leijonamies

NiNNi

mun leijonamies tekee aivan ihme temppuja. mulla olisi syytä olla sille aivan äärettömän suuttunut ja loukkaantunut viime viikonloppuisen tempauksen takia, mut kaksonen kun olen, en osaa olla pitkävihainen. Tässä kävi kuitenkin niin, että nyt leijona mies kiukuttelee mulle, eikä vastaa mun puheluihin tai viesteihin. Onko kokemusta? yhtäkkiä leijonamies vetää vaan luukut kiinni ja mulla ei ole aavistustakaan, että minkä ihmeen takia! millä saan sen leppymään?

17

6640

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on...

      Tuota neuvoisin antaa asian olla niin se on paras.Leijona hermostuu jos siltä pyytelee anteeksi ja jauhaa jostain asiasta.Eli voi mennä parista viikosta kuukauteen niin se itse ottaa suhun yhteyttä-luulisin!Tsemppiä.Itse olen jousimies naisena huomannut että mulla palaa päreet ja sanainen arkku mutta jellonamiehestä ei saa tappelukaveria eikä sen kans voi mitään selvittää eli olla hiljaa on paras ratkaisu...

      • NiNNi

        näimpä kai...yritän pitää pääni kiinni ja olla tivaamatta yhtään selitystä, vaikka se on mulle erittäin vaikeaa! Jostain syystä mä kyllä itekkin uskon, että eiköhän tuo mies kohta taas takaisin kömmi... =)


      • loli
        NiNNi kirjoitti:

        näimpä kai...yritän pitää pääni kiinni ja olla tivaamatta yhtään selitystä, vaikka se on mulle erittäin vaikeaa! Jostain syystä mä kyllä itekkin uskon, että eiköhän tuo mies kohta taas takaisin kömmi... =)

        mun miehellä täysin sama taipumus, kaikelle hänen tekemälleen "pahalle" on aina joku hyvä selitys tai ainakin jotain mikä tekee asiasta lievemmän. Pakko aina nurkkaan asti ahdistaa ennenkuin myöntää tehneensä väärin ja anteeksi ei pyydä vasta kuin pitkin hampain marttyyrina:D


    • gemini

      Meillä se olen minä joka teen temppuja ja saan olla pyytelee anteeksi tyhmyyttäni mutta jos mun leijona tollast rupeis tekee ni en kattelis hetkeekää!!!hah!

      • NiNNi

        olet onnekas, todellakin!


    • Anu

      juu, aivan perusleijona. Seurustelen (vielä toistaiseksi) leijonan kanssa, ja on niin uskomattoman omahyväinen yksilö...

      Juuri tuo on esimerkki-tapaus; leijona(mies)tekee jotain, josta kumppanilla on tosiaan oikeus suuttua. Kuten jättää sovitut asiat hoitamatta, lupaa asioita muttei pidä, menee viihteelle, eikä edes ilmoittele menemisistään...

      Ja auta armias jos häneltä alkaa tiukkaamaan miksi teit niin. Pian huomaat, että asia on kääntynyt pää-laelleen. Muka SINÄ olet tehnyt pahaa, eikä HÄNELLÄ tosiaankana ole velvollisuutta pyytää anteeksi...

      En yleistä, eivät kaikki varmasti samanlaisia. mutta aika monella tuntuisi olevan samantyylistä kokemusta.
      Eikä muuten kannata varmaankaan yrittää leijona-miehen käytöstä muuttaa. Olen yrittänyt vuoden ja 3kk kaikkeni. Ollut milloin kiltti, ja yrittänyt kaikilla ystävällisillä sanakäänteillä ilmaista, että minusta tuntuu pahalta kun hän käyttäytyy niin.
      Sitten olen taas yrittänyt raivota, yrittänyt selittää, kiristänyt liekaa...eipä auta mikään.

      • NiNNi

        *syvä huokaus* onneks en ole ainut, kenellä samanlaisia kokemuksia. mutta pakko se on itseään "kiduttaa" ja leijonamiestä rakastaa...kun siinä miehässä on kuitenkin sitä jotain =)


      • matamimimmi71
        NiNNi kirjoitti:

        *syvä huokaus* onneks en ole ainut, kenellä samanlaisia kokemuksia. mutta pakko se on itseään "kiduttaa" ja leijonamiestä rakastaa...kun siinä miehässä on kuitenkin sitä jotain =)

        HE MITÄS SITTEN ON PUHELIN TOUHUT KU ON KAKSI LEIJONAA MIETTIKÄÄPÄS SITTEN SITÄ ? ITSE OLEN 9.8-71 JA UKKO ON 20.8-68 ETTÄ OSAA OLLA VÄLIKSELTÄÄN ÄRHÄMÄ KÄRHÄMÄÄ KU 2 ÄRRI MURRIA MURISEVAT TOINEN TOISILLENSA


      • NiNNi
        matamimimmi71 kirjoitti:

        HE MITÄS SITTEN ON PUHELIN TOUHUT KU ON KAKSI LEIJONAA MIETTIKÄÄPÄS SITTEN SITÄ ? ITSE OLEN 9.8-71 JA UKKO ON 20.8-68 ETTÄ OSAA OLLA VÄLIKSELTÄÄN ÄRHÄMÄ KÄRHÄMÄÄ KU 2 ÄRRI MURRIA MURISEVAT TOINEN TOISILLENSA

        uskon kyllä että ärhämä kärhämiä syntyy, mutta ehkäpä kaksi leijonaa ymmärtää toistenta oikkuja paremmin kuin muut.


      • NiNNi kirjoitti:

        uskon kyllä että ärhämä kärhämiä syntyy, mutta ehkäpä kaksi leijonaa ymmärtää toistenta oikkuja paremmin kuin muut.

        Oon itse jellona mies ja huomasin et mulla on ainaki tollasia pakkolähtee viihteelle ku kaverit käski ja en muistanu ilmoittaa mitään-tapoja. Ja sit tuntuu et mitäs pahaa siinä oli mut kyl sen viikossa sisäistää et taisin sittenki tehdä jotain väärin;) Ja joku ihme pakko on aina olla äänessä ja kaiken keskipisteenä..


      • Naur*
        jami-da-man kirjoitti:

        Oon itse jellona mies ja huomasin et mulla on ainaki tollasia pakkolähtee viihteelle ku kaverit käski ja en muistanu ilmoittaa mitään-tapoja. Ja sit tuntuu et mitäs pahaa siinä oli mut kyl sen viikossa sisäistää et taisin sittenki tehdä jotain väärin;) Ja joku ihme pakko on aina olla äänessä ja kaiken keskipisteenä..

        Hii minä tykkään teistä leijona miehistä :)


    • tunturista

      Voi jee mitä onkelmii. Mie oon ite 1.8 jellona ja perus jellona viel viimesen tapin takaa. Mulla vaan ei oo sellasta tarvetta et lähtisin joraan ilmottamatta, tos noin vaan. Mie saatan tulla töist olla hiljaa ja vaihtaa lenkki vaatteet päälle ja häipyy lenkille. Puran sinne kiukut ja raivot saattaapii mennä usseempi tuntiroinen, paras oli ku siskon poika tuli kelkalla katoon hiihtoladulle et oonko siel. Olin hurmiossa hiihelly yhteensä siinävaiheessa 50km 5 km;n latuu edestakasin.

      Yleensä kaikki kiukku ja pahaolo jää tuonne ja sit kiltisti kotiin, kaik on sit hyvin. Suosittelen Leijonille samaa konstii niin perhesopu säilyy hyvänä. Ja sit jellonien muijille sellasta et ostaa urokselle kunnon lenkki vaatteet ja varusteet ja opettaa sen ulkoileen kanssaan, sekin tepsii hyvin usein.

      • sipriina serkku

        olen leijona, ja käyn salilla, lenkillä yms
        huomannut myös, että hyvä "paikka" tuulettaa ajatuksia samalla kun kunto nousee ; )


    • petetty_05

      joo! erittäin tuttu tunne. mies (leijona)lähti eikä ole tullut takaisin. ei vastaa kun yritän soittaa, eikä vastaa viesteihin. eikä kuulemma halua ees puhua mun kanssa. ite oon kans leijona. nyttten sitten kuulin että mahdollisesti mieheni pettää minua "parhaan, hyvän ja luotettavan" kaverini kanssa!!!!! mitäpä tässä nyt tekisi??? ideoita otetaan erittäin mielellään vastaan!!!!

      • Tiippuli

        Kovasti tutulta kuulostaa... valitettavasti.

        Leijona-mies kaipaa sitä liehittelyä niin vimmatusti, tuntuu ettei yksi nainen siihen riitä. Itse seurustellut puolisen vuotta leijonamiehen kanssa, ja tunnen olevani hänelle "se ykkönen", mutta eipä vaan päästä muista naispuolisista "kavereistaan" irti...

        En jaksa enää arvuutella, on tässä parempaakin tekemistä vaikka tosi ihastunut olenkin.
        Itse olen kauris ja vahva luonteinen, hermoja repii mutta en anna itserakkaan leijonan kohdella minua noin epämääräisesti.
        Ansaitsen paljon parempaa!

        Jos joku tietää hyviä niksejä leijonan kesyttämiseen/kestämiseen, otamme ilolla niitä vastaan vielä tässä vaiheessa, kun löytyy edes vähän halua yrittää...


      • leijonassa riippuja
        Tiippuli kirjoitti:

        Kovasti tutulta kuulostaa... valitettavasti.

        Leijona-mies kaipaa sitä liehittelyä niin vimmatusti, tuntuu ettei yksi nainen siihen riitä. Itse seurustellut puolisen vuotta leijonamiehen kanssa, ja tunnen olevani hänelle "se ykkönen", mutta eipä vaan päästä muista naispuolisista "kavereistaan" irti...

        En jaksa enää arvuutella, on tässä parempaakin tekemistä vaikka tosi ihastunut olenkin.
        Itse olen kauris ja vahva luonteinen, hermoja repii mutta en anna itserakkaan leijonan kohdella minua noin epämääräisesti.
        Ansaitsen paljon parempaa!

        Jos joku tietää hyviä niksejä leijonan kesyttämiseen/kestämiseen, otamme ilolla niitä vastaan vielä tässä vaiheessa, kun löytyy edes vähän halua yrittää...

        Mä oon ollut mun leijonan kans yli 3 vuotta, mukaan on mahtunut niin sairaita tempauksia sen osalta ettei kukaan enää ymmärrä miksi olen siinä ihmisessä niin kiinni, siinä on sitä jotakin. Tiedän olevani sairaalloisen riippuvainen ihmisestä kuka tekee elämästäni helvettiä. En kykene ymmärtämään itseäni. Pettänytkin hän on. Ja rakastaa naisten huomiota. On niin leuhka kun on leijona horoskoopiltaan. mikä mua vaivaa kun en millään päästäisi irti vaikka tiedän että tämä mies on suorastaan kauniin näköinen saatana


      • Sunny
        leijonassa riippuja kirjoitti:

        Mä oon ollut mun leijonan kans yli 3 vuotta, mukaan on mahtunut niin sairaita tempauksia sen osalta ettei kukaan enää ymmärrä miksi olen siinä ihmisessä niin kiinni, siinä on sitä jotakin. Tiedän olevani sairaalloisen riippuvainen ihmisestä kuka tekee elämästäni helvettiä. En kykene ymmärtämään itseäni. Pettänytkin hän on. Ja rakastaa naisten huomiota. On niin leuhka kun on leijona horoskoopiltaan. mikä mua vaivaa kun en millään päästäisi irti vaikka tiedän että tämä mies on suorastaan kauniin näköinen saatana

        Ei leijonan tarvitse "olla olevinaan" kun hän vain on ;)


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1506
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1218
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe