Mitä mieltä olette siitä että pitäisiko Knights of the Old Republic -sarjaa jatkaa uudella osalla?
Tai onko kellään tietoa onko sellaista suunnitteilla tai rakenteilla?
Minusta ainakin sarjaa pitäisi jatkaa koska onhan aiemmat pelit sen verran loistavia.
KotOR 3..??
18
1821
Vastaukset
- Real Jedi
Varmasti pitäisi. Mahtava peli!! Vaikken kakkosta ole pelannutkaan, ykkönenkin oli jo niin huippu että todellakin toivoisin uuden osan ilmestyvän. Siitä tosin en tiedä mitään, mahtaako sitä ilmestyä...
- Darth Xydanus
...Vauhdilla ostamaan!!!
- Darth Xydanus
Taisin joskus lukea jostain että Kotor3 olisi tulossa jossain vaiheessa...Jedi Knight- sarja kaipaisi myös uutta osaa...
- tietääkseni
Tietääkseni ne harkitsevat jo uuden tekemistä (siis eivät ole vielä aloittaneet todenteolla)
Entiset kotorit olivat vähän niin jä näin.... - ShunaFey
Jepujee, tässäpä yks kotor-addikti informoi...
Puolalaisessa pelilehdessä oli haastattelu obsidianin tyypistä joka oli käsikirjoittamassa 3 osan juonta. sijoittuu outer rimmiin.
Kun pelää 3 kertaa kotor2 ns.täydellisesti läpi, ja vikku pelikerralla sulla on korkea intelligence ja kaikki kamut jedejä, ni eiköhän Darth Trayalta tule vähän sen semmosta infoa et 3 olisi tulossa.
ja kun pelaa 3läpi flyboy Attoni lätisee lopussa tooiveistaan päästä kolmanteen osaan...
veikkaan pariavuotta kolmoseen jos ollaan vasta käsikirjoitus vaiheessa.
But i´ll be waitiiiing.....
- Darth Peksa
Kotorit kusee sellasia pelejä ei pelata.
- Darth Xydanus
No älä sitten pelaa...Paljosta kyllä jäät paitsi...
- Lomax_
Totta kai. Kaks ensimmäistä osaa koukutti ihan kympillä, ja samaa fiilistä kaipaa uudestaan :D Kunhan nyt vaan eivät toistaisi kaikkia KotorII:n mokia (kuollut Korriban, ontolla tavalla loppuva tarina jne.). Mielellään voisi myös tekijätiimi vaihtua... paras olisi, jos BioWare tekisi KotorIII:n.
- Sith Bodyguard
Lueskelin vähän sieltä täälät kaikenlaista ja löysin sivun joka tiedotti että Kotor 3 tulee
Xbox 360 Sitten kun se julkastaan Myös Pc:lle se on tulossa...
Kannatan kaikkia Kotor Pelejä toiseksi eniten Halon Jälkeen tietenki..
Mutta hyvin moni on avustanut ja kannustanut tekemään kolmosversiota...
Sitä tässä innolla odotankin että saa saa vihdoinki selville mitä tapahtui tai mikä oli
Darth Revan:in ja Jedi Exile kohtalo.En voi malttaa odottaa kun se tulee....
Kotor is the best game on Earth.WOOT :)- ShunaFey
KERRANKIN JOKU PÄÄSTELEE SUUSTAAN ASIAA!!!:)))
Voima kanssassi...
p.s muista huoltaa valomiekkojasi että ne ovat terässä kun sithiäiset tulevat;P
- Darth Teme
Kuulemma kotor3 voi rakentaa oman aluksen (ei 100% varma) toivoisin että peliin vaikuttaisi Revan ja Exile aika paljon. Planeetat voisi olla minun puolestani kaikille tuttuja. Yksi ihanimmista juduista voisi olla mahdollisuus sammuttaa toinen puoli kaksipuoleisesta valomiekasta. Bastila ja Karth voisi myös esiintyä tässä osassa..
- Darth Teme
Niin ja vielä lisäisin että taisteluliikkeitä saisi olla enemmän.. Ja se vielä että kotor osia tulee vielä paljon x)
- Darth Teme
Darth Teme kirjoitti:
Niin ja vielä lisäisin että taisteluliikkeitä saisi olla enemmän.. Ja se vielä että kotor osia tulee vielä paljon x)
Oho.. Nyt vasta huomasin että viimeisestä viestistä on melkein vuosi xD eli tuskin kukaan enää näitä lueskelee :P
- ShunaFey
Darth Teme kirjoitti:
Oho.. Nyt vasta huomasin että viimeisestä viestistä on melkein vuosi xD eli tuskin kukaan enää näitä lueskelee :P
Tämä nörtti lukee kaiken kotor3 koskevan informaation:)
- lordmalak94
moro kotor fanit!tuleeko kotor 3?jos tulee ni olis kiva jos siin olis taas dantoiinesta jtn.oon selvinnyt kotor 1 loppuun asti ja oon 2 puolessa valissa.mun mielest korriban oli huono paikka kotor kakkoses.jos joku haluu auttaa mua kotor 2 ni postita aluks tietoo [email protected]
- ShunaFey
lordmalak94 kirjoitti:
moro kotor fanit!tuleeko kotor 3?jos tulee ni olis kiva jos siin olis taas dantoiinesta jtn.oon selvinnyt kotor 1 loppuun asti ja oon 2 puolessa valissa.mun mielest korriban oli huono paikka kotor kakkoses.jos joku haluu auttaa mua kotor 2 ni postita aluks tietoo [email protected]
Tulossa on, pelit- lehti informoi että suunnitteilla on. Veikkaan ensi talvea.
- lordmalak94
ShunaFey kirjoitti:
kiits tiedosta
- lordmalak94
ShunaFey kirjoitti:
tiiätkö mitään mitä siihen tulee?oon oottanu jo kauan.sinäkin oot oottanu jo pari vuotta kai...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113485MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811194Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt213886- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768