Mitä maksaa taksi KL:n lentokentältä Kuala Lumpurin keskustaan? Meitä on neljä. Vai kannattaako tilata kuljetus etukäteen? Se on hinnoiteltu 20 ekee pr. lärvä.
Taksi
5
979
Vastaukset
- nelio
Ei tarvi tilata mitaan etukateen. Se maksaa n. 10 - 20 euroa jos menet siina tuloaulassa olevaan taxi limousine tiskille jossa kerrot osoitteen minne olet menossa. hinta riippuu vuorokauden ajasta ja siita minne olet menossa. Siina on ulkopuolella useita valkoisia autoja joista menet jonossa ensimmaisena olevaan ja annat em. tiskilta saamasi kupongin kanssa. Tuloaulassa on myos useita erilaisia pimean taksin kaupittelijoita, mutta jos et et etukateen ole selvilla oikeasta hintatasosta voit helposti joutua maksamaan enempi talle pimealle taksille. Hyvin usein myos nama pimeat taksit alkavat perille paastyaan vaatimaan enemman rahaa kun oli sovittu koska oli niin paha liikenneruuhka..
- halpa
Reilu kuukaus sitten menin itse Klia express junalla KL Sentraliin.Muistaakseni hinta oli n. 35 RM.KL sentraalista hyppäsin sitten monorailiin jolla pääsi helposti keskustaan n.2RM. Ei tarvinnut istua taksissa eikä kärsiä ruuhkista.Kannataa katsoa KLIA:n nettisivuilta tuosta junasta
- per lärvi??
Kuka noin paljon kyniin?
Kentän edustalla on liuta limusiinejä
jotka vie koko porukan 20 ekellä
keskustaan.
Autoon menee jopa 9 henkeä ja matkan
varrella voi pyytää pysähtymään valokuvautauolle
(Petronas Twin Towers) - Asuja
Limousine-tiskilta Premier-tason taksi alle, maksaa n. 100 paikallista rahaa keskustan hotelleihin. Voi olla vahan allekin. Eika tartte tilailla etukateen. Tietysti kannattaa tarkistaa sisaltyyko hotellipakettiin kentalta haku. Jos ei sisally, niin sen kylla saa useimmista hotelleista pyytamalla, mutta maksanee tuplasti sen mita itse otettu taksi.
Pimeiden taksien kanssa ei kannata alkaa leikkimaan, paasee vahemmalla riesalla ja useimmiten paremmalla autollakin, kun ostaa tuon Limousine-taksilipun ja menee silla.
Junalla paasee tosiaan 35 rinkulaa/nena, menee KL Sentraliin, josta voi sitten menna Monoraililla tai mittaritakseilla keskustaan. - Maleisia
Neliö sanoi kaikki sanat mun suustaan.:D(anteeksi turha viesti)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882