Mielipiteitä tyypistä?
KAI MERILÄ
9
3902
Vastaukset
- torakka
pahimmasta päästä.
- ei noin saa tehdä
Matin ainoaa ystävää. hävetkää.
- tiedän
ei noin saa tehdä kirjoitti:
Matin ainoaa ystävää. hävetkää.
Kaitsu on Matin luottotoimittaja, eikä hyväksikäyttäjä. Yhteistyö on molemminpuolista.
- lukeneeni
tiedän kirjoitti:
Kaitsu on Matin luottotoimittaja, eikä hyväksikäyttäjä. Yhteistyö on molemminpuolista.
jostain että matti olis itse sanonut merilästä. mulla on toimittaja ystävä, mutta en mä häneen luota.
oletteko muuten huomannut että silloin harvoin kun matilla menee hyvin niin merilä ei pyöri ympärillä eikä seiskassa ole juttuja. jos matin mukana perjantain ohjelmassa olis ollu sen manageri eikä merilä niin tuskin mattikaan olis ollu kännissä. ei oikea kaveri naura tollasen reppanan humala tilallé niin kuin tuo merilä nauroi
- Shariandra
Vaikka en tyyppiä tunnekkaan, saati sitten ole ikinä nähnyt, niin en voi sille mitään, että jotenkin puistattaa! Joka kerta kun Nykäsen elämässä tapahtuu jotain, niin mistä siitä saa lukea ensimmäisenä, seiskasta! Ja kuka sen jutun on kirjoittanu, Merilä. Tyyppi väittää olevansa hyväkin kaveri Nykäselle, muttei silti jätä väliin kunnon juorua jonka tod.näk. kuulee joko Matilta tai Merviltä itseltään. Välillä seiskaa lukiessa tunkuu kuin lukis ystävysten yksityista keskustelua lehdestä!
- ???
Joo, muistan joskus 80-90-luvun taitteessa törmänneeni mieheen jossain musiikkihommien yhteydessä. Silloin ainakin kännispäiten elvisteli huumekokeiluistaan ja kovista jälkitripeistä. Ja tää ei ole mitään keksittyä paskaa. Tiedä sitten onko Merilä ite silloin keksinyt koko tarinansa?
- Näin on vaan
Kuuleppas, et taida tietää mistä puhut.
Seiska on Matille ykköslehti, sinne tottakai eka kaikki parhaat jutut! Ja kyllähän Matti siitä rahaa hyvin saa, taitaa olla kateellisen puhetta, jotkut vaa osaa paremmin ku sä. - PSADPPD
??? kirjoitti:
Joo, muistan joskus 80-90-luvun taitteessa törmänneeni mieheen jossain musiikkihommien yhteydessä. Silloin ainakin kännispäiten elvisteli huumekokeiluistaan ja kovista jälkitripeistä. Ja tää ei ole mitään keksittyä paskaa. Tiedä sitten onko Merilä ite silloin keksinyt koko tarinansa?
et oo varmaa ikinä tehnyt mitää laitonta, vai kuka oot sanomaa!
- torakka
lyömässä mattia siipeen, kun viikonlopun tappelunujakka mervin kanssa iltapäivälehdissä julkistettiin: kun seiska oli ilmestymisfregvenssinsä takia uutisoinnissa myöhässä, paljasti kännisoittelut ko. viikonlopun aikana = kun ei ollut muuta uutta juoruttavaa. Sika. Käyttää kahta alkoholistia sumeilematta hyväkseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269