Mattia arvostavat

Mäki Kotka

vain Matin itsensä kaltaiset laitapuolen kulkijat ja juopot. Kukapa juoppoa osaisi paremmin arvostaa kuin toinen juoppo. Juopoille ei minulta sääliä heru sillä juoppous on jokaisen oma valinta. Jos haluja riittää, niin juomisen voi lopettaa. Juopot tekeytyvät aina uhreiksi. Milloin juomisen syy on ankeassa lapsuudessa milloin työpainseissa tai ihan missä tahansa. Juopot ovat selkärangattomia itsesäälissä rypeviä vätyksiä.

9

641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vai miten se menikään...

      Aha ja sä sit kait tiedät kuinka tulee elää ELÄMÄÄ isoilla kirjaimilla!!!! Sä oot varmaankin just niitä harmaita hiirulaisii jotka häpee omaa olemassaollonskin eikä ees uskalla pieraista julkisella paikalla. No mitä sit? Tommosii nössöjä tää yhteiskunta tietty tarvii jotta rattaat rullaa ku tommosii on niit pyörittämässä. Mut ei mitään uutta synny eikä elämä maistu elämältä jos kaikki olis niinku sä. Muista nyt kuitenkin, että ihmiset on aivan yhtä laaja kirjo kuin sateenkaari on väreiltään - oikein spektri - toinen toistaan erilaisempia otuksia - maailma ei jakaudu pelkästää hissukoihin ja juoppoihin. Eikä ainoastaan juopot yhväksy Mattia ja hänenkaltaisiaan ihmisiä.
      Ilmeisesti olet täydellinen hiirenharmaa hissukan hassukka - niin täydellinen että olet valmis heittämään sen kuuluisan ensimmäisen kivenkin....

      • Mäki Kotka

        hyvä asia mitä teistä juopoista keksin on se, että poliisilla riittää töitä teidän takia. No totta puhuen poliisin resursseja tarvittaisiin kyllä muuallakin.

        En näe mitä hienoa olisi piereskellä yleisillä paikoilla, mutta sinä varmasti tiedät. Tuo kommenttisi kertookin kaiken sinusta. Pistäppä taas Mattia tulemaan levyautomaatista samalla kun tilaat seuraavan keppanan. Sitten voittekin kohta lähteä kavereiden kanssa alkon nurkalle hakijaa kyttäämään.

        Älä viitsi lässyttää tuota sontaa siitä kuin erilaisia ihmisiä on ja pitää olla. Juoppoja ei kukaan tarvitse. He aiheuttavat niin paljon pahaa omaisilleen kuin myös muille sivullisille ettei heidän olemassa ololleen löydy yhtään järkevää syytä.


      • Johan olisi hauska..
        Mäki Kotka kirjoitti:

        hyvä asia mitä teistä juopoista keksin on se, että poliisilla riittää töitä teidän takia. No totta puhuen poliisin resursseja tarvittaisiin kyllä muuallakin.

        En näe mitä hienoa olisi piereskellä yleisillä paikoilla, mutta sinä varmasti tiedät. Tuo kommenttisi kertookin kaiken sinusta. Pistäppä taas Mattia tulemaan levyautomaatista samalla kun tilaat seuraavan keppanan. Sitten voittekin kohta lähteä kavereiden kanssa alkon nurkalle hakijaa kyttäämään.

        Älä viitsi lässyttää tuota sontaa siitä kuin erilaisia ihmisiä on ja pitää olla. Juoppoja ei kukaan tarvitse. He aiheuttavat niin paljon pahaa omaisilleen kuin myös muille sivullisille ettei heidän olemassa ololleen löydy yhtään järkevää syytä.

        ..nähdä kuvasi täällä netissä? Olet luultavimmin rumien ja tyhmien vanhempien lapsi, joka ei koskaan tule omin avuin selviytymään tässä elämässä, edes rahan turvin. Sinua vaivaa oma biologinen sairautesi ja siksi sinä olet vihainen ja katkera muille. Sinua ei ole kukaan koskaan rakastanut, paitsi kenties isoäitisi aikoinaan, kun hän vielä eli. Olet yksinäinen ja turhautunut. Ja minä sanon sinulle, sellaisena sinä pysyt, koska olet henkisestikin rampa ihminen. Minä en sääli sinua, koska olet oman tiesi jo valinnut. Ehkäpä sinulle annetaan vielä joitakin vaihtoehtoja elämässäsi, mutta tuskinpa osaat tehdä oikeita ratkaisuja. Jumalan rauhaa sielullesi.


      • Kummallinen höpöttäjä???
        Mäki Kotka kirjoitti:

        hyvä asia mitä teistä juopoista keksin on se, että poliisilla riittää töitä teidän takia. No totta puhuen poliisin resursseja tarvittaisiin kyllä muuallakin.

        En näe mitä hienoa olisi piereskellä yleisillä paikoilla, mutta sinä varmasti tiedät. Tuo kommenttisi kertookin kaiken sinusta. Pistäppä taas Mattia tulemaan levyautomaatista samalla kun tilaat seuraavan keppanan. Sitten voittekin kohta lähteä kavereiden kanssa alkon nurkalle hakijaa kyttäämään.

        Älä viitsi lässyttää tuota sontaa siitä kuin erilaisia ihmisiä on ja pitää olla. Juoppoja ei kukaan tarvitse. He aiheuttavat niin paljon pahaa omaisilleen kuin myös muille sivullisille ettei heidän olemassa ololleen löydy yhtään järkevää syytä.

        Kukas muu tässä nyt juopoista mesuaa kuin sinä! Sinähän se tässä näet maailman mustavalkoisena kun ei ole muita ihmisiä kuin hiirenharmaat hissukat ja sen jälkeen tulevatkin juopot. Et varmaankaan ole koskaan tavannut todellista luovaa persoonaa - semmoista joka saa jotakin todella uutta aikaiseksi. Katsopas vaan uudelleen ja hieman tarkemmin lyhyttä lausahdustani. En ole puhunut yhtään mitään kenenkään alkoholinkäytöstä - en puolesta enkä vastaan. Siitä huolimatta olet luokittelemassa minutkin heti kättelyssä juopoksi - siitä en nyt kuitenkaa osaa edes pahastua huomatessani köyhän ja yksioikoisen luonteenlaatusi.

        Sitäpaitsi kuka nyt sitten kenenkäkin puolesta on oikeutettu päättämään tämän hyödyllisyydestä tai hyödyttömyydestä kanssakumppaneilleen. Kas kas, hiirulaisessa näyttää olevan ainesta itse Isä-Hitleriksi. Taidatpa olla varsinainen komplekseilla kyllästetty Teddy-Nalle (koska kaasut ei kuulemma kulje lainkaan), jolla taitaa olla lievää pahemmanlaatuinen Napoleon kompleksi.


      • Mäki Kotka
        Johan olisi hauska.. kirjoitti:

        ..nähdä kuvasi täällä netissä? Olet luultavimmin rumien ja tyhmien vanhempien lapsi, joka ei koskaan tule omin avuin selviytymään tässä elämässä, edes rahan turvin. Sinua vaivaa oma biologinen sairautesi ja siksi sinä olet vihainen ja katkera muille. Sinua ei ole kukaan koskaan rakastanut, paitsi kenties isoäitisi aikoinaan, kun hän vielä eli. Olet yksinäinen ja turhautunut. Ja minä sanon sinulle, sellaisena sinä pysyt, koska olet henkisestikin rampa ihminen. Minä en sääli sinua, koska olet oman tiesi jo valinnut. Ehkäpä sinulle annetaan vielä joitakin vaihtoehtoja elämässäsi, mutta tuskinpa osaat tehdä oikeita ratkaisuja. Jumalan rauhaa sielullesi.

        käyppä ostamassa heti aamusta sorbusta niin olosi helpottuu. Heh heh. Juoppo!


      • Mäki Kotka
        Kummallinen höpöttäjä??? kirjoitti:

        Kukas muu tässä nyt juopoista mesuaa kuin sinä! Sinähän se tässä näet maailman mustavalkoisena kun ei ole muita ihmisiä kuin hiirenharmaat hissukat ja sen jälkeen tulevatkin juopot. Et varmaankaan ole koskaan tavannut todellista luovaa persoonaa - semmoista joka saa jotakin todella uutta aikaiseksi. Katsopas vaan uudelleen ja hieman tarkemmin lyhyttä lausahdustani. En ole puhunut yhtään mitään kenenkään alkoholinkäytöstä - en puolesta enkä vastaan. Siitä huolimatta olet luokittelemassa minutkin heti kättelyssä juopoksi - siitä en nyt kuitenkaa osaa edes pahastua huomatessani köyhän ja yksioikoisen luonteenlaatusi.

        Sitäpaitsi kuka nyt sitten kenenkäkin puolesta on oikeutettu päättämään tämän hyödyllisyydestä tai hyödyttömyydestä kanssakumppaneilleen. Kas kas, hiirulaisessa näyttää olevan ainesta itse Isä-Hitleriksi. Taidatpa olla varsinainen komplekseilla kyllästetty Teddy-Nalle (koska kaasut ei kuulemma kulje lainkaan), jolla taitaa olla lievää pahemmanlaatuinen Napoleon kompleksi.

        ihan omiin kokemuksiini vedoten sanoa, että juopoista on enemmän harmia kuin hyötyä. Juoppoja ei yhtään auta se, että heitä säälitään ja ymmärretään ja hellitään. Tämä saa heidät rypemään vielä syvemmin itsesäälissä.

        Ja sinä itseäsi avarakatseisena pitävä (pelle) näet myös vain kaksi vaihtoehtoa: hiirulaisen ja diktaattorin. Siinäpä vasta laaja maailmankatsomus.

        Mitäs jos menisit taas ottamaan pienet kavereiden kanssa. Pankkaa Matti soimaan mankasta ja laulakaa yhteen ääneen itkuvirsiänne ja rypekää oikein kunnolla itsäsäälissä. Voi voi kuinka maailma onkaan potkinut teitä päähän, voi voi voi.


      • Kukkulan Kana
        Mäki Kotka kirjoitti:

        käyppä ostamassa heti aamusta sorbusta niin olosi helpottuu. Heh heh. Juoppo!

        Mistähän siihen sun angstiin sitten saatais lievennystä. Panta näyttää sunkin kalloas kutistavan - ei muuten noin pehmoisia johtopäätöksiä toisista suoralta kädeltä ketään näkemättä tulisi....


      • Hei mies relaa vähän!!!
        Mäki Kotka kirjoitti:

        ihan omiin kokemuksiini vedoten sanoa, että juopoista on enemmän harmia kuin hyötyä. Juoppoja ei yhtään auta se, että heitä säälitään ja ymmärretään ja hellitään. Tämä saa heidät rypemään vielä syvemmin itsesäälissä.

        Ja sinä itseäsi avarakatseisena pitävä (pelle) näet myös vain kaksi vaihtoehtoa: hiirulaisen ja diktaattorin. Siinäpä vasta laaja maailmankatsomus.

        Mitäs jos menisit taas ottamaan pienet kavereiden kanssa. Pankkaa Matti soimaan mankasta ja laulakaa yhteen ääneen itkuvirsiänne ja rypekää oikein kunnolla itsäsäälissä. Voi voi kuinka maailma onkaan potkinut teitä päähän, voi voi voi.

        Mistä sinulle sellaistakin on tullut mieleesi, että joku tai jokin minun päätäni olisi potkinut? Ahaa taitaakin selkiytyä tämä katkera mielenlaatusi juoppoja kohtaan. Olet varmaankin entinen alkoholisti, joka on juonut talonsa ja tavaransa ja akkakin on lähtenyt kakaroineen evakkoon.

        En ole koskaan yrittänyt kuvailla itseäni avarakatseiseksi - itse asiassa olen melkoisen pedantti eräissä asioissa. Mutta ei minulla kylläkään mitään silmälappuja tai muutakaan pönttöä päässäni ole. Olisi se sinunkin vaan helpompi elää jos huomaisit että maapallon päällä tallaa erilaisia ihmisiä - toiset miellyttää ja toiset taasen ärsyttää olemassaolollaan sua. Joku on sua rikkaampi, komeampi, hoikempi, vahvempi. Toisella on kauniimpi vaimo, lapset, auto, talo yms. yms. Toinen ryyppää, yx piereskelee jne. jne. Huomaa että ne tallaa tätä boltzii ihan samalla oikeudella ku sä - niiden ei tarvi kysyä sulta lupaa olemassaololleen eikä neuvoja siitä kuinka niiden pitää elää. Jos sulla on niin hyviä elämisenohjeita että ne kelpaa kaikille - ryhdy konsultiksi - elämäntapakonsultiksi - tule rikkaaksi ja voit olla varma siitä, että en mä ainakaan sua karehdi. Kun sä tän hyväksyt sulla on paljon helpompi olla - sä voit vaikka mennä ottamaan ne paljon kaipaamasi pienet jonkun sun hyvän ystäväs kanssa. Sä voit vaikka soittaa kax biisii Mattii ja vaikka laulaa lurauttaa sen itkuvirren pätkänkin....


      • Mäki Kotka
        Hei mies relaa vähän!!! kirjoitti:

        Mistä sinulle sellaistakin on tullut mieleesi, että joku tai jokin minun päätäni olisi potkinut? Ahaa taitaakin selkiytyä tämä katkera mielenlaatusi juoppoja kohtaan. Olet varmaankin entinen alkoholisti, joka on juonut talonsa ja tavaransa ja akkakin on lähtenyt kakaroineen evakkoon.

        En ole koskaan yrittänyt kuvailla itseäni avarakatseiseksi - itse asiassa olen melkoisen pedantti eräissä asioissa. Mutta ei minulla kylläkään mitään silmälappuja tai muutakaan pönttöä päässäni ole. Olisi se sinunkin vaan helpompi elää jos huomaisit että maapallon päällä tallaa erilaisia ihmisiä - toiset miellyttää ja toiset taasen ärsyttää olemassaolollaan sua. Joku on sua rikkaampi, komeampi, hoikempi, vahvempi. Toisella on kauniimpi vaimo, lapset, auto, talo yms. yms. Toinen ryyppää, yx piereskelee jne. jne. Huomaa että ne tallaa tätä boltzii ihan samalla oikeudella ku sä - niiden ei tarvi kysyä sulta lupaa olemassaololleen eikä neuvoja siitä kuinka niiden pitää elää. Jos sulla on niin hyviä elämisenohjeita että ne kelpaa kaikille - ryhdy konsultiksi - elämäntapakonsultiksi - tule rikkaaksi ja voit olla varma siitä, että en mä ainakaan sua karehdi. Kun sä tän hyväksyt sulla on paljon helpompi olla - sä voit vaikka mennä ottamaan ne paljon kaipaamasi pienet jonkun sun hyvän ystäväs kanssa. Sä voit vaikka soittaa kax biisii Mattii ja vaikka laulaa lurauttaa sen itkuvirren pätkänkin....

        että niin kauan kuin juopot eivät aiheuta minulle häiriötä tai harmia niin juokoon itsensä vaikka hengiltä. Siinä vaiheessa kun minä joudun tavalla tai toisella kärsimään juopoista katson oikeudeksi neuvoa ja arvostella heitä.

        Kuulun niihin ihmisiin joiden ei tarvitse tarttua pulloon silloin kun vituttaa eikä silloinkaan kun pidän hauskaa. Mattia ne kuuntelisi vaikka hän olisi ainoa laulaja tällä planeetalla. Minä kun en tykkää itseni kiduttamisesta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2619
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      210
      2405
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2292
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      186
      1787
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1298
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1243
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1225
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe