Lauantaina ravintola Kultaisessa Kukossa Kankaanpäässä odotettiin taiteilijaa esiintymään, mutta koettiin pettymys, koska Nykänen ei saapunutkaan. Herää kysymys, että missä Matti oikein oli?
MISSÄ MATTI OLI
kiki
8
2748
Vastaukset
- HARJOITUKSISSA
!!!!!!!!!!!!
- tietysti
kotona Mervin sylissä
- musta makkara
suussa... Syö Tapolan makkaraa....
- mitä sinä teit siellä
Olet outo.
- sinulle.
Tutkimattomia ovat minun tieni.
- sekakäyttäjä
matti oli tillintallin,pameista ja viinasta!
- *Bean
Missä Matti oli?
Mattihan oli umpihumalassa jossain kapakassa vetelemässä kaljaa ja pillereitä..
Umpi juoppo koko jätkä!!!!
Ei mitään järkeä koko hommassa.
Muka vielä laulaja ja kaikkea..
Kyllähän Matti on mokannu koko homman..
Kellä kiinnostaa ?
- alpo
kyllä matilla oli varmasti jokin hyvä syy jöättää keikka väliin. Tusskin hän tahallaan tekisi faneilleen tuollaista, toivoptaan nyt vain että matti on kunnossa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä851742Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721615Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2901399Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1711321- 57915
- 48891
- 66884
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66883Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40871Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838