Mikähän mahtaa olla suppilovahveroiden litrahintaa? Seinäjoella kuulemma maksetaan 8e/l.
suppilovahveroiden litrahinta
15
3554
Vastaukset
- To-Drown-A-Rose
Viime viikolla näin Helsingissä kaupassa myytävän hintaan 5,90e/kg.
- 10l
mihin myisin?
- eräs.
Litra- ja kilohinta sekaisin. Pääkaupunkiseudulla vein juuri kauppaan suppiksia ja sain 8e/kg.
- se hinta
ois sit toisaalta paljon mitään 10litralta
- täystötterö
No, voisitko kertoa, saitko paikallisen oikean hintatiedon, mitä suppiksista saa? Oon jonkun verran myynyt, useamman vuoden, enkä kehtaa pyytää paljoa.. Hinta varmaan vaihtelee paikkakunnittain,mutta ootko huomannu, että netistä ei löydy millään hakusanalla markkinahintaa sienille?? Ole kiltti ja vastaa jos oot viisaampi kuin minä.
- Vaikeaa..
Markkinahintaa ei löyy koska se vaihtelee sekä vuosittain että paikkakunnittain. Lisäksi hinta vaihtelee riippuen myytkö välistävetäjälle, ravintolalle vaiko kuluttajalle.
- suppilo expertti
5€ litra on ihan hyvä hinta
- 20-30
Maksaako joku muka 50 euroo 10 l ämpärillisestä? Olen ymmärtänyt pyytää vain 20-30 euroo/ämpäri. Tyhmäkö olen?
- 23
20-30 kirjoitti:
Maksaako joku muka 50 euroo 10 l ämpärillisestä? Olen ymmärtänyt pyytää vain 20-30 euroo/ämpäri. Tyhmäkö olen?
Et ole tyhmä, ei kukaan maksa 50 euroa ämpärillisestä. On täällä hurjat käsitykset hintatasosta, hei haloo, kauppa tulee halvemmaksi.
- sienestäjä6
Hinnat vaihtelee mutta itse olen ainakin saanut 50 ämpäri!
- Riitta H.
Ei se ole hullu, joka pyytää, vaan se, joka maksaa. Missä tuolla hinnalla voi myydä Itse olen myynyt tutuille 2 euroa/litra ja allekin. Toki minulle onkin pääasia, että pääsen liikkumaan sienimetsällä vielä senkin jälkeen, kun omat varastot on täynnä.
- sienestäjä!!
12€ kilo
- dgg
laskekaa itse....
- murzu xD
kannattaako niitä myydä 2e litra, vai pitäisikö pyytää enemmän?
- halo warrior
mä pyydän facebookissa 15e kilo... hyvin ostetaan :) :D ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1709817Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513199Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja452965- 622718
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012115- 1132053
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251943Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä601526Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121306- 281261