Näittekö Matin uuden laulun ensiesityksen eilen tv:ssä. Kuulosti kyllä hyvältä. Hieno kappale se "ennen mäkikotka, nyt häkkilintu". Vielä Mervi mukaan tanssimaan, niin tulos on 10 .
Masa eilen tv:ssä
5
2854
Vastaukset
- tinttis
Kyllähän se Nykäsen Matti ruudussa vilahti. Eikä millään ole enää mitään rajaa?
- TV pöllö
kuinka mikään ohjelma ottaa Matin laulamaan. Luulisi, että YLEssä olisi edes jonkinlainen tasovaatimus esiintyjien suhteen, mutta ei näköjään ole. Koska Matti on tavallista yksinkertaisempi heppu niin hän voi oikeasti luulla osaavansa laulaa ja luulla, että joku oikeasti haluaa kuulla hänen ääntään vaikka todellisuudessahan Matille käydään nauramassa. Tai sitten Matin yleisö on samanlaista pohjasakkaa kuin itse artistikin.
- rami
Kyllä Matti veti biisin tosi hyvin ja tyylillä sano mitä sanot
- ttjust
rami kirjoitti:
Kyllä Matti veti biisin tosi hyvin ja tyylillä sano mitä sanot
Kyllähän kenen tahansa laulun saa kuulostamaaan joltain kun laitetaan taustalaulua kovemmalle ja kaikua peliin, sitäpaitti seonsiinässä se oli puhdassa playbackkiä, jos ette huomanneet....
- JuuHii
En pystynyt katsomaan 15 sekuntia enempää Matin venyttelyä ja pompahtelua,vaihdoin kanavaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1752968
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642566- 2032220
- 731849
- 1021773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91651- 1021452
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171151- 811120
- 951079