Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

suppilovahveroiden litrahinta

hinta

Mikähän mahtaa olla suppilovahveroiden litrahintaa? Seinäjoella kuulemma maksetaan 8e/l.

15

3469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • To-Drown-A-Rose

      Viime viikolla näin Helsingissä kaupassa myytävän hintaan 5,90e/kg.

      • 10l

        mihin myisin?


    • eräs.

      Litra- ja kilohinta sekaisin. Pääkaupunkiseudulla vein juuri kauppaan suppiksia ja sain 8e/kg.

      • se hinta

        ois sit toisaalta paljon mitään 10litralta


    • täystötterö

      No, voisitko kertoa, saitko paikallisen oikean hintatiedon, mitä suppiksista saa? Oon jonkun verran myynyt, useamman vuoden, enkä kehtaa pyytää paljoa.. Hinta varmaan vaihtelee paikkakunnittain,mutta ootko huomannu, että netistä ei löydy millään hakusanalla markkinahintaa sienille?? Ole kiltti ja vastaa jos oot viisaampi kuin minä.

      • Vaikeaa..

        Markkinahintaa ei löyy koska se vaihtelee sekä vuosittain että paikkakunnittain. Lisäksi hinta vaihtelee riippuen myytkö välistävetäjälle, ravintolalle vaiko kuluttajalle.


    • suppilo expertti

      5€ litra on ihan hyvä hinta

      • 20-30

        Maksaako joku muka 50 euroo 10 l ämpärillisestä? Olen ymmärtänyt pyytää vain 20-30 euroo/ämpäri. Tyhmäkö olen?


      • 23
        20-30 kirjoitti:

        Maksaako joku muka 50 euroo 10 l ämpärillisestä? Olen ymmärtänyt pyytää vain 20-30 euroo/ämpäri. Tyhmäkö olen?

        Et ole tyhmä, ei kukaan maksa 50 euroa ämpärillisestä. On täällä hurjat käsitykset hintatasosta, hei haloo, kauppa tulee halvemmaksi.


    • sienestäjä6

      Hinnat vaihtelee mutta itse olen ainakin saanut 50 ämpäri!

      • Riitta H.

        Ei se ole hullu, joka pyytää, vaan se, joka maksaa. Missä tuolla hinnalla voi myydä Itse olen myynyt tutuille 2 euroa/litra ja allekin. Toki minulle onkin pääasia, että pääsen liikkumaan sienimetsällä vielä senkin jälkeen, kun omat varastot on täynnä.


    • sienestäjä!!

      12€ kilo

    • dgg

      laskekaa itse....

    • murzu xD

      kannattaako niitä myydä 2e litra, vai pitäisikö pyytää enemmän?

    • halo warrior

      mä pyydän facebookissa 15e kilo... hyvin ostetaan :) :D ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2267
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe