Moi... oliko konsertti upee? ite en päässy ku piti olla koulussa..:( mut oisin halunnu olla..oisko kellään tiedos ei niin hyvin tunnettua osotetta jolla ois hyviä boyssien kuvia, pliis ei pilakuvia kiitos
konsertti...
10
1541
Vastaukset
- ask only
kenellä on koulua sunnuntaina...
- makedonia
ai se oli sunnuntaina? mä olin sit sekasin päivistä... en mä ois sinne kumminkaan päässy :/
- maijamehiläinen
tässä on tosi hyvä linkki:
http://www.backstreetboys.com/
kannattaa käydä katsomassa! :) mäkään en päässyt katsomaan konserttia. Niin ei kellään kai koulua sunnuntaina ole, mutta seuraavana päivänä olis ja konserttiin olis ollut tosi pitkä matka. - !!!
hieno oli! pojat on todella aikuistuneet. biisit vedettiin ihailtavalla taidolla, show oli pelkistetty mutta silti hyvin ytimekäs ja antoisa! harmi ettet päässyt...
Sattuuks joku tietämään et taltioitiinko sitä Bäkkäreiden konserttia? Ja pystyiskö sen näkemään vaikka netissä?
- ett
*** kirjoitti:
Sattuuks joku tietämään et taltioitiinko sitä Bäkkäreiden konserttia? Ja pystyiskö sen näkemään vaikka netissä?
siitä voi tulla jotain video clipejä myöhemmin nettiin, ainahan niitä joku keräilee ;) toivotaan..
- Nimetön
*** kirjoitti:
Kyl se taidettiin taltioida,mut ei kai sitä ainakaan vielä näytetä :(
Olin ite kattomassa sitä keikkaa ja se keikka oli AIVAN upea!!!!
- Nimetön
Konsertti oli aivan upee,ja mulle vilkutti Kevin,Brian,Howie....Eiks ookki IhGuu!!!!!
- valerie88
konsertti oli tosi hyvä.
Se oli sunnuntaina.
En oo edes niitten kauhee fani,mut silti tykkäsin =) - jennny
Konsertti oli kyllä parasta mitä tiedän. Permannolla olin. Backstreet's back ;>
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265023
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu333583Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka543474Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu203360Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1232970Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod282700Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint172389Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1202380MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142195- 381836