Mitkä ovat sinun mielestäsi huonoimmat mahdolliset leffat, jonka olet nähnyt?
Entäpä se parhain ja ihanin?
Mun mielestä uskomattoman surkeita on ollu:
- Kubricin Hohto ja muutama muu sen tekele (No niin nyt joku teilaa mut varmalla)
- Kauna, odoton koko leffan ajan että jotain tapahtuisi.
- Aleksander, sama vika ku Kaunassa ja kaiken lisäksi oli vielä ylipitkä.
- Splatterit ja muut teinikökkö kauharit, jotka ei pelota pätkääkään.
- Jotkut Crazy ja teini komediat joissa viljellään lähinnä alapäähuumoria.
Uskomattoman hienoja on:
- Kindom of Heaven ja yleensäkin useimmat historialliset leffat.
- Ghost - näkymätön rakkaus ja muutama muu todella hyvä romanttinen leffa.
- Jotkin hyvät kauhuleffat.
Huonoin ja parhain näkemäsi elokuva (t)
3
392
Vastaukset
- alakulon lehtolapsi
Noh, miun mielestä Sleepy Hollow on yksi parhaimmista elokuvista. Sen jaksaa katsoa kerta toisensa jälkeen;). Lisäksi pidän japanilaisista elokuvista. Kuvat on kauniita ja juoni ihhan ok.
Surkeisiin elokuviin voisin laittaa monta (ja jos vielä muistaisi kaikkien niiden elokuvien nimet) esimerkkeinä voisin kertoa peleistä tehdyt ''kauhutarinat''. Ei niissä ole muuta kuin aivotonta ammuskelua. Heti alkumetreillä tietää mitä tulee tapahtumaan (veri virtaa ja panokset lentää ja zombit hyökkää). Myös suurin osa uusista kauhuelokuvista joutaa romukoppaan.- korma
pääasiassa ovat aivottomia tekeleitä
no surkeita elokuvia kyllä piisaa vaikka muille jakaa.
muutama paskimmista elokuvista on frankesteinit ja dracula leffat.ja sit se haluatko action tähden näyttelemä elokuva..en muista sen nimee mut kuitenki se oli kyl niin surkee et hohhoh..
paras elokuva on kyllä ehottomasti Braindead! siinä on kyllä niin asenne leffa.paras kauhu/musta komedia ja splatter elokuva ettei oo koskaa mitää vastaavaa näkyny.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista987663- 1055532
- 2664738
- 494683
- 663405
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244