niin hullu että olen ollut hullujenhuoneesakin hoidettavana, lieneekö kuuhulluutta sitä en tiedä, mutta hulluuseläkkeellä olen!
Minä
2
424
Vastaukset
- olkoon!
Kun pääsiskin hulluuseläkkeelle. Täällä asun saaressa, ilman vesijohtoa ja sähköä. Silloin pääsee sättäämään, kun aurinko paistaa ja kennoilla virtaa, akutkaan ei pidä varausta. Rahhaa ei ole, työttömäksi eivät ota, kun olen yliopistolla kirjoilla, vaikka olen umpihullu.
Niin hullu olen, että kun eilen join kiljua, niin hakkasin veneen pohjan rikki, etten kaupunkiin lähtisi enää ikinä. Nyt pitää sätistä joku ettiä, että toisi jauhoja tai oottaa jäihin asti.
Eli umpihullu, kun saisi sen hullun-eläkkeen.- vinkki..
Yliopisto-opinnot voi keskeyttää aina vuodeksi kerrallaan, näin pysyy kirjoilla siellä ja saa työttömyyskorvausta.. nimim. kokemusta on.. sen takia ei tartte mielenterveyttään menettää :) Keskeyttämistodistuksen allekirjoitukset saa sumplittua postitsekin, niin ei tartte pitkästä matkasta lähteä niin kuin minä - tai jos muuten ei pääse jos vaikka veneen pohja on rikki.. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038172- 1105723
- 2855134
- 495013
- 763787
- 583011
- 662727
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222528Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292512- 452471