Mitä olette mieltä nimestä Iida?
Iida
11
620
Vastaukset
- tosi kaunis nimi
Iida Elle Sofia on minun mielestäni maailman kauneimpia nimiä :) Iida-Sofia on myö IIIHANAA!!!
Ja Iida Matilda - gggggg gg
jotenkin isänmaallisempi
- ;:;:;:;:;:;:;
Iida on ollut mun suosikki tytönnimi jo vuosikaudet. Heti jos tyttövauvan saan, tulee hänen nimekseen Iida!
- Tuulia
Miltäs tuollainen nimi kuulostaa? Kaikilla on merkitys paitsi tuolla Iidalla, se on muuten vaan suosikki
- moro
mun mielest ihan kiva..ite oon ida-maria ja olis kiva et laittaisis vaikka iidan tilal ida jos käy?:D
- Jarski
moro kirjoitti:
mun mielest ihan kiva..ite oon ida-maria ja olis kiva et laittaisis vaikka iidan tilal ida jos käy?:D
Minusta Iida on ehdottomasti parempi kuin Ida. Jälkimmäinen on jotenkin töksähtävä eikä ainakaan minun mieleeni sovi. Veikkaan myös, että aika moni yrittää väen vängällä lausua Idan Iidana, eli venyttää alku-i:n, vaikka se olisikin lyhyt.
- no nii
Jarski kirjoitti:
Minusta Iida on ehdottomasti parempi kuin Ida. Jälkimmäinen on jotenkin töksähtävä eikä ainakaan minun mieleeni sovi. Veikkaan myös, että aika moni yrittää väen vängällä lausua Idan Iidana, eli venyttää alku-i:n, vaikka se olisikin lyhyt.
nimeni on Ida ja se lausutaan ida!!!ei siitä mitään ongelmaa oo tullu ku jos joku kirjoittaa nimeni hän kysyy yhellä vai kehella ii:llä??ja sanon aina Ida-Maria yhellä iillä ja väliviivalla ennen ku ketää kirjoittaakaa nimeeni.miettikkää vähä mitä te tänne laitatte kaikille ihmisille ja kansalle
- Jarski
no nii kirjoitti:
nimeni on Ida ja se lausutaan ida!!!ei siitä mitään ongelmaa oo tullu ku jos joku kirjoittaa nimeni hän kysyy yhellä vai kehella ii:llä??ja sanon aina Ida-Maria yhellä iillä ja väliviivalla ennen ku ketää kirjoittaakaa nimeeni.miettikkää vähä mitä te tänne laitatte kaikille ihmisille ja kansalle
Enhän minä mitään ohjeita kirjoittanut. Totesin vain arvailuni siitä, miten Idan monet lausuvat. Sama juttuhan se on Ninan tai Irankin kanssa. Koulussa luokallamme oli Ira, ja aika moni opettaja lausui sen ensin Iira. Kaverini vaimo puolestaan on Nina, ja hänenkin nimensä kuulemma aika usein lausutaan ensin Niina. Sama juttu on Tinan kanssa.
Väitätkö, ettei sinun nimeäsi koskaan lausuta Iida? - no nii
Jarski kirjoitti:
Enhän minä mitään ohjeita kirjoittanut. Totesin vain arvailuni siitä, miten Idan monet lausuvat. Sama juttuhan se on Ninan tai Irankin kanssa. Koulussa luokallamme oli Ira, ja aika moni opettaja lausui sen ensin Iira. Kaverini vaimo puolestaan on Nina, ja hänenkin nimensä kuulemma aika usein lausutaan ensin Niina. Sama juttu on Tinan kanssa.
Väitätkö, ettei sinun nimeäsi koskaan lausuta Iida?olen siis se äskeinen..en väitä koska nimeni lausutaan IIDA vaikka kirjoitetaan IDA
- donna
Että Iida oli joskus "ennenvanhaan" muotinimi,
eli monen mummon nimi JA nykypäivänä tullut
uudestaan muotiin.
Ei mikään paha... nimi jos sille keksisi jatkoa niin iida maria sofia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 67557
- 94542
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43486
- 47437