Hei,mulla on pari vuotias tyttöfretti ja olisin kiinnostunut minkä ikäiseksi teillä vanhimmat fretit ovat päässeet,eli onko toivottavasti luvassa vielä monia ilontäyteisiä vuosia yhdessä!!!!
Vastaukset 8
- viivi76_
meillä vanhin jo 6-vuotias mummo :)
- Nunia
Melkein 9-vuotiaasti pääsi vanhin, muutamasta kuukaudesta jäi kiinni :)
Nykyään taitaa h-hetki tosin koittaa jo siinä 5-6 vuoden iässä, mutta eikös niitä ole 13-vuotiaiksikin eläneitä frettejä?- hessu hilleri
meillä fretti eli 7,5v,sitten sille tuli kasvain häntään ja sen kunto heikkeni ja lopulta se oli nukutettava..
- Linda40
hessu hilleri kirjoitti:
meillä fretti eli 7,5v,sitten sille tuli kasvain häntään ja sen kunto heikkeni ja lopulta se oli nukutettava..
...vanhin fretti on jo 8 vuotias pirteä mummeli Joka ei ole sairastellut koskaan
- täällä
Linda40 kirjoitti:
...vanhin fretti on jo 8 vuotias pirteä mummeli Joka ei ole sairastellut koskaan
7,5v pirtsakka mummu. Lisämunuaistauti vaivannu jo reilun vuoden ja lääkityksellä tyttö on ollut puolisenvuotta. Eipä tuo näytä menoa haittaavan.
- mursuli000
lisää tietoa?? pureeko fretti paljon ja pajon se semmoinen maksaa..??
- googlaa
suomen frettiliitto, sieltä löytyy paljon tietoa.
Voisit myös vähän lukea tätä palstaa.
Mutta lyhyesti:
Fretti puree paljon, jos sitä ei saa koulutettua kunnolla.
Tällä hetkellä pennut maksavat vissiin 350e-400e rokotukset leikkauttaminen/implantti ( mahdolliset eläinlääkärikäynnit, fretti on utelias, onnettomuudenaltis uhkarohkea otus vailla itsesuojeluvaistoa).
- kikiliini77
Meitin tyttö se eli 10-vuotiaaksi...eikä ollut teräsmummu ikinä kipeänä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu561284- 19907
- 68762
- 64748
- 47714
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69708Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131645Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.10612Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31595Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i11569Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45538Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �124521- 4512
- 75498
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24483- 36445
Pitäisikö seksille asettaa huvivero?
(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen113444- 16441
- 36437
Olet pelottava ilme vakavana
Sitä alkaa ajatella äkkiä kaikenlaista. Synkkiäkin juttuja. Kai tässä oma mielikuvitus kun laukkaa. 🤔😳26437