja ymmärtää sen elämän voiman, mikä kaikessa luonnossa ja ihmisissä on, kiertää ja mihin se liittyy. Tämän jälkeen yritän muistaa kunnioittaa kaikkea maan päällä osana tuota valtavaa voimakenttää, elämän voimaa. ...Nöyräksi se pisti.

Ja ken halua airvailla, irvailkaa pois. Mun ainut funktio kertoa nämä oli vaan saada nämä jotenkin esille. Mene tiedä, joku keräilee tietoa tällaisista. Selittää en halua näitä sen koommin.

Vielä lisäyksenä, että tuo edellä ollut "kokijan" kirjoittama teksti... Tuon edellä kirjoittamani pitkän sepustuksen, koetun, tiimoilta voisin melkein allekirjoittaa lähes kaiken "kokijan" tekstistä.

• tiinammari
        tähän kirjoitti:

Niin...

Listana tähän:

Aika mielenkiintoinen tapaus.Vähän vaikea varmaan kuvaillakkaan tuota kokemusta jos se kerran on niin abstaktinen kokemus.Tuli vaan miettineeksi esimerkiksi tuota radiota;äänihän voi hyvin kuulua jostain muualta.Ja kuinka useasti olet nähnyt tätä vai tapahtuiko tämä yhdessä unessa.Sekä pohditkohan maailmankaikkeutta syvällisesti yleensä niin että ajatuksesi siirtyi uniin.

• kokija
        se että kirjoitti:

Vielä lisäyksenä, että tuo edellä ollut "kokijan" kirjoittama teksti... Tuon edellä kirjoittamani pitkän sepustuksen, koetun, tiimoilta voisin melkein allekirjoittaa lähes kaiken "kokijan" tekstistä.

Näkökulmani on sellainen, että kokemusten kuvailu on aina mahdotonta, mutta voidaan antaa viitteitä niihin. Toisen kokemuksesta voimme tietää vain jos olemme kokeneet samaa. Sitä puolestaan ei välttämättä voi tarkistaa. Kirjoitin että rakkaus ei ole hyvä eikä paha. Tosiaan, se on niiden yläpuolella oleva ja ne läpäisevä tietoisuus ja Hyvä isolla h-kirjaimella. Voisi käyttää myös muita sanoja. Hyvä ja paha ovat olemassa, mutta niiden kummankin läpäisee Hyvä. Tämä Hyvä on äärimmäisen intensiivistä harmonia-tietoisuutta jolle ei löydy vastakohtaa ja joka sulkee sisäänsä hyvä-pahan.

Hieno juttu että kirjoitit kokemukseesi osoittavan viitteen, kartan. Unissa voi saada monta vihjettä ja johtolankaa. Mitä abstraktisemmalle tasolle viitataan sitä erikoisemmaksi kuvailu monesti käy.

• Jimmy_
        kokija kirjoitti:

Kollektiivinen piilotajunta on vain psykiatri Jungin TEORIA, nykyään sitä käyttää kaikenmaailman "viisaat" ja "henkiset" gurut, jotka ovat tehneet itselleen oman kivan maailmankatsomuksen jota on vieläpä helppo myydä eksyneille juurettomille ihmisille...

• Henrik Ei kirjautune
        tiinammari kirjoitti:

Aika mielenkiintoinen tapaus.Vähän vaikea varmaan kuvaillakkaan tuota kokemusta jos se kerran on niin abstaktinen kokemus.Tuli vaan miettineeksi esimerkiksi tuota radiota;äänihän voi hyvin kuulua jostain muualta.Ja kuinka useasti olet nähnyt tätä vai tapahtuiko tämä yhdessä unessa.Sekä pohditkohan maailmankaikkeutta syvällisesti yleensä niin että ajatuksesi siirtyi uniin.

Kuului mahtavien Panodaamojen sarjaan: Tässä Panodraamassa olin autoilemassa Ja
        huomasin mahdottoman valtavan ihmisjoukon kokoontuneen paljaan Piennar kukkulan ympärille. Tässä noin puolivälissä kukkulaa istui Mies Kannon päässä ajattelian asennossa.

Minäkin pysäytin autoni ja lähdin tuota ihmettä katsomaan. Ytitin kovasti murtautua tämän
        väkijoukon läpi, mutta minulle vastattiin äreästi, että, jos haluat saada kovan sähköshokin,
        niin mene vaan ja näin pääsin tämän joukon ohi. Samalla kun olin tullut tälle näkyvälle alueelle, niin silloin tämä outo vieras nousi ylös ja huusi minua nimeltä käskin tulla hänen luokseen.

Päästyäni hänen luokseen hän sanoi, että juuri sinua minä olen odottanutkin, koska minä
        olen maailman kaikkeuden asialla ja minulla on kerottavana sinulle pahoja uutisia jotka
        sinun tulee kertoa näille ihmisille.

Hän aloitti sanomansa sanoen, että nämä ihmiset
        koettavat arvuutella kuka minä olen, koska Salaman leimauksena saavuin tähän. Kansa
        arvuutelee minua vaikka miksi? kuitenkin minä olen vain tämän maailman astetun kaikkeuden
        lähettiläs, Kuten sanoin olen pahojen uutisten tuoja, koska hyvinkin lähitulevaisuudessa
        tulee tapahtumaan erittäin järkyttäviä tapahtumia.

nämä nykymaanjäristykset Tsunameineen ovat vata alkusoittoa sille mika meidän maan piiriä
        tulee kohtaamaan. Näet Tämä Tellus tulee menemään pois tasapainosta ja näin valtameret lainehtivat mannerten yli. Mantereet halkeilevat Tulivuoret purkautuvat. Ihmisten suuret
        kaupungit tulevat telluksen nielemiksi. Sekasorto tulee olemaan sellainen, että edellinen tapahtuma on ollut Noin yli 10 tuhatta vuotta sitten.

Tapahtuman selviämiseen tulee kulumaan reilusti yli vuoden. Lopuksi kaikki alkaa olla hiljenemään päin, koska Tellus on löytänyt itselleen uudet navat. Hän sanoi sanon vain siksi,
        että mahdollisesti, joku ottaisi varoituksen vastaan todellisuus pohjan kautta. Hän sanoi
        minulle, että sanomasi ei ole suosiollinen, Koska kansoilla on omat Jumaluus käsitteensä.
        tämä kertomani on vain vanhan toistoa, joka on sattunut aikaisemminkin.

Tämän tarinan uusinnan kuulin Vaimoltani 2 vuotta myöhemmin, vaikka en ollut maininnut
        hänelle sanaakaan tästä Panodraamasta. Minä vain ihmettelin, kuinka hän oli saanut tämän kuvan nähtäväkseen, Kuitenkaan hän ei kuullut mitä me olimme keskustelleet tämän Sanan-
        saattajan kanssa. Olen pitänyt tämän tähän asti omana tietonani. Koska aika tulee näyttämään kaiken kasvihuone ilmiön tulevat saavutukset! Varoituksena vain

• ???+
        Henrik Ei kirjautune kirjoitti:

Kuului mahtavien Panodaamojen sarjaan: Tässä Panodraamassa olin autoilemassa Ja
        huomasin mahdottoman valtavan ihmisjoukon kokoontuneen paljaan Piennar kukkulan ympärille. Tässä noin puolivälissä kukkulaa istui Mies Kannon päässä ajattelian asennossa.

Minäkin pysäytin autoni ja lähdin tuota ihmettä katsomaan. Ytitin kovasti murtautua tämän
        väkijoukon läpi, mutta minulle vastattiin äreästi, että, jos haluat saada kovan sähköshokin,
        niin mene vaan ja näin pääsin tämän joukon ohi. Samalla kun olin tullut tälle näkyvälle alueelle, niin silloin tämä outo vieras nousi ylös ja huusi minua nimeltä käskin tulla hänen luokseen.

Päästyäni hänen luokseen hän sanoi, että juuri sinua minä olen odottanutkin, koska minä
        olen maailman kaikkeuden asialla ja minulla on kerottavana sinulle pahoja uutisia jotka
        sinun tulee kertoa näille ihmisille.

Hän aloitti sanomansa sanoen, että nämä ihmiset
        koettavat arvuutella kuka minä olen, koska Salaman leimauksena saavuin tähän. Kansa
        arvuutelee minua vaikka miksi? kuitenkin minä olen vain tämän maailman astetun kaikkeuden
        lähettiläs, Kuten sanoin olen pahojen uutisten tuoja, koska hyvinkin lähitulevaisuudessa
        tulee tapahtumaan erittäin järkyttäviä tapahtumia.

nämä nykymaanjäristykset Tsunameineen ovat vata alkusoittoa sille mika meidän maan piiriä
        tulee kohtaamaan. Näet Tämä Tellus tulee menemään pois tasapainosta ja näin valtameret lainehtivat mannerten yli. Mantereet halkeilevat Tulivuoret purkautuvat. Ihmisten suuret
        kaupungit tulevat telluksen nielemiksi. Sekasorto tulee olemaan sellainen, että edellinen tapahtuma on ollut Noin yli 10 tuhatta vuotta sitten.

Tapahtuman selviämiseen tulee kulumaan reilusti yli vuoden. Lopuksi kaikki alkaa olla hiljenemään päin, koska Tellus on löytänyt itselleen uudet navat. Hän sanoi sanon vain siksi,
        että mahdollisesti, joku ottaisi varoituksen vastaan todellisuus pohjan kautta. Hän sanoi
        minulle, että sanomasi ei ole suosiollinen, Koska kansoilla on omat Jumaluus käsitteensä.
        tämä kertomani on vain vanhan toistoa, joka on sattunut aikaisemminkin.

Tämän tarinan uusinnan kuulin Vaimoltani 2 vuotta myöhemmin, vaikka en ollut maininnut
        hänelle sanaakaan tästä Panodraamasta. Minä vain ihmettelin, kuinka hän oli saanut tämän kuvan nähtäväkseen, Kuitenkaan hän ei kuullut mitä me olimme keskustelleet tämän Sanan-
        saattajan kanssa. Olen pitänyt tämän tähän asti omana tietonani. Koska aika tulee näyttämään kaiken kasvihuone ilmiön tulevat saavutukset! Varoituksena vain

Miten ottaa tuo varoitus vastaan, jos kerran kaikki järkkyy, kaupunkeja ja ihmisiä tuhoutuu? Mihin voi paeta, annettiinko neuvoja siihen?

• yliluonnollista

Näin muutama vuosi sitten valveen ja unen rajamailla sänkyni vieressä tumman hahmon, kun käännyin näin myös epämääräiset kasvot edessäni, harmaat ja halveksuvan näköiset. Sitä ennen kuulin päässäni ihan kun joku olisi kutsunut minua.

Aika varmasti se oli jokin paha olento, onneksi Jumala auttaa.

• *Daniel*

Kun tulin uskoon Jeesukseen Kristukseen saatana todella ilmestyi minulle, ja silloin koko kehoni ja jopa mieleni jäykistyi pelosta, pelko oli niin lamauttava että en pystynyt edes ajattelemaan tai huutamaan Jeesusta avuksi. Henkivallat ovat todellisia niin demonit ja saatana kuin Jeesus Jumala ja enkelitkin. Silloin kun saatana ilmestyi minulle hän puhui minulle minun ajatuksiini ikäänkuin telepatiana, josta nyt itsekkin kerroit, kuulin mielessäni saatanan puheen. Se soopa mitä saatana sanoi sinulle että ihminen on merkityksetön ja orja ei pidä olleenkaan paikkaansa. Jumalalle olet todella arvokas ja kormaamaton ja Jeesus on sovittanut syntisi ja tarjoaa sinulle ikuista Jumalayhteyttä taivaassa. Siitä tarjouksesta ei kannata kieltäytyä. Saatana tuli myös minun tapaukseessasi oveni pieleen, mutta poistui siitä vihaa tuhkuen ja löi vielä nyrkillä tai jollakin raskaalla seinään ennen kuin poistui huoneestani. Muut eivät kokeneet ja kuulleet paukausta vain minä. Kiitän Jumalaa siitä että hän on minut valinnut ja saattanut pois saatanan omistuksesta ja vallasta Rakkaan Poikansa Jeesuksen Kristuksen kautta. Ihmisellä ei voi muuten olla kuin yksi herra joko saatana tai sitten Jeesus. Välimuotoja ei valitettavasti ole ja kun ihminen kuolee hän menee herransa luokse auttamattomasti. Siksi kannattaakin suhtautua Evankeliumiin vakavasti ja ottaa uskossa syntien armahdus vastaan ja tehdä parannusta.

Mikael K
      Eräs kaidan tien kulkija Jeesuksessa Kristuksessa

• tiinammari

Kyllä,vielä kerran kans:unihalvauksesta kyse.Se mikään saatana ollut.Ihmisillä on taipumus vetää kaikki vähänkin "yliluonnollinen asia" jumalaan ja kaikkiin henki olentoihin.Tieteelliset selitykset niin ikään kuin pois suljetaan.

• bolgrad**

Psykoligisesta näkökulmasta sanoisin, että sinä itse kritisoit jollaintavalla itseäsi, elämää ja yhteiskuntaa.
      Onkohan sinulla ollut stressiä, pettymyksiä tai vaikka suuria taakkoja?

Tuota maailmanloppua on puhuttu ja puhuttu...

kuitenkin mikään ei lopu, vaan muuttaa muotoaan.

On lakattava ajattelemasta "pahaa tapahtuvan" ja ajateltava, että kaikki mitä tapahtuu, tapahtuu juuri oikeaan aikaan (se pahakin) ja loppujen lopuksi kaikki mikä tapahtuu, on meidän parhaaksi. - Voimme oppia siitä jotakin!!!
      Myönteisyyttä metsästämään hyvät ystävät -se antaa siivet!

• 55555555

Eiköhän sun olisi aika heittää nuo ilmanaikaiset paskanpuhumiset, ne on vaan sun mielipiteitä, eikä niillä herran huonetta rakenneta.

• Aritta

Vaikka kaikki ei ihan samaa mieltä olekaan. :-)

• arjuuna
        Aritta kirjoitti:

Vaikka kaikki ei ihan samaa mieltä olekaan. :-)

Rakkaudella ja hyvällä ei ole vastakohtaa, jos paha on hyvän vastakohta, niin silloin hyväkin on pahaa.
        Näin maailmassa tapahtuu,sillä kaikki pahan tehdään hyvän nimissä, niin,että pahantekijä hakee aina oikeutuksen tekemälleen pahalle.
        ei hän muuten voisi sitä tehdä.
        Nähkää mitä maailmassa tapahtuu

• bolgrad**
        55555555 kirjoitti:

Eiköhän sun olisi aika heittää nuo ilmanaikaiset paskanpuhumiset, ne on vaan sun mielipiteitä, eikä niillä herran huonetta rakenneta.

"Hyvät ystävät, sanokaa kaikille toisinajattelijoille, että he puhuu PASKAA! ovat tyhmiä ämmiä, horoja ym.!!!!"
        - Niin Jeesus sanoi.

• NNiko_86

Samanlaista tapahtumut myös minulle. Lapsena olin kerran unen ja valveensekaisessa tilassa, kunnes yhtäkkiä tunsin halvaantuvani ja tuntui kun olisin jollain tavalla ikäänkuin "vajonnut" alaspäin kieppuen edestakaisin. Tämän jälkeen kuulin erittäin aggressiviseen äänen sananmukaisesti tunkeutuvan pääni sisään ja huutavan nimeäni todella lujaa useen otteeseen. En ehtinyt enempää kokea kun väkisin yritin ja kiskaisin itseni ylös. Olin järkyttynyt enkä pystynyt nukkumaan enään tuona yönä, sillä heti kun ummistin silmäni tunsin melkein välittömästi tuon vajoavan tunteen ja säikähdin hereile. Tapaus jäi mieleen pitkäksi aikaa, kunnes unohtui vuosien varrella.

Ja nyt, muutama vuosi sitten koin yllätyksekseni uudelleen saman tyylisen kokemuksen. Näin "unta" että istuin sänkyni vieressä jokin esine kädessä. Yhtäkkiä halvaannuin ja lysähdin lattialle kykenemättä kontrolloimaan kehoani lainkaan. Tunsin jälleen vajoavani, ja tällä kertaa päähäni tunkeutuva ääni huuti "KAIVA!" (?) useen otteeseen erittäin aggressiivisella ja hyökkäävällä äänellä. Sain vaivoin suustani yhden ynähdyksen, ja heti tämän jälkeen "olento" kaikkosi luotani, ja kykenin jälleen liikkumaan ja heräsin. Luulin olevani lattialla kuten "unessani", mutta havaitsin olevani sängylläni selällään.

Erittäin hämäriä kokemuksia, jotka on mietityttänyt paljon. Mutta veikkaisin tuota unihalvausta selitykseksi.

• NNiko_86

Samanlaista tapahtumut myös minulle. Lapsena olin kerran unen ja valveensekaisessa tilassa, kunnes yhtäkkiä tunsin halvaantuvani ja tuntui kun olisin jollain tavalla ikäänkuin "vajonnut" alaspäin kieppuen edestakaisin. Tämän jälkeen kuulin erittäin aggressiviseen äänen sananmukaisesti tunkeutuvan pääni sisään ja huutavan nimeäni todella lujaa useen otteeseen. En ehtinyt enempää kokea kun väkisin yritin ja kiskaisin itseni ylös. Olin järkyttynyt enkä pystynyt nukkumaan enään tuona yönä, sillä heti kun ummistin silmäni tunsin melkein välittömästi tuon vajoavan tunteen ja säikähdin hereile. Tapaus jäi mieleen pitkäksi aikaa, kunnes unohtui vuosien varrella.

Ja nyt, muutama vuosi sitten koin yllätyksekseni uudelleen saman tyylisen kokemuksen. Näin "unta" että istuin sänkyni vieressä jokin esine kädessä. Yhtäkkiä halvaannuin ja lysähdin lattialle kykenemättä kontrolloimaan kehoani lainkaan. Tunsin jälleen vajoavani, ja tällä kertaa päähäni tunkeutuva ääni huuti "KAIVA!" (?) useen otteeseen erittäin aggressiivisella ja hyökkäävällä äänellä. Sain vaivoin suustani yhden ynähdyksen, ja heti tämän jälkeen "olento" kaikkosi luotani, ja kykenin jälleen liikkumaan ja heräsin. Luulin olevani lattialla kuten "unessani", mutta havaitsin olevani sängylläni selällään.

Erittäin hämäriä kokemuksia, jotka on mietityttänyt paljon. Mutta veikkaisin tuota unihalvausta selitykseksi.

• Rozanna
        NNiko_86 kirjoitti:

Kuten joku jo aiemmin mainitsi kyseessä selvä unihalvaus. Todellisuudentaju hämärtyy vaikka "uni" tuntuukin hyvin aidolta.

• ''bolgrad

En lukenut, mitä sinulle jo vastattiin, mutta itse kiinitin huomiotani siihen, että joku hahmo ns. henkiolento sanoo, että kuoleman jälkeen ei ole mitään ja kuitenkin HÄN ON. Eli silloin henkiä on... tai sitten häntäkään ei ole.

• Viri

Ajakaa se ulos: Jeesuksen Krituksen, Nasaretilaisen nimessä. ULOS TÄÄLTÄ JA HETI; ÄLÄKÄ PALAJA.

• Samanlaista muuten
    • päivällä, yöllä.

Suomessa kummittele??
      Ei tapahdu unessa vaan joka päiväisessä elämässä.

• sunnyriver

No, ei tuo ainakaan Jumalan sanansaattaja ollut.
      Olen itse pari kertaa vastaavasti nähnyt enkelin,
      joka on tuonut sanoman.
      Hänestä kuitenkin huokui hyvin suuri rakkaus ja lämpö,
      Jumalallinen arvovalta ja kirkkaus.
      Samoin Jumalan enkeli ei koskaan suhtaudu kehenkään halveksivasti,
      sillä hän ei enää syntiä tee.
      Sanomakin oli Raaamatun vastainen.
      Meidän henkemme elää ikuisesti, me taas päätämme itse paikan,
      missä iäisyytemme vietämme.
      Eli parempi unohtaa moinen sielunvihollisen pelottelu!

• Panicci

Kokemaasi kutsutaan unihalvaukseksi, siitä kärsin itsekkin. Ärsyttävää, ja sitä vissii illalla ruuan ahmiminen aiheuttaa.

• Westsider

Seisoin jalkakäytävällä kahden suojelusenkelini kanssa. Katselimme kuinka kansaa meni ajoradalla,
        neljä rinnakkain. Heitä tuli oikealta ja meni alaspäin vasemmalle loppumattomana joukkona.
        Joukon keskellä oli paksu laivaköysi, johon jokainen oli sidottu ohuemmalla köydellä.

Kun kysyin, Mihin heitä viedään? vastaus oli: "Heitä viedään teuraaksi" Sen kuultuani kahistuin ja
        kysyin nyt: "mihin"? Tuli vastaus he hoippuvat surmapaikalle" Kauhistuin vielä enemmän ja heräsin.
        Nousin ylös ja Hengen johtamana kävelin toiseen huoneeseen, jossa avasin suljetun Raamatun ja silmiini osui teksti: "Pysäytä ne, joita teuraaksi viedään, Heidät jotka surmapaikalle hoippuvat"(Sananlaskut 24:11)

• KK
        Westsider kirjoitti:

Seisoin jalkakäytävällä kahden suojelusenkelini kanssa. Katselimme kuinka kansaa meni ajoradalla,
        neljä rinnakkain. Heitä tuli oikealta ja meni alaspäin vasemmalle loppumattomana joukkona.
        Joukon keskellä oli paksu laivaköysi, johon jokainen oli sidottu ohuemmalla köydellä.

Kun kysyin, Mihin heitä viedään? vastaus oli: "Heitä viedään teuraaksi" Sen kuultuani kahistuin ja
        kysyin nyt: "mihin"? Tuli vastaus he hoippuvat surmapaikalle" Kauhistuin vielä enemmän ja heräsin.
        Nousin ylös ja Hengen johtamana kävelin toiseen huoneeseen, jossa avasin suljetun Raamatun ja silmiini osui teksti: "Pysäytä ne, joita teuraaksi viedään, Heidät jotka surmapaikalle hoippuvat"(Sananlaskut 24:11)

Siinä on tehtävää kaikille uskoville.

• Westsider
        KK kirjoitti:

Siinä on tehtävää kaikille uskoville.

minulle: "Pysy liki näitä, mutta älä liity heihin, vaan auta heitä vapaaksi köysistä".

• 7+12

Minun sänkyni vieressä seisoi pienehkö nainen. Hän varoitti joten pystyin estämään murhenäytlmän. Toisella kerralla hän ilmoitti että minu vihannut henkilö on kuollut, ilmestyi juuri hänen kuoliaikanaan.
      Olen muutaman kerran nähnyt erttäin todentuntuista valveunta äskettäin edesmenneestä rakkaastani

• mullapula
    • kokija

Kirjoitusta voi tulkita lucid-unen, valveunen tai unihalvauksen näkökulmasta. Lucid-uni sekoitetaan joskus valveuneen ja se puolestaan joskus unihalvaukseen. Sitten on vielä uskonnollis-myyttiset näkökulmat.

Jos kirjoittaja oli mennyt normaalisti nukkumaan ja herännyt unessa tietoiseksi siitä, että näkee parhaillaan unta, pystyen liikkumaan unimaailmassa ja kontrolloimaan itseään, niin kyseessä oli mielestäni selko- eli lucid-uni.

Se voi olla ihmisen Varjo, kuuluu psykoanalyysin teoriaan, jonka arvot ilmenevät monesti täysin vastakkaisena ihmisen nykyisille arvoille. Mistä tällainen psykologinen Varjo on syntynyt, sitä psykka ei osaa varmasti kertoa.

Paratiedon näkökulma sanoo, että se on syntynyt aiempien elämien aikana, se on ihminen itse jossain muinaisessa elämässään. Tämä varjoihminen on jäänyt jostain syystä eloon, luonnonjärjestys sen deletoisi normaalisti kuljeksimasta. Varjoa ihminen ei voi paeta, vaikka olisi kuinka voimakas, vaan se voidaan sulauttaa itseen. Silloin sen psyykkinen voima häviää. Kokemuksen varjosta sai mm. Milarepa kirjoitusten mukaan. Hän ei voinut sille mitään, vaikka kaikille muille otuksille hän mainiosti pärjäsi. Kun hän oivalsi sen olevan itseään, niin hän pystyi sen hyväksymään. Tällöin mustat kummitukset hävisivät.

Kaikilla ihmisillä ei ole kuitenkaan mitään sitkeää psykologista Varjoa pyrkimässä kontaktiin, tuskin puolillakaan (oma näkemys).

• kokija

" Olin kuin halvaantunut, en voinut liikkua tai puhua, koko vartaloni oli kuin krampissa ja jännittynyt. "

Tämän mukaan se oli unihalvaus. Unihalvauksen syytä ei ole vielä selvitetty, se kuuluu ns. näennäisselityksiin. Tarjottu varjoteoriaa erääksi selitykseksi.

• Westsider

"Yliluonnollinen käsky?

• kokija
        Westsider kirjoitti:

"Yliluonnollinen käsky?

Jos henkilö on ollut unessa, se on uni. Jos henkilö on ollut valveilla, se on visio. Vaikka ne joskus kertoisivatkin muustakin kuin visionääristä itsestään, niiden avulla voi katsella paljolti visionäärin sielun tilaa. Näkijä värittää sanomaansa tahtomattaan persoonan linssin kautta asiaa katsellessaan. Voi noissa "yliluonnollisissa" joskus jotain sanomaa olla. Kaikki on kuitenkin pohjimmaltaan luonnollista, koska maailmamme ja psyykemme toimivat luonnonlakien mukaan.

• KattiNainen

Kyllä,olet oikeassa.Samaa mieheni selitti

• kuolematon sielu

ei ole sielu tai vastaavaa ja kuitenkin tuop kummitus oli olemassa....

• Kaikki kauhua ja pelkoa aihauttavat hahmot yms ovat saatanasta, mutta Jumala vaikuttaa päinvastaista ja tahtoo pelastaa ja uudestisynnyttää jokaisen ja ottaa lapsekseen.
      Tässä linkissä on julistusta jonka kautta voit pelastua.
      http://www.kolumbus.fi/pentti.toikkanen

• Jyrki suomen tuho

Kohtasit demonin.Minulle niitä tuli ensin yksi,sitten niitä tuli 7.Tuo kaikki kertomuksessa jossa tunsit pahuuden läsnäolon on normaalitunne demonin ollessa lähellä.Minut pelasti tilanteesta se että huusin avuksi Jumalaa,jolloin nämä demonit katosivat.Olivat aivan selvästi näkyvissä kaikki.Ensimmäisenä tulleen demonin viesti oli ."Älä rukoile Jumalaa rukoile saatanaa" Tarkalleen noin se minulle sanoi vuoteeni päädyssä.Jo silloin kun näin sen tulevan kuulin kuin sisäisen äänen sanovan ,että "Tämä henkilö on syypää kaikkiin elämässäsi kokemiin vaikeuksiin".En kerro aivan kaikkea,sillä tarinasta tulisi pitkä,mutta opetus oli siinä,että omin voimin ei näitä saa karkoitettua,ainoastaan Jeesuksen Kristuksen nimessä on voimaa,ihmisessä sitä ei ole,joten tuo neuvo jonka joku antoi ,että käske sen poistua on tuhoisa ylpeydestä kumpuava ja täysin väärä.

• Wilho Rötkö

Pikkupoikana pelkäsin pimeää,ja nukahtaminen oli vaikeaa koska pelotti.Jos olisin silloin näitä juttuja lueskellut en olisi nukkunut vuoteen.Kerran sitten valveilla ollessani yöllä aloin kuulla outoa surinaa,se pelotti ja huusin avuksi Jeesusta jolloin surina lakkasi,tai en huutanut ääneen vaan ajattelin,sillä meillä piti nukkua hiljaa.Oli hyväkin näky silloin kun yhtenä yönä unessa näin sanoinkuvaamattoman kauniita värejä kuin kukkatarhaa,sillä kukkia näinkin ja puutarhan joka oli uskomaton,ja olo oli turvallinen ja hyvä.Sinne olisin tahtonut jäädä.Tämmöistä lapsena koettua.Elämäni on muutoin ollut pelkkää vastoinkäymistä.Rukoillut olen mutta en ole saanut vastauksia.Olen varmaankin jonkunmoinen luuseri,jota Jumalakin halveksii ja pitää pilkkanaan.No minkäs sille voin,kunhan jotenkin jaksaisi kipujenkin kanssa elellä tämä elämä loppuun,pelastusvarmuutta en ole koskaan saanut,joten luuserin lopun varmaan saankin,mutten sano missä,sillä kadotustuomiota en tahdo lausua edes itselleni.Jotenkin olen vain antamassa elämässä periksi,ja hengellisessäkin mielessä on jo toivo hiipunut.

• izumi1

Mikä on loppu? Ruumiin kuolema on toistuva uudistuminen kunnes se ei enää synny uudelleen. Hengellä ei ole loppua- sillä on vain vahvistuminen. Hengellä on vain yksi suunta, se on siis hengen vahvistuminen pahan edessä.

• Wilho Rötkö

Jos elämän joutuisi aina vain uudelleen elämään se olisi pahempaa kuin helvetti.Jos en uskoisi ikuiseen kadotukseen,olotilaan helvetissä,olisin päättänyt päiväni jo teininä.

• izumi1

Elämä eletään uudelleen ja uudelleen, että opittaisiin kokemusten avulla. Aineellinen maailma muostaa näyttämön jossa kokemukset koetaan.

• izumi 1

Elämä eletään uudelleen ja uudelleen, että opittaisiin kokemusten avulla. Aineellinen maailma muodostaa näyttämön jossa kokemukset koetaan.

• izumi 1

Vaikka elämällä ei olisikaan mitään tarkoitusta niin eikö kuitenkin olisi parasta elää elämäänsä kunnioittaen itseään ja toisia.
      Mielestäni on itsekästä ja teennäisä elää palkkkion ja kiitoksen toivossa.

• Wilho Rötkö

Niin minustakin on itsekästä elää palkkion toivossa.Siksipä uskovat joutuukin käymään läpi erämaat jotta heidän uskoaan koeteltaisiin.Syyllisyys on myös paha este ja tuhoaakin uskonelämää ja elämää muutoinkin.Aiheuttaa myös muitakin kielteisiä tunteita aina ja aina jatkuessaan kuten katkeruutta,vihaa,epäuskoa,kyynisyyttä.Kaikki eivät saa pelastusvarmuutta.Jos, niin helvettiin joutuisi vain vähän ihmisiä jotka ovat Kristuksen vastaanottaneet.Uskon että on määrätty luku jotka pelastuu,ja itse en päässyt tuohon joukkoon mukaan,sillä en ole valittu.Luvuista on viitteitä raamatussa.On marttyyrien luku esimerkiksi.Tosiasia on kuitenkin ja sen olen myös nähnyt uskonelämässä olleena noin 20 vuotta(en nykyään) että selvästi ei kaikkien edes tahdota pelastuvan,sillä nämä valitut saavat kaiken siunauksen,joskus jopa niinkin paljon,että ylpistyvät ja alkavat menestysteologeiksi.Sitten on joukko,kuten vammaiset esim infaliidit,jota ei haluta seurakuntiin ja he joutuvat outoon helteeseen ja seurakunnan juoruämmien silmätikuiksi,myös muunlaista vainoa kuten sairautta,köyhyyttä epäonnea,kovia kipuja,lopulta masennusta ja monet sitten luovuttaa.Ajatus heille herää,että jos en kelpaa ei sitten väkisin.Jumala ei todellakaan kohtele sisäänpyrkijöitä reilusti eikä tasarvoisesti.Joitakin hän kiusaa jatkuvasti pitäen tätä kuin saastana.Nämä hyljityt myös joutuvat jatkuvasti kuulemaan todistuksia miten Herra on jotakuta siunannut,ja näkemään miten vieressä oleva,vasta uskoontullut saa kaiken sen mitä itse ei koskaan saanut.Pian he joutuvat näiden juuri uskoontulleiden vainoamiksi koska eivät juokse kerskumassa kaikkien edessä erikoisasemistaan.Tunnen monia jotka ovat uudistuneet uskossa vasta erottuaan näistä kirotuista seurakunnista joissa ei Jumala asu eikä häntä voi löytää.Tunnen myös sellaisia jotka surmasivat itsensä joutuessaan seurakunnissaan julmien panettelijoiden ja valehtelevien juoruämmien silmätikuksi.Kouvolan vapaakirkon Kaarinalla Ahdinkadulla on tunnollaan jos hänellä edes omaatuntoa on, jo monta uhria sekä hänen joukkiollaan jonka ainoa tehtävä oli ja on kiusata kanssapalvelijoita,väsyttää nämä ja saada heidät eroamaan..

• tuohitorvi1

Kouvolan vapaakirkossa Ahdinkadulla on 14 henkivaltaa,jotka vaikuttavat 14 ihmisessä siellä aiheuttaen nämä sisäiset vainot.Henkien erottamislahjalla oleva kristitty huomaakin heti näiden demonihenkien läsnäolon,ja jo sisääntullessaan tuntee kuin raskas taakka laskettaisiin hartioille ja olonsa muutoinkin äärimmäisen epämukavaksi.Heidän seurakunnan johto kuten vanhemmisto ovat tietoisia näistä vainoajista mutta eivät tee asian eteen yhtään mitään,ja se on minua eniten kummastuttanut.Kannattaa muistaa sekin,että ei voi yleistää sitä,että kaikissa muissakin vapaan suunnan seurakunnissa olisi samoin,sillä niinhän ei ole.Kristittyä ei kuitenkaan ole uskoontultuaan tarkoitettu joutumaan jossain seurakunnassa ollessaan demonisen vainon kohteeksi,vaan menkää ulos niistä rakennuksista ja tehkää sitä mikä hyvää on,ja se tehkää Kristuksen kunniaksi ilman palkkion toivoa..Kun näin teette joudutte vainotuksi demonihenkien valtaamien kuten Kaarina V: ryhmän kautta,mutta kuka on käskenyt teitä istumaan mokoman maallistuneen ja perinnäissääntöisen kirkon kokouksissa tekemättä mitään muuta,kirkkoko teidät muka pelastaa?Jumalan valtakuntaan ei sisälle mene yksikään muutoin kuin Jeesuksen Kristuksen kautta.uskomalla Häneen ja tekemällä parannusta syntielämästään,jossa auttajana toimii Jumalan Pyhä Henki joka myös ohjaa ,lohduttaa ja antaa viisautta,vaikuttaen parannusta sekä myös tekoja.Ei omin voimin vaan hengessä. ja kaiken Jeesuksen kristuksen kunniaksi.Pyhittyneet kristityt ovatkin luopuneet kaikesta omasta eikä yksikään heistä voisi vainota ketään kanssapalvelijaansa,sellainen äärimmäisen paha teko olisi heille täysin mahdotonta,eikä tule edes ajatuksiin.He siunaavat eivät kiroa.

• izumi1

Jokaisen ihmisen monadi on yksilöity Kaikkeuden Luojassa, ja tästä syystä myös jokainen ihminen on tasavertainen ”kilvoittelija”. Meidän on yksilöinä voitettava pilkkaaja ja häpäisijä itsessämme. Vasta kun olemme voittaneet pahan itsessämme, me olemme valmiit palaamaan takaisin Luojamme todelliseen yhteyteen. Täällä pilkkaajan valtakunnassa ollessamme, voimme vain elää paluun toivossa. Kun kerran palaamme olemme silloin vahvoja, emmekä enää anna huiputtajan houkutuksille valtaa itsessämme.
      Tämä maailma sokaisee houkutuksillaan monet himojen alamaisiksi, orjiksi. Totuus kuitenkin on se, että jokainen ihminen vapautuu orjuudestaan, kunhan kärsimykset ovat kasvaneet ensin riittävän suuriksi.

• enne1

Nään vaan joskus enne unia,tai no en edes itse tiedä nähneeni niitä,mutta sitten kun se hetki tapahtuu muistan nähneeni sen joskus ennenkin.

• drusilla93

sama täälä joka ne ovat käynet totten

• tuohitorvi1

Kummituksista puheenollen .En tiedä liittyykö aiheeseen mutta minulla on kaksi kissaa ja olen seurannut miten kolli tuolilla istuessaan useinkin illalla on katsonut eteiseen,aivan kuin näkisi siellä jotain.Sen korvat liikkuu kutenn kissalla liikkuu joka kuuntelee puhetta,ja silmät seuraavat jotakin,itse en näe siellä mitään,en myös kuule.Olen ajatellut että eläimillä on herkemmät aistit myös hengellisessä mielessä,ja he kuulevat asioita ja näkevät joita ihminen ei havaitse.Joskus kissa katsoo eteiseen ja kehrää kuin olisi hyväkin ystävä näköpiirissä.Olen joskus asiasta kertonut koiran tai kissan omistajille,ja sanoivat että heidänkin eläimet tekee samaa.

• jarkko8

Hei! Sinun huoneessasi vieraili henki (spirit). Näitä seurasi Luciferia miljardimääriä ja ovat kanssamme.

Vastustavat Jumalan pelastussuunnitelmaa ja sitä että sinun henkesi eli ennenkuin synnyit ruumiseen ja kun kuolet henkesi siirtyy henkimaailmaan (taivas, tai "vankila") kunnes ottaa uudelleen ruumiin ylösnousemusessa. Kaikki oppi, muistot ja luonne säilyy.

Nämä henget, joilla on mustat vaatteet, tuovat sanomia jotka ovat valheellisia. Imitoivat edesmenneitä, sanelevat "jumalallisia" kirjoja, aiheuttavat mielisairauksia, auttavat ennustajia, vääristävät uskontoja , vievät syntiin, palvelevat kyllä monia jotka palvelevat heitä. Saattavat auttaa maallisten rikkauksien hankinnassa,lottonumeroasioissa ja vaikka missa.

Niitä ei tarvitse pelätä, jos yrittä pitää 10 käskyä, ja rukoilee Isää Pojan nimessä ja pyytää että paha pysyy poissa niin eiköhön pärjää hyvin.

On jokin syy että nämä lähestyvät sinua. Sinä etsit jotain tai olet ehkä ennalta asetettu johonkin-pohdi avoimin mielin sitä. Moni saa elää täällä tavallista "nukkuvaa" elämää ilman että nämä häiritsetävät.

Elohim, Jumala, Taivaan Isä on henkesi Isä. JHVH Jeesus Kristus on vapahtajasi, Jumalan poika. Nämä henget eivät koskaan saa ruumista sillä seurasivat Luciferia suuressa neuvonpidossa. Yrittävät saada meidät tuntemaan itsemme surkeilta ja olemaan edistymättä.

Tsempiä!

• yksinkertaista

ihmisellä ei ole siulua.
        Ihmisessä on ihmisen henki, jossa on kaikki ruuminosa ja mm muisti.
        Se on kietoutunut fyysiseen ruumiseen. Yhdessä muodostaa elävän kokonaisuuden nyt ja uudelleen ylösnousemuksen jälkeen. Henki Ruumis=Sielu.
        Henkikin on ainetta, joustavampaa, kirkkaampaa ja hienompaa kuin tämä jonka tunnemme. (tiede tuntee sen nimella antimateria, pimeä aina).
        Henki otti ruumiin kohdusta ja jättää sen kuolemassa.
        Nuo pahat henget eivät koskaan, ainakaan täällä saa ruumiita, eivät näin ole kuolleiden henkiä. Kuolleiden henget ovat tiloissa joista harvoin laillisesti kommunikoivat kuolevaistan kanssa, välillä niinkin, erityisesti juuri kuoleman jälkeen.

• tuohitorvi1

Mielenkiinnolla luin näitä kirjoituksia ja jarkko8 vastausta.Vaikea on kyllä tietää mitä kissa näkee eteisessäni kun taas eilenkin sinne uteliaana tuijotteli.Varmaan on totta että ihmisten luona,myös ei uskovien kuin uskovienkin yhtälailla vierailee niin hyviä kuin langenneita enkeleitä.Vuosia sitten kohtasin harmikseni langenneita ja ilman Jumalan armoa ja suojelua olisin ehkä kuollut,ja sitä tilannetta en tahdo toiste kokea.Vaikka nämä vierailijat eivät olleet sarvipäisiä ja siivellisiä hirviöitä,heistä hehkuva pahuus oli järkyttävää.Hyvä opetus se kuitenkin oli jota en unohda joten tällä oli selvästikin tarkoituksensa.En ole rukoillut että Jumala lähettäisi enkeleitä luokseni,enkä tahdokaan sillä viime kohtaamisen jälkeisen muiston takia voisin järkyttyä liikaa ja kuolla kupsahtaa jo silkasta pelosta vaikka tulija olisi ystävällinen taivaan enkeli.

• Oujea!

Kokemuspohjainen juttu enkä lauo sontaa; ihmiset, oli kaverini tai tuntematon henkilö, heittävät mulle välillä ihan ihmeellisyyksiä. Mietinkin että puhuuko joku heidän välityksellään mulle.

Esimerkiksi kesällä bussissa istui 3 noin viisivuotiasta lasta. Äidit tms edessä. Keskimmäinen lapsi oli ilmeisesti näiden kahden skidin aiempi tuttu, koska molemmat reunimmaiset halusivat istua tämän viereen kun he tulivat linja-autoon.
      Nooh. Olin jäämässä kyydistä. Seisoin bussin keskellä ja pidin tangosta kii. Juuri kun bussi oli pysähtymässä niin tunsin jonkun tuijotuksen. Vilkasin lapsiin. Keskimmäinen jannu katsoi mua vakavannäköisenä silmiin ja sanoi hitaasti: "Ei.. kannata.. tappaa..". Jatkaen katsekontaktia. Äidit hiljenivät ja kääntyivät ihmettelemään poikaa. Kävelin ulos ja hymyilin takaisin.

Aika usein myös kaverini puhuvat omituisuuksia. Ihan yhtäkkiä. Sitten saatan kertoa hetken päästä että mitä sä äsken selostit. Eikä ne ole kuulevinaankaan tai noteeraa. Nykyään annan mennä ohi korvien ja myötäilen takasin. Tiedä mitä ttuilua saattaisi myös olla. Tiedä nyt.

Eräs kaverini oikein suuttui kun toistin koko helahoidon mitä se oli sepostanut. Nimittäin se jauhoi schaibaa, ja halusin nähdä miten hän itse reagoi tällaisen tekstin kuuntelemiseen. Keskeytti mut (ei kuulu hänen tyyliinsä) ja alkoi öykätä, etten toistaisi hänen puheitaan. Ihan urpoa.

Puskista heitetty, mutta mietin voiko tuo liittyä johonkin ajatuksenlukuun? Jos kuulenkin heidän ajatustaan. Se selittäisi meinaa monta tapausta.

Tota on jatkunut vasta öbaut vuoden. Kävin huvikseen psykologisissa testeissä. Kaikki ok. Meinaa että olenko skitso. Tiedän aivan varmasti muutenkin etten ole. Silti kuulen puhetta jota muut eivät kuule, tai ole sinä hetkellä muita kuuntelijoita.

Maailma muuttuu.. Jos sitä oppisi vaikka lentämään tai luomaan tulta. Se se ois nastaa.

• Tuttua täälläkin

Oikea selitys on viestisi toisessa virkkeessä.

Paras vaan totutella asiaan. Muista rakastaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      116
      1958
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      154
      1422
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1327
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1088
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      134
      1031
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      956
    7. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      857
    8. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      854
    9. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      842
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      801
    Aihe