Ravintolan henkilökunnalle yhtyeen jäsenet kertoivat laulajan joutuneen tajuttomana sairaalaan. Noin tunti ilmoitetun esiintymisajan jälkeen Nykänen itse otti Tampereelta yhteyttä ravintola Kultaiseen kukkoon ja pahoitteli, ettei päässyt saapumaan paikalle. Tuolloin sairaalareissusta ei kuitenkaan ollut mitään puhetta.
Ravintola maksoi täydelle salille 12 euron hintaiset liput takaisin.
- Takkiin tuli. Meillä on muuten tilaa 700 asiakkaalle. Tarjosimme vielä pettyneille asiakkaille drinkkejäkin. Väkeä oli tullut ympäri Satakuntaa, ja joku jopa Jyväskylästä asti. Kuka enää pyytää keikalle miestä, johon ei voi luottaa? Helkutti että ottaa aivoon, henkilökunta manasi.
Siinä näätte mikä on yhtyeenkin merkitys tässä tapuksessa valehdellaan euronkiilto silmissä.
Lukekaa juttu iltalehdestä jossa maininta myös 8000e palkkiosta. Ilmeisesti ravintola ei jätä asiaa tähän
sairaskohtaus!
ja valhetta
5
1862
Vastaukset
- alpo
rauhoitua taas vähän eikkä uskoa kaikkei mitä iltalehdet taas yrittää syöttää. Ei tunnu ihmisillä olevann paljoa lähdekritiikkiä kaikki negatiivinen sanottava matista uskotaan aina selllaisenaan. ukson että kuulemme vielä kukna asiat oikeasti meni viim torstaiana
- se torstai
tähän liittyy?
- alpo
se torstai kirjoitti:
tähän liittyy?
seiska
- totisesti
alpo kirjoitti:
seiska
Niin, seiskassahan ne väärät tiedot aina oikaistaan. Voi herranen aika tuota Alpoa! XD
- alppo
totisesti kirjoitti:
Niin, seiskassahan ne väärät tiedot aina oikaistaan. Voi herranen aika tuota Alpoa! XD
matin ystävä kai niin tuskin se viittii valehdella kuten iltalehdet tekee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1181176
Lempinimi kaivatulle
Minkä lempinimen olet antanut ikäväsi kohteelle mielessäsi häntä ikövöidessä? Hän kulkee aatteissa mukana lempinimellä431106Mikä sai ihastumaan?
Mikä teillä muilla on hänessä (kaivatussasi) saanut ihastumaan itseensä? Muhun vetosi miehessä rehellisyys ja se että o44949Nainen, minne olet piiloutunut
Jäätyykö nenä pakkasella ja et uskalla pistäytyä ulkopuolella, vai pelkäätkö törmääväsi minuun? Voi olla tosiaan kiusall57874Torikahvila R.I.P
"Torikahvilan ylläpito ei vastannut MunFoorumin yhteydenottoon parin viikon kuluessa. Foorumi on suljettu, koska sillä e105821Mikä fiilis tänään
Ystävälläni. Ei minua meidän ikäero edelleenkään haittaa ja olet ollut positiivinenkin. Kaikilla on hyviä ja huonoja päi124814Kiitos päättäjät Kytölehdon päätöksestä
Nyt saimme positiivisen uutisen Hyrynsalmelle. Edistykselliset ja kokonaisuutta laajasti katsovat päättäjät ymmärsivät t67789Olisin halunnut...
Olisin halunnut jutella kaikki asiat selväksi. Olen joskus kirjoittanut tänne huonossa mielentilassa ja todella ajattele82607Palasina edelleen ja paras pala hukassa loppuun asti
💞 Mä et ketään viereeni kaipaa Itselleni toistelen et kaikki hyvin on En tahdo et kukaan Perääni soittaa Helpompi on o113604- 34600