Moi... oliko konsertti upee? ite en päässy ku piti olla koulussa..:( mut oisin halunnu olla..oisko kellään tiedos ei niin hyvin tunnettua osotetta jolla ois hyviä boyssien kuvia, pliis ei pilakuvia kiitos
konsertti...
10
1445
Vastaukset
- ask only
kenellä on koulua sunnuntaina...
- makedonia
ai se oli sunnuntaina? mä olin sit sekasin päivistä... en mä ois sinne kumminkaan päässy :/
- maijamehiläinen
tässä on tosi hyvä linkki:
http://www.backstreetboys.com/
kannattaa käydä katsomassa! :) mäkään en päässyt katsomaan konserttia. Niin ei kellään kai koulua sunnuntaina ole, mutta seuraavana päivänä olis ja konserttiin olis ollut tosi pitkä matka. - !!!
hieno oli! pojat on todella aikuistuneet. biisit vedettiin ihailtavalla taidolla, show oli pelkistetty mutta silti hyvin ytimekäs ja antoisa! harmi ettet päässyt...
Sattuuks joku tietämään et taltioitiinko sitä Bäkkäreiden konserttia? Ja pystyiskö sen näkemään vaikka netissä?
- ett
*** kirjoitti:
Sattuuks joku tietämään et taltioitiinko sitä Bäkkäreiden konserttia? Ja pystyiskö sen näkemään vaikka netissä?
siitä voi tulla jotain video clipejä myöhemmin nettiin, ainahan niitä joku keräilee ;) toivotaan..
- Nimetön
*** kirjoitti:
Kyl se taidettiin taltioida,mut ei kai sitä ainakaan vielä näytetä :(
Olin ite kattomassa sitä keikkaa ja se keikka oli AIVAN upea!!!!
- Nimetön
Konsertti oli aivan upee,ja mulle vilkutti Kevin,Brian,Howie....Eiks ookki IhGuu!!!!!
- valerie88
konsertti oli tosi hyvä.
Se oli sunnuntaina.
En oo edes niitten kauhee fani,mut silti tykkäsin =) - jennny
Konsertti oli kyllä parasta mitä tiedän. Permannolla olin. Backstreet's back ;>
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327