NEITSYT MIES!!

?!?!

.. niin ootteko huomannu neitsyt miehessä tällästä että kun johonkin aikaan aamupäivällä tehdään kivaa yhdessä niin sitten kun kumpikin lähtenyt töihin ja lähettää neitsyt miehelle viestin niin se olis ihan kun mitäään ei olis tapahtunu. se vastaa lyhyesti, vastaukset on niin kun että kaveri-kaveri viestejä.. että rupee miettimään että rupeeko se sit ottaa pakkia?? että tavallaan antaa ymmärtää mutta ei sit ymmärrä antaa.. en oikeen ymmärrä..

25

14756

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neitsyt nainen

      neitsyt on varautunut ja pysyy asiallisen neutraalina, vaikka hänen tekisikin mieli sanoa jotain aivan muuta, koska ei halua tulla nolatuksi eikä hän oleta liikoja.

      neitsytluonne on kuitenkin yleisesti kyynisempi, eikä tee mitään maailmaa mullistavia tunnustuksia ihan joka päivä eikä todellakaan kenelle tahansa. neitsyt myös arvostaa suhteessa tietynlaista kaveruutta/ystävyyttä.ilman sitä ei mikään muukaan toimi

      • neitsyt

        Nyt olet väärässä...minä sekä moni neitsyt-tuttuni emme ole tuollaisia...vaan voimme tehdä aivan ihmeellisiä asioita...tietäisitpä vaan !!
        Sulla on ennakkoluuloja ja mutu-käsitystä !


    • nimetön

      ..mutta minusta työpaikalla ollaan tekemässä töitä, ei lähettelemässä hempeitä viestejä. Saatikka höpisemässä puhelimeen täysin turhia "rakastan rakastan, voi kun mulla on NIIIIIIN ikävä sua"-lörinöitä..
      Olen siis neitsyt-nainen, ja itseä ainakin ärsyttää todella paljon jos työpäivän aikana ei saa olla rauhassa. Menipä vapaa-aikana kuinka kuumasti hyvänsä, on työaikana ja työpaikalla oltava oikeus keskittyä asiallisiin ja toimenkuvaan kuuluviin asioihin. Jos kumppani ei kestä 8-12 tuntia ilman lemmekkäitä/kujeilevia/kaipaavia viestejä, niin saa kyllä etsiä toisen halipupun itselleen.

    • Neitsyt

      Olen Neitsyt (M) ja olin päivällä työhaastattelussa. Yhtäkkiä kaveri soittaa (ei tyttöystävä ;) mutta onnekseni puhelin oli äänettömällä, mutta tärinähälytin päällä. Haastattelun jälkeen hermostuin ja olin tosi ärtynyt itsekseni kotimatkalla, kun kaveri soitti kesken haastattelun. Vielä enemmän ärsyynnyin asiasta, kun tiesin, että kaveri tiesi että olen haastattelussa juuri tuona ajankohtana. Eikä kyseessä suinkaan ollut vain yksi puhelu vaan niitä oli useita ja viesti, jonka sanoma oli: "Soita mulle!" ja taas yksi puhelu!

      On kyllä outoa jos, on niin seurankipeä kaveri, että ei malta odottaa, kun tulen kotiin tai olisi voinut soittaa ennen haastattelua. Ymmärrän kuitenkin, että ihminen tarvitsee huumoria ja hauskuutta elämäänsä, mutta työhön suhtaudun asiallisesti ja vakavasti ja kaikki kiusanteko tai huomiokipeys ei saa multa mitään hyväksyntää. Toisaalta minun olisi itsenikin pitänyt älytä sulkea kokonaan puhelin.

      Työasiat ovat etusijalla ja sitten vapaa-aika.
      Vapaa-ajalla olen rennompi, vaikka itse tyypillisenä Neitsyenä murehdin usein myös vapaa-ajalla asioita.
      Joskus laiskat kaverit saavat kuulla nalkutustani, koska laiskuus sinänsä on syvältä.

      • rannalla ihmettelevä härkä

        Tosiaan Neitsytmies asettaa työn etusijalle, sen jälkeen puoliso ja lapset. Meillä neitsyt miehellä työ tuli niin tärkeäksi ettei voinut jatkaa liittoa kun tuli niin paljon alaisia (HUOM palomies)yhtäkkiä, ja syy oli vaativa työ ettei ole aikaa vaimolle ja lapsille.. Onnea kaikille neitsytmiehillä ja pitäkää korkea työmoraali, älkää alkako suhteeseen!!!


    • gdhj

      joo olen huomannut IHAN SAMAA!
      kumma tyyli noilla neitsyt miehillä täytyy kyllä sanoa! ja vaikka meis ei olisi töissä sillä hetkellä niin tommosia ne vaan on jos lähetät viestin ja noin ne vastaa takaisin niin kuin ap jo selitti!

    • Leijona

      No jaa.. itseasiassa en ole huomannut ihan tuollaista, koska minä olen se joka niitä viestejä ja puheluita työpäivän aikana saa. En siis tarkoita "rakkaus viestejä/puheluita", vaan yleensäkin viestejä jne. En mä sit tiä haluuko ne olla lähettäjiä, eikä saajia =) Mutta tämä sopii minulle mainiosti. Tämän neitsyen pakitusvaihekin on jo läpi käyty! Ei kai niitä useampaa ole tulossa =) ja näin jälkeenpäin pakituksesta selvinneenä, täytyy sanoa että se taisi olla neitsyelle jonkinlainen "tarkastelu vaihe"... Onneksi pidin pääni kylmänä ja tässä sitä ollaan, jihuu! ihana ihminen on hän... Tsemppiä kaikille pakituksen uhreille! =)

      • Mitäs kummaa?

        Miten se pakitusvaihe oikein ilmeni ja mikä sen aiheutti? Ja kestikös sitä kauankin? Ilmeisesti olen itse sellaisessa tilanteessa erään neitsyen kanssa....


      • NeitsytN
        Mitäs kummaa? kirjoitti:

        Miten se pakitusvaihe oikein ilmeni ja mikä sen aiheutti? Ja kestikös sitä kauankin? Ilmeisesti olen itse sellaisessa tilanteessa erään neitsyen kanssa....

        Itse ainakin näin neitsyenä saatan toisinaan pitää kumppaniehdokkaaseeni tiettyä etäisyyttä, varsinkin aluksi. Haluan tarkastella häntä kaikiessa rauhasssa ja olla varma siitä, että myös hän on kiinnostunut minusta etten joudu pettymään. Mikäli hän läpäisee testit, onkin sydämeni sitten hänelle todella lämmin ja avoin...
        Ja täytyy vielä todeta, niinkuin joku muukin tuolla jo sanoi, että suhteeseeen vaadin ehdottomasti tietynlaista ystävyyttä.


      • Sama juttu kauriilla
        NeitsytN kirjoitti:

        Itse ainakin näin neitsyenä saatan toisinaan pitää kumppaniehdokkaaseeni tiettyä etäisyyttä, varsinkin aluksi. Haluan tarkastella häntä kaikiessa rauhasssa ja olla varma siitä, että myös hän on kiinnostunut minusta etten joudu pettymään. Mikäli hän läpäisee testit, onkin sydämeni sitten hänelle todella lämmin ja avoin...
        Ja täytyy vielä todeta, niinkuin joku muukin tuolla jo sanoi, että suhteeseeen vaadin ehdottomasti tietynlaista ystävyyttä.

        Niin, tuokin on totta, olen huomannut tekeväni vähän noin, mutta teen myös muuta, aivan yllättäviä juttuja ! Ja kesällä kun olin todella rakastunut, niin sekä lähetin viestejä että sain vastasin työpaikallakin !! Menin aivan sekaisin. Mutta joskus olen toiminut tuollaisessa pakitusvaiheessakin...toinen horoskooppimerkki jossa tuo pakitus näkyy on KAURIS ! Onko joku huomannut saman ? Mutta kauris ja neitsyt sopivatkin jotenkuten yhteen, eikö ??


      • neitsyen kohdalta
        NeitsytN kirjoitti:

        Itse ainakin näin neitsyenä saatan toisinaan pitää kumppaniehdokkaaseeni tiettyä etäisyyttä, varsinkin aluksi. Haluan tarkastella häntä kaikiessa rauhasssa ja olla varma siitä, että myös hän on kiinnostunut minusta etten joudu pettymään. Mikäli hän läpäisee testit, onkin sydämeni sitten hänelle todella lämmin ja avoin...
        Ja täytyy vielä todeta, niinkuin joku muukin tuolla jo sanoi, että suhteeseeen vaadin ehdottomasti tietynlaista ystävyyttä.

        Ilmeisesti eräs neitsyt on heittänyt jonkinlaisen pakituksen päälle kohdallani. Hiljaisuutta hänen suunnaltansa on ollut havaittavissa.

        Kysyin suoraan, että lopetammeko koko tapailun, mutta hän sanoi haluavansa tavata minua vielä eikä halua lopettaa. Työt vain syövät sen aikaa - onko tuohon sitten uskominen, en tiedä!


      • codetsu
        neitsyen kohdalta kirjoitti:

        Ilmeisesti eräs neitsyt on heittänyt jonkinlaisen pakituksen päälle kohdallani. Hiljaisuutta hänen suunnaltansa on ollut havaittavissa.

        Kysyin suoraan, että lopetammeko koko tapailun, mutta hän sanoi haluavansa tavata minua vielä eikä halua lopettaa. Työt vain syövät sen aikaa - onko tuohon sitten uskominen, en tiedä!

        harmittava piirre ainakin minussa on että omistaudun
        työnteolle ja sitä sitten tehdään vaikka
        yötä myöden jos tarvetta on
        usein myös tulee lupaudutta tekemään kaiken
        maailman ylimääräisiäkin töitä
        en osaa sanoa ei tai pitää leipäläpee kiinni
        kun töitä tarjotaan

        tämän neitsyeen aika on kortilla todellakin
        harmi vaan ettei kukaan tunnu maksavan siitä
        ja jos sattuukin niin että vapaata aikaa
        jostain ihmeen syystä osuu kohdalle
        aina löytyy jotain omia tai naapurin
        hommia tehtäväksi

        parhaiten selvyyteen pääsee naamatusten
        jutustelemalla ei muutakuin kutsu kahveelle tai teelle
        puhukaa ihmiset meille asiat voivat olla hyvinkin
        pienestä kiinnin !!


      • Kov
        Mitäs kummaa? kirjoitti:

        Miten se pakitusvaihe oikein ilmeni ja mikä sen aiheutti? Ja kestikös sitä kauankin? Ilmeisesti olen itse sellaisessa tilanteessa erään neitsyen kanssa....

        Menee ohi jos on kiinnostunut. Meillä meni tuon jälkeen 10 kk hiljaisuutta ja sitten pam! Nyt yhdessä kohta vuosi. Huomioi niin paljon että meinaa mennä hermot.. Pusuja ja haleja ym. Taukoamatta, siis taukoamatta.. Vähempikin riittäisi :D
        Pakituksen syy oli toinen nainen jonka oli tavannut ennen mua muutama viikkoa aiemmin. Jätin rauhaan ja palasin asiaan aikojen päästä ;)


    • Kalanainen

      Olen ihastunut erääseen neitsyt mieheen ja meillä oli pari viikkoa sitten jotain pientä, mutta sitten ei olla pahemmin oltu yhteydessä ja mietinkin nyt että voisinkohan tämä olla sitä neitsyelle tavan omaista etäisyyden ottamista ja tilanteen tarkastelua...? Miten minun pitäisi nyt toimia..?
      Onko kokemusta kalat&neitsyt yhdistelmästä?

    • AROSUSI-09

      on nuorena ollut turhan hyvä-uskoinen ja tullut monesti hyväksikäytetyksi...ja näin ollen vanhempana päättänyt olla liikaa kiintymättä kehenkään,eli pysyy,hyvämuistisena,viileänä lopun ikänsä.

    • minä vain

      todellakin. Säikähtää helposti vakiintumista, mutta palaa takaisin jos oikeasti välittää ja on kiinnostunut. Voi vaikuttaa etäiseltä, vaikka tosiasiassa ei sitä ole. Todella huomaavainen ja kiltti olento. Osaa kyllä olla vmäinen, mutta harvemmin ilman syytä. Saa tuntemaan olon hyväksi ja turvalliseksi. Antaa arvoa parisuhteelle, jos vain on siinä täysillä mukana... ja harvemmin muuten onkaan! Tälläinen käsitys on minulla.

    • unohda se

      Neitsytmies pettää aina.

      • 1-1=3

        no joo,,enpä ole tavannut ketään miestä joka ei pettäisi olkoon vaikka orava...


    • 1964 wood-dragon

      olen Neitsytmies ja työkyvyttömyyseläkkeellä, repikää siitä. :) Työ ei koskaan ole ollut elämäni tarkoitus ja nyt viisikymppisenä voin virallisesti laiskotella. :)
      Kun olen ollut suhteessa, en ole pettänyt koskaan.
      Ja joo, olen sinkku , en haikaile enää parisuhdetta.

    • Samperi2014

      Neitsyt ukkelit on ihan perseestä!! Olin yhen kanssa viime kesänä, eikä osannut muuta tehdä ku nalkuttaa joka ikisestä asiasta. Olisin kuunnellut kaiken kritiikin ystävällisesti ja hyvillä mielin, mutta kun tuntui et tyyppi muutenkin kiusasi mua tahallaan...Aina kännissä vainoharhainen, ilkeä, piikittelevä ym. aina sai olla ns. varuillaan. Ja kännit oli joka vkoloppuisia! Ei siinäkään mitään; Omahan oli maksansa. Mulle yksinäiselle naiselle oli tietyssä vaiheessa sama vaikka kaverin maksa olisi rätissyt kuin kiinalainen papatti uutenavuotena. Mutta se mikä rassasi oli ns. suuret puheet milloin minkäkinlaisesta seksistä, mutta koskaan mikään näistä SUURISTA puheista ei tapahtunut....Kyllästyin ja otin hatkat. Nyt ollaan varmaan elinikäisessä sotatilassa. Näin ainakin epäilen, neitsyiden erittäinkin kettumaisen maineen huomioon ottaen...Ja täytyypä ihan paljastaa, että itse olen Oinas ja nousu leijona, kuu veskari, joten taisi olla ainakin horoskoopillisesti aikasta karmea pari, kun äijäkin oli vielä nousumerkiltään skorpioni ja kuumerkiltään rapu...Mutta koskas horoskoopit on sanoneet koko totuutta ja kyllä tämä suhde oli minullekin niin traumaattinen, että päätin että elän elämäni yksin. Minulle riitti.

      • NäinMeillä

        "Nyt ollaan varmaan elinikäisessä sotatilassa. Näin ainakin epäilen, neitsyiden erittäinkin kettumaisen maineen huomioon ottaen.."

        Sinä siis otit kumppaniksesi alkoholisoituneen narsistin ja ainoa selitys jonka yhteiselonne kurjuudelle keksit oli että mies sattui olemaan horoskoopiltaan neitsyt?!?
        EI hyvää päivää... ja sitten jotkut vielä väittävät että horoskoopit lisäävät ihmisen itsetuntemusta. No älyä näköjään ainakaan eivät...


    • Moni-Mira

      Neitsytpoijat ovat vitun ujoja niinku.

    • Kuuukkoluuranko

      No maan merkit on kaikki vähän samanlaisia , tylsiä ja laiskoja.
      Vaivannäkö toisia ihmisiä kohtaan on heille vastenmielistä , näennäisesti ovat kilttejä mutta seläntakana puhutaan pahaa jokaisesta kuka vähänkin vaatii heiltä jotain.
      Maa merkkien kanssa pärjää kun olet heidän kanssaan aina samaa mieltä ja teet kaiken niinkuin he tahtovat.
      Kun oikein maltat kuunnella he paljastavat kyllä lopulta itsensä :)

      Onnea matkaan :)

    • Kuuukkoluuranko

      Yleensä ovat siis myös turvallinen valinta koska he eivät haihattele mitään sen ihmeempiä.
      Saattavat kiinnostua erilaisista ihmisistä kuin he mutta eivät yleensä etsi kumppanikseen, enemmän kaipaavat itsensäkaltaisia.
      Eivät ole mitenkään tunteellisia.
      Älykkäitä kyllä :)

    • Lilja987n

      OLen huomannut ja kyllästyin.
      Neitsyt mieheni oli ensin mukavaa seuraa mutta en tykkännyt myöskään mieheni "kyläluuta" elämäntyylistä.

      Itse olen tarkka ihminen ja ymmärrän heidän kuivaa huumoria ja ehkä typerää tapaa piikitellä. Itse miellän sen huonoksi käytöksesksi ja se on vähä Noloa joten en toivo moista omalta mieheltäni :€

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2217
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1738
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      40
      1553
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1469
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1440
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1371
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe