Matilla on joko liian alas menevä verensokeri(vankilassa paljon tämän oireyhtymäm kantajia)järki vaan sumenee.Tai kaksisuuntainen mielialahäiriö ja alkoholismi/lääkeriippuvuus.Tai kaikki nämä.Matin ylpeys vaan estää hakeutumasta oikeaan hoitoon.Mervi on taas läheisriippuvainen ja käyttää liikaa alkoholia.Minä pahaa pelkään,ettei tuo sekamelska pääty hyvin.Pitääkö jomman kumman kuolla.Tai kummankin?Tuohan on loppumaton noidankehä.
Toivotaan parasta ja pelätään pahinta
4
1039
Vastaukset
- Pekuri
Toivotaan pahinta vaan, että tappaisivat toisensa...
- ****jasmin****
vo iei mitä me tehään matti tekee koko ajan pahaa voi ei tää on selvitettävä johtuukohan se mervistä ?????? nykänen voi olla mennyttä ja pian
- Sari
Psyykkisä ongelmia Matilla on ollut jo vaikka kuinka kauan. Käytös on ollut niin holtitonta jo mäkihyppy aikoinakin. Säälittävää on se, kuinka Matilla rahastetaan- itse menee mukaan ja ei tajua itseään hoitaa.
Mihinkäs tuo meno nyt sitten loppuisi? Joko Matti tai sitten joku muu kuolee.- totatota
hirteen vaan koko ukko, kerta ei järki sano että hoitoon pitäs mennä niin päiviltä tommonen mies. Ja kyllä tässä alan kallistua siihen suuntaan että matti on tällä hetkellä turhin julkkis!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2288893
- 1196411
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h485874Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324110- 683948
- 333249
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue262853On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na282845Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta252807- 472720