Puhujienkin mukaan pitäisi olla hedelmällinen, lisääntyä ja täyttää maa.
Syön pillereitä, joiden seurauksena on tunnettu ja laajalti dokumentoitu sivuvaikutus eli impotenssi. Impotenssi ehkäisee tunnetulla tavalla raskauksia.
Teenkö siis syntiä syödessäni kyseisiä pillereitä?
Syön pillereitä, joiden seurauksena on tunnettu ja laajalti dokumentoitu sivuvaikutus eli impotenssi. Impotenssi ehkäisee tunnetulla tavalla raskauksia.
Teenkö siis syntiä syödessäni kyseisiä pillereitä?
Vastaukset 23
Vanhimmat
Sinun ei tarvitse lisääntyä.
Sinullahan on kaksi selkeää vaihtoehtoa: a) popsia painelääkkeitä ja olla kyvytön hedelmöittämään ja b) jättää lääkkeet ottamatta ja kuolla vaikka aivoinfarktiin. Jälkimmäisessä tapauksessakaan sinusta ei ole siittäjäksi. Mieti asiaa tältä pohjalta sotkematta kovin paljoa syntiä asiaan.
Ei minusta impotenssi mikään synti ole, vaikka käykin raskauden ehkäisystä paremmin kuin vaimoväen frigiditeetti. Kiusallisena vaivana minä sitä ennemmin pitäisin.
Mopittajaseriffi voi olla asiasta eri mieltä, kun näyttää poistaneen asiasta käydyn samanlaisen keskustelun.
Mitäs mieltä muuten olette bussipysäkkien mainoksista, joissa lääketehdas Pfizer kauppaa erektion paluuta?
Minusta koko juliste on mitäänsanomaton: paljon pinta-alaa tuhlattu siihen, ettei sanota mitään. Joku ennen-jälkeen -kuvaparikin puhuttelisi paremmin.
SATAVARMASTI FEIKKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Feikkaa vaan vapaasti, jos se Sinua yhtään auttaa taivastiellä.
Hyvä, että meillä on taas keskustelussa feikkiasiantuntija! Mitäpä sanot minun tapauksestani:
jouduin lopettamaan Selokenin syönnin jo muutamassa viikossa, kun sain toiset luvatut sivuvaikutukset eli painajaiset - vaihdettiin Cozaariin, jonka sivuvaikutukseksi luvattiin 'erektiohäiriöt'.
Arvaa huviksesi seisooko koko ajan vai onko seisomatta! Meilläkin siis ehkäistään. Tosin ilman synnintuskaa siitä asiasta.
Tunnetko housuissasi pakottavan? Ei taida tämä palsta sitten olla sinulle.
Minusta syntiä tekevät pillerit, joilla on tuollaisia vaikutuksia. Ei aina pidä syyllistää ihmisiä!
Pikemminkin frigiditeetti on syntiä kuin impotenssi. Edellinen on useimmiten mielihaluista johtuvaa.
Voitaisiinko ajatella, etta niin impotenssi kuin frigiditeetti ovat seurausta synnistä, joko nimellisestä tai numeroidusta?
Onko vl-näkemyksen mukaan väärin syödä potenssia parantavia lääkkeitä? Siis terveen ihmisen, joka pystyy alle minuutissa saattamaan annoksensa sinne, minne se lisääntymisteorioiden mukaan kuuluukin. Puoli tuntia tuntuu jotenkin pelkältä lihan himon tyydyttämiseltä ja huvittelulta.
Potenssilääke on yhtä paha asia niin terveelle kuin impotentille. Siinä puututaan elämään ja elimeen samalla tavoin synnillisesti kuin ehkäisyssäkin.
Pitää muistaa, että tehokas eli tuloksellinen naiminen ei ole miehellä pelkästään potenssista kiinni. Tehokas siementuotanto on myös tarpeen. Ja siementen perilleuittamiseksi pitää eturauhasenkin olla kunnossa.
Kai sitä muutkin merkit synnillistetään ja puolet terveyskauppojen tuotteista. Jälkimmäiset varmuuden vuoksi.
Nytpä onkin haastava pillerimerkki keksinyt oivan markkinointikeinon: rahat takaisin, jos ei seiso!
Kuinkahan moni siitoskykynsä menettänyt vl-veli nyt houkutellaankaan kokeilemaan?
Ei lekurisi määrännyt sinulle toisia pillereitä edellisten sivuvaikutusten poistoon?
Pyydä lekuriltasi seuraavalla tapaamisella kiimaa lisääviä pillereitä, niin ei tartte turhia murehtia.
Kysymykseesi en osaa vastata mut mä en tykänny potenssilaskuista skolessa.
Taisit lintsata koulusta, kun olet jäänyt siihen käsitykseen, että siellä vain laskettiin potenssia. Kyllä potenssi(i)n korotuskin kuuluu asiaan.
Johan on epäasiallista keskustelua. Kukaan
joka tässä keskustelussa nyt on mukana ollut
ei tiedä potenssin puutteesta taikka mihin
sitä tarvitaan. Vittu on tehty naitavaksi
ja kyrpä sitä varten että sillä naidaan.
Jos tämä ei toimi ilman lääkkeitä niin lääkitään
ihmistä muitakin syistä onko tämä väärin.
Saakos noilla värkeillä kusta lainkaan? Minä ainaskin teen sitä useammin kuin nain...