Kertokaapa joku minulle, minkälainen kaupunki Kotka on opiskelijan kannalta? Minkälaista on opiskelijaelämä? Onko paljon muualta muuttaneita opiskelijoita? Millaisia opiskelija-asunnot? Vuokrat? Vapaa-ajan vietto mahdollisuudet? Kannattaako kaupunkiinne muuttaa? :)
Kotka kaupunkina?
14
3079
Vastaukset
- als
Kotka on aikalailla tylsä paikka, täällä ei oikeastaan tapahdu koskaan mitään, vuokrat on samaa tasoa kun tämänkokoisessa kaupungissa yleensäkin. ainoa plussa on oikeastaan se että sijaitsee meren rannalla. eli jos voit koulun puolesta muuhun kaupunkiin lähteä niin suosittelen, jos et niin tervetuloa, omapa on valintasi..
- tthh
Kotkassa aika halvat vuokrat....ainakin Lappeenrantaan verrattuna, joka samankokoinen kaupunki myös kaakkois-suomessa. Itse viihtynyt hyvin Kotkassa, vaikkakin aika hiljainen kaupunki on ainakin talvella. Kesällä merellisyys iso plussa.
- Mellakoitsija
Mitähän ihmettä Kotkassa pitäisi tapahtua, että se olisi parempi paikka asua? Mellakoita kaduilla? Poliisiväkivaltaa? Jatkuvaa ryöstelyä? Murhia, raiskauksia? Vantaaksiko pitäisi muuttua?
Kotkassa on vain yksi erittäin huono puoli muihin kaupunkeihin verrattuna: jokavuotinen kaikenrikkomis/kadullevirtsaamis oksentamis paskantamis/pullonrikkomis /pahoinpitely/raiskaus/ryyppäämisfestivaali, eli Kotkan Meripäivät! Muun ajan vuodesta Kotka on oiken mukava paikka asua.
Ex-Kotkalainen olen, eli tiedän mistä puhun. - leninpatsas
Mellakoitsija kirjoitti:
Mitähän ihmettä Kotkassa pitäisi tapahtua, että se olisi parempi paikka asua? Mellakoita kaduilla? Poliisiväkivaltaa? Jatkuvaa ryöstelyä? Murhia, raiskauksia? Vantaaksiko pitäisi muuttua?
Kotkassa on vain yksi erittäin huono puoli muihin kaupunkeihin verrattuna: jokavuotinen kaikenrikkomis/kadullevirtsaamis oksentamis paskantamis/pullonrikkomis /pahoinpitely/raiskaus/ryyppäämisfestivaali, eli Kotkan Meripäivät! Muun ajan vuodesta Kotka on oiken mukava paikka asua.
Ex-Kotkalainen olen, eli tiedän mistä puhun..... Vantaaksiko pitäisi muuttua?
Tätä palstaa lukemalla tulee siihen tulokseen, että Vantaalla on asiat huomattavasti paremmin kuin "toriparkkimontun ympärillä". - mutta
leninpatsas kirjoitti:
.... Vantaaksiko pitäisi muuttua?
Tätä palstaa lukemalla tulee siihen tulokseen, että Vantaalla on asiat huomattavasti paremmin kuin "toriparkkimontun ympärillä".Niinhän ne onkin.
- kotkalainen
on Suomen vasemmistolaisin kaupunki.
Meillä on Lenin-patsas ja Pentti Tiusanen.
Lisäksi meitä hallitsee Salmisen sosialistinen eläkeläispariskunta.
Kyllä tänne kannataa muuttaa.
Veroaäyriä ei ole nostettu aikoihin.
Paitsi taas viime vuonna. - kyllästyttää
kotka on pienehkön kommunismisen vaikutteen alla vieläkin, kun venäjällä romahti kommunismi ei jääny muuta jäljelle kun suomi ja kotka. porukka on sisäänpäin lämminneitä ja suurimmalta osin oman edun tavoittelijoita ainakin ukot. paljon puhutaan seläntakan tisista paskaa kun muita harrastusmahdollisuuksia ei hirveesti ole ellet pelaa koripalloa.
ravintolat kusee tyylissä ja hinnoittelussa ja kaikista eniten asiakkaiden takia. siksi en ole kotkan kapakoita rikastuttanut sitten viimiseen 8 vuoteen, enkä juuri muitakaan ympäri suomen.
kusipäitä siis riittää, töitä on vaikee saada ellei ole punainen puolue eli kommunismipassi taskussa. ongelmia erittäin helposti löytyy, ei ehi kunnolla kissaa sanoa kun jo ongelmat kohtaavat. pilleriporukkaa, sekakäyttäjiä ja enemmin tai vähemmin rappiollisia tyyppejä riittää 11 kappaletta kymmeneen. en suosittele välttämättä ellet sitten löydä tyyppejä jotka taistelee kotkalaisuutta vastaan kuten minä. asun täällä ollut koko ikäni mutta en silti näe juurikaan positiivisuutta missään, no onneksi muutama kaveri löytyy kehen kaksinaamaisuus ei ole tarttunut. sinustako 1 lisää?- ST1
Koripallo ei kiinnosta (eikä KTP).
- ehkä...
ST1 kirjoitti:
Koripallo ei kiinnosta (eikä KTP).
en juo olutta mutta saahan sitä muutakin kun olutta
- ST1
ehkä... kirjoitti:
en juo olutta mutta saahan sitä muutakin kun olutta
ole tootunut olutta. Tuo nyt on vaan fraasi. Tee käy...
- mä taas
ST1 kirjoitti:
ole tootunut olutta. Tuo nyt on vaan fraasi. Tee käy...
tuota minkäslainen olento sä sit olet muuten? ja kun täällä anonyyminä ollaan niin olis ihan kiva tietää jotain muutakin kun että joku jossain :)
- ST1
mä taas kirjoitti:
tuota minkäslainen olento sä sit olet muuten? ja kun täällä anonyyminä ollaan niin olis ihan kiva tietää jotain muutakin kun että joku jossain :)
Mies, 30v. Sinä?
- ST1
ST1 kirjoitti:
Mies, 30v. Sinä?
...taas pumpattua etusivulle?
- ST1
ST1 kirjoitti:
...taas pumpattua etusivulle?
taas tän aiheen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1783442Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3742186Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii552137- 422018
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4131129Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1171029- 52936