KotOR 3..??

Darth Wexi

Mitä mieltä olette siitä että pitäisiko Knights of the Old Republic -sarjaa jatkaa uudella osalla?
Tai onko kellään tietoa onko sellaista suunnitteilla tai rakenteilla?
Minusta ainakin sarjaa pitäisi jatkaa koska onhan aiemmat pelit sen verran loistavia.

18

1780

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Real Jedi

      Varmasti pitäisi. Mahtava peli!! Vaikken kakkosta ole pelannutkaan, ykkönenkin oli jo niin huippu että todellakin toivoisin uuden osan ilmestyvän. Siitä tosin en tiedä mitään, mahtaako sitä ilmestyä...

      • Darth Xydanus

        ...Vauhdilla ostamaan!!!


    • Darth Xydanus

      Taisin joskus lukea jostain että Kotor3 olisi tulossa jossain vaiheessa...Jedi Knight- sarja kaipaisi myös uutta osaa...

      • tietääkseni

        Tietääkseni ne harkitsevat jo uuden tekemistä (siis eivät ole vielä aloittaneet todenteolla)

        Entiset kotorit olivat vähän niin jä näin....


      • ShunaFey

        Jepujee, tässäpä yks kotor-addikti informoi...
        Puolalaisessa pelilehdessä oli haastattelu obsidianin tyypistä joka oli käsikirjoittamassa 3 osan juonta. sijoittuu outer rimmiin.
        Kun pelää 3 kertaa kotor2 ns.täydellisesti läpi, ja vikku pelikerralla sulla on korkea intelligence ja kaikki kamut jedejä, ni eiköhän Darth Trayalta tule vähän sen semmosta infoa et 3 olisi tulossa.
        ja kun pelaa 3läpi flyboy Attoni lätisee lopussa tooiveistaan päästä kolmanteen osaan...
        veikkaan pariavuotta kolmoseen jos ollaan vasta käsikirjoitus vaiheessa.
        But i´ll be waitiiiing.....


    • Darth Peksa

      Kotorit kusee sellasia pelejä ei pelata.

      • Darth Xydanus

        No älä sitten pelaa...Paljosta kyllä jäät paitsi...


    • Lomax_

      Totta kai. Kaks ensimmäistä osaa koukutti ihan kympillä, ja samaa fiilistä kaipaa uudestaan :D Kunhan nyt vaan eivät toistaisi kaikkia KotorII:n mokia (kuollut Korriban, ontolla tavalla loppuva tarina jne.). Mielellään voisi myös tekijätiimi vaihtua... paras olisi, jos BioWare tekisi KotorIII:n.

    • Sith Bodyguard

      Lueskelin vähän sieltä täälät kaikenlaista ja löysin sivun joka tiedotti että Kotor 3 tulee
      Xbox 360 Sitten kun se julkastaan Myös Pc:lle se on tulossa...

      Kannatan kaikkia Kotor Pelejä toiseksi eniten Halon Jälkeen tietenki..
      Mutta hyvin moni on avustanut ja kannustanut tekemään kolmosversiota...

      Sitä tässä innolla odotankin että saa saa vihdoinki selville mitä tapahtui tai mikä oli
      Darth Revan:in ja Jedi Exile kohtalo.En voi malttaa odottaa kun se tulee....

      Kotor is the best game on Earth.WOOT :)

      • ShunaFey

        KERRANKIN JOKU PÄÄSTELEE SUUSTAAN ASIAA!!!:)))
        Voima kanssassi...
        p.s muista huoltaa valomiekkojasi että ne ovat terässä kun sithiäiset tulevat;P


    • Darth Teme

      Kuulemma kotor3 voi rakentaa oman aluksen (ei 100% varma) toivoisin että peliin vaikuttaisi Revan ja Exile aika paljon. Planeetat voisi olla minun puolestani kaikille tuttuja. Yksi ihanimmista juduista voisi olla mahdollisuus sammuttaa toinen puoli kaksipuoleisesta valomiekasta. Bastila ja Karth voisi myös esiintyä tässä osassa..

      • Darth Teme

        Niin ja vielä lisäisin että taisteluliikkeitä saisi olla enemmän.. Ja se vielä että kotor osia tulee vielä paljon x)


      • Darth Teme
        Darth Teme kirjoitti:

        Niin ja vielä lisäisin että taisteluliikkeitä saisi olla enemmän.. Ja se vielä että kotor osia tulee vielä paljon x)

        Oho.. Nyt vasta huomasin että viimeisestä viestistä on melkein vuosi xD eli tuskin kukaan enää näitä lueskelee :P


      • ShunaFey
        Darth Teme kirjoitti:

        Oho.. Nyt vasta huomasin että viimeisestä viestistä on melkein vuosi xD eli tuskin kukaan enää näitä lueskelee :P

        Tämä nörtti lukee kaiken kotor3 koskevan informaation:)


      • lordmalak94

        moro kotor fanit!tuleeko kotor 3?jos tulee ni olis kiva jos siin olis taas dantoiinesta jtn.oon selvinnyt kotor 1 loppuun asti ja oon 2 puolessa valissa.mun mielest korriban oli huono paikka kotor kakkoses.jos joku haluu auttaa mua kotor 2 ni postita aluks tietoo [email protected]


      • ShunaFey
        lordmalak94 kirjoitti:

        moro kotor fanit!tuleeko kotor 3?jos tulee ni olis kiva jos siin olis taas dantoiinesta jtn.oon selvinnyt kotor 1 loppuun asti ja oon 2 puolessa valissa.mun mielest korriban oli huono paikka kotor kakkoses.jos joku haluu auttaa mua kotor 2 ni postita aluks tietoo [email protected]

        Tulossa on, pelit- lehti informoi että suunnitteilla on. Veikkaan ensi talvea.


      • lordmalak94
        ShunaFey kirjoitti:

        Tulossa on, pelit- lehti informoi että suunnitteilla on. Veikkaan ensi talvea.

        kiits tiedosta


      • lordmalak94
        ShunaFey kirjoitti:

        Tulossa on, pelit- lehti informoi että suunnitteilla on. Veikkaan ensi talvea.

        tiiätkö mitään mitä siihen tulee?oon oottanu jo kauan.sinäkin oot oottanu jo pari vuotta kai...


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8326
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe